Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aloitatte tinder-keskustelun

Vierailija
01.03.2019 |

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

Kommentit (371)

Vierailija
161/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?

Eikö tämä ole ihan no-brainer?

Jos mies kokee naisen kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Jos aloitteen tekeminen on jäänyt naiselle, se tarkoittaa että mies ei ole tehnyt aloitetta. Ei se aloitteen tekeminen tilannetta muuta, vaan tilanne oli jo valmiiksi se että nainen ei ollut miehen mielestä erityisen kiinnostava.

t. Nainen joka löysi elämänsä rakkauden Tinderistä eikä koskaan tehnyt aloitteita

Lisään vielä, että kun käytin Tinderiä, sain yleensä aina matchin kun tykkäsin jostain miehestä. Mutta noin puolet kaikista matcheista oli sellaisia, jotka eivät koskaan aloittaneet keskustelua. Tulkitsin, että nämä olivat niitä miehiä jotka painavat sydäntä hövelisti ja miettivät vasta jälkikäteen matcheja saatuaan, keistä oikeasti ovat kiinnostuneita.

Tuossahan pätee pikkukakkosen esittämät tasotikkaat.

Korkeimmalla askelmalla on potentiaalinen vaimomatsku, eli naiset jotka mies kokee itsensä tasoisiksi. Sitten tulee:

- vakipanot

- irtosuhteet

- voisin panna kovassa puutteessa tai kännissä

- voisin vastata viestiin

- en jaksaisi vastata viestiin

Naisten ongelma on siinä että seiskan naiset viestittävät vain ysin ja kympin miehille, jotka katsovat heidän olevan tuossa viimeisessä kategoriassa.

Naiset eivät ole vieläkään tajunneet kuinka eri tavalla miehet toimivat. Ja on sekin että koska Tinderissä huomiota saa vain miesten top 10-20%, muut joutuvat epätoivoisesti tykkäämään kaikista saadakseen edes jotain.

Mä oon oletettavasti 7-tason nainen (hoikka, nuorehko, pitkätukkainen, en ruma - mutta en mikään kaunotarkaan). Mä en saa todellakaan matcheja miltään 9- ja 10-tasoisilta miehiltä, vaikka kuinka vetäisin niitä oikealle. Ei tavisnaisilla ole edes teoreettisia mahdollisuuksia mihinkään kympin uroksiin, että turha siellä toitottaa että naiset havittelee vaan jotain top uroksia. -_-

En usko, jos näin on, et ole kyllä seiska... Itse en todellakaan ole kaunotar ja kuvissani ei näy paljasta pintaa naamaa enemmän, ja silti saan ihan miesmalliluokan matcheja helposti. Ja olen 40v...

Tai sitten sinä määrittelet miesmallitason aika liberaalisti? Kun taatusti ainakaan Suomessa niitä miesmalleja (sellaisia siis joiden profiilissa on oman itsensä kuva versus joku netistä pöllitty) ja jotka ovat määritelleet omaksi hakukriteerikseen 40, ei ihan niin paljon ole, että voisi käyttää ilmaisua helposti matchatyt. :DDDD

En asu suomessa. 100km säteellä asunee luokkaa 20 miljoonaa ihmistä. Mutta tuskin se ratio hirveästi suomessa eroaa, vain määrä (ts sen seiskan naisen pitäisi silti matchata myös mallimiehiä, mutta määrällisesti toki vähemmän. Ei naisiakaan suomessa ole enempää).

Noniin. Eli asteikolla yhdestä kymmeneen, miten hyödylliseksi koet äskeisen antisi tähän keskusteluun?

Ihan vastaava, kuin joku suomalaisella surffipalstalla kertoilisi olipa taas vaikea löytää hyvät aallot, ja sä tuut Balilla asuvana selittämään jaa ei juu, eihän tuo voi pitää paikkaansa kun viimeksi oli isoa aaltoa tänäänkin, heti aamusta siinä kotirannassa.

Vierailija
162/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?

Jos mies kokee naisen kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Jos aloitteen tekeminen on jäänyt naiselle, se tarkoittaa että mies ei ole tehnyt aloitetta. Ei se aloitteen tekeminen tilannetta muuta, vaan tilanne oli jo valmiiksi se että nainen ei ollut miehen mielestä erityisen kiinnostava.

t. Nainen joka löysi elämänsä rakkauden Tinderistä eikä koskaan tehnyt aloitteita

Lisään vielä, että kun käytin Tinderiä, sain yleensä aina matchin kun tykkäsin jostain miehestä. Mutta noin puolet kaikista matcheista oli sellaisia, jotka eivät koskaan aloittaneet keskustelua. Tulkitsin, että nämä olivat niitä miehiä jotka painavat sydäntä hövelisti ja miettivät vasta jälkikäteen matcheja saatuaan, keistä oikeasti ovat kiinnostuneita.

Tuossahan pätee pikkukakkosen esittämät tasotikkaat.

Korkeimmalla askelmalla on potentiaalinen vaimomatsku, eli naiset jotka mies kokee itsensä tasoisiksi. Sitten tulee:

- vakipanot

- irtosuhteet

- voisin panna kovassa puutteessa tai kännissä

- voisin vastata viestiin

- en jaksaisi vastata viestiin

Naisten ongelma on siinä että seiskan naiset viestittävät vain ysin ja kympin miehille, jotka katsovat heidän olevan tuossa viimeisessä kategoriassa.

Naiset eivät ole vieläkään tajunneet kuinka eri tavalla miehet toimivat. Ja on sekin että koska Tinderissä huomiota saa vain miesten top 10-20%, muut joutuvat epätoivoisesti tykkäämään kaikista saadakseen edes jotain.

Mä oon oletettavasti 7-tason nainen (hoikka, nuorehko, pitkätukkainen, en ruma - mutta en mikään kaunotarkaan). Mä en saa todellakaan matcheja miltään 9- ja 10-tasoisilta miehiltä, vaikka kuinka vetäisin niitä oikealle. Ei tavisnaisilla ole edes teoreettisia mahdollisuuksia mihinkään kympin uroksiin, että turha siellä toitottaa että naiset havittelee vaan jotain top uroksia. -_-

En usko, jos näin on, et ole kyllä seiska... Itse en todellakaan ole kaunotar ja kuvissani ei näy paljasta pintaa naamaa enemmän, ja silti saan ihan miesmalliluokan matcheja helposti. Ja olen 40v...

Tai sitten sinä määrittelet miesmallitason aika liberaalisti? Kun taatusti ainakaan Suomessa niitä miesmalleja (sellaisia siis joiden profiilissa on oman itsensä kuva versus joku netistä pöllitty) ja jotka ovat määritelleet omaksi hakukriteerikseen 40, ei ihan niin paljon ole, että voisi käyttää ilmaisua helposti matchatyt. :DDDD

En asu suomessa. 100km säteellä asunee luokkaa 20 miljoonaa ihmistä. Mutta tuskin se ratio hirveästi suomessa eroaa, vain määrä (ts sen seiskan naisen pitäisi silti matchata myös mallimiehiä, mutta määrällisesti toki vähemmän. Ei naisiakaan suomessa ole enempää).

Noniin. Eli asteikolla yhdestä kymmeneen, miten hyödylliseksi koet äskeisen antisi tähän keskusteluun?

Ihan vastaava, kuin joku suomalaisella surffipalstalla kertoilisi olipa taas vaikea löytää hyvät aallot, ja sä tuut Balilla asuvana selittämään jaa ei juu, eihän tuo voi pitää paikkaansa kun viimeksi oli isoa aaltoa tänäänkin, heti aamusta siinä kotirannassa.

No huoh. Jos täällä päivässä tulee eteen vaikka 20 mallia ja niistä saa matchin puolen kanssa, niin kyllä suomessa pitäisi ainakin pari tulla päivässä, ja siten useampi match viikossa. Ja kirjoittaja väitti ettei tule yhtäkään. Jos nyt ei asu jossain Siilinjärvellä jossa lie luokkaa 20 käyttäjää....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/371 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittako naiset keskustelun Tinderissä? :O

Vierailija
164/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä pitäisi olla sellainen toiminto että kun saa matchin niin se on "voimassa seuraavat 24h" ja sitten deletoituu automaattisesti mikäli pari ei ota toisiinsa yhteyttä. Ärsyttää nämä matchien kerääjät jotka eivät kumminkaan koskaan ota yhteyttä.

Miksi et itse ota yhteyttä, jos kiinnostaa? Tai poista niitä mätsejä 24 tunnin kuluessa?

Vierailija
165/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Eikö se yleensä aloita joka saa sen mätsin? Ainakin minä olen toiminut näin.

Vierailija
166/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja tiedän kokemuksesta että alle puolet naisista vastaa vaikka kirjoittaa ihan asiallisen juuri tälle henkilölle suunnatun aloituksen joka sisältää muutakin kuin "moi, mitä kuuluu", jotain hauskaakin yritän laittaa mukaan, ei kuitenkaan liian pitkää viestiä.

Koska naiset haaskavaat aikaani, tarkoitan että ensin inistään että miehen tehtävä aloite ja kirjoitettava muuta kuin "moi, mitä kuuluu", mutta silti ei vastata, olen siirtynyt seuraavaan strategiaan:

Kirjoitan hyvän tekstin ja copy-paste kaikille kiinnostaville naisille. Tarpeeksi yleinen jotta voi lähettää kaikille, ja sopivan pitkä eli enemmän kuin "mitä kuuluu", jotain pientä huumoriakin mukaan. Yleensä 50% naisista tarttuu tähän ja niistä huomaa sitten aika nopeasti kenen kanssa juttelu sujuu.

Tällä tavalla en haaskaa paljon aikaani mutta maksimoin mahdollisuudet löytää seuraa. Mitään vakavaa en siis etsi tällä strategialla.

Vierailija
167/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloitan, koska minusta on oikeasti hauskaa olla aktiivinen. Myös oikeassa elämässä voin mennä juttelemaan tai flirttailla miehelle ihan omasta aloitteestani. Nuorempana en koskaan uskaltanut vaan ujouksissani jouduin aina odottamaan ja toivomaan miehen aloitetta, ja ilmeisesti sain siitä nysväilystä tarpeekseni. Harvoinpa siitä aloitteen tekemisestä huonoa palautetta saa, ihan päinvastoin. :D Olen kyllä ymmärtänyt, että tinderissä(kin) ne naiset ovat harvemmassa, jotka aloitteen tekevät. 

N31

Vierailija
168/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Aloita siitä, että siirryt sieltä Facebookista oikeasti sinne Tinderin puolelle. Tai vähintäänkin tarkista ensin profiilista, että lähestyttävän statuksessa lukee "sinkku".

t. noihin moimitenmeneihin kyllästynyt avoliitossa elävä

Vierailija
169/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimiihan tuo sama toisinkin päin. Olen nainen, enkä ole koskaan jaksanut mitään deittipalveluita käyttää, mutta ihan jossain IRL baarissa olen itse mennyt juttelemaan niille miehille, jotka minusta vaikuttivat kiinnostavilta. Ja tällä strategialla löysin oman puolisoni, jonka kanssa nyt yhteistä eloa useampi vuosi takana.

Minua myös suunnattomasti ärsytti lähtökohtaisesti, jos joku mies tunki seuraani oikein tyrkyttämällä tyrkyttämään itseään. En tiedä, ehkä olen itsekin sitten sen verran saalistaja, että kaipasin pientä haastetta tuossa. :D

Vierailija
170/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa "moi miten menee":ssä itseäni häiritsee eniten se, että siitä puuttuu isot alkukirjain lauseen alusta, välimerkki (piste, huutomerkki, pilkku, mitä vaan...) moi:n jälkeen ja kysymysmerkki lopusta. Jos minulle lähettää tekstin tuossa muodossa tulee olo, että keskustelisin ensimmäistä luokkaa käyvän lapsen kanssa.

Vierailija
171/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin miehet valittavat keskustelupalstoilla ja jopa Tinderissä, että naiset eivät tee aloitetta. Avausrepliikkikin saattaa olla, että eikö täällä oikeasti kukaan nainen voi tehdä aloitetta.

172/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita kysymällä, että millä mielellä olet tällä hetkellä Tinderissä? Käytkö aktiivesti treffeillä vai oletko enemmän passiivisella kannalla, kun et vaan ole nyt tullut poistaneeksi profiiliasi? Millaisia kokemuksia sulla on sovelluksesta? Uskotko, et tätä kautta voisi löytyä jotain? Ym.

Ongi tietoosi uhat ja mahdollisuudet :-) Se mikä teitä yhdistää on tinder, joten aloita keskustelu puhumalla tinteristä :-)

Vierailija
173/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten kukaan päätyy Tinderin kautta treffeille, kun siellä on niin passiivista porukkaa. Olen nainen, perusnätti ja liikunnallinen, en etsi miesmallia enkä rikasta, vaan kivaa tavallista miestä. Tykkäilen miehistä mielestäni rennosti, esim. jos on hymy joka ulottuu silmiin. Saan matcheja, mutta kukaan ei aloita keskustelua. Usein aloitan itse, mutta joko mies ei vastaa tai vastaa jotain ympäripyöreää.

Minä: "Millä mielellä olet täällä?"

Mies: "Hyvällä."

Minä: "Hieno paikka tuo missä kuvasi on otettu."

Mies: :)

Minä: "Missä tuo vuoristokuva profiilissasi on?"

Mies: "Sveitsistä."

Oikeasti tulee olo, että on vaan kiusankappale, kun yrittää keskustella. Ihan kuin miehet vain testaisivat siellä naamaansa, keskustelu ei kiinnosta, eikä tapaaminenkaan. (Naisista minulla ei ole tietoa.) En tajua.

Vierailija
174/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Sama kokemus. Olen kokeillut aloittaa vaikka millä tavalla. Ei toimi. Olen myös käynyt varmasti useammilla kymmenillä treffeillä, ja melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä. Ne harvat kerrat kun minua kiinnostaisi niin miestä ei. Ja toki kumpikaan ei välttämättä kiinnostu vaikka olisikin ihan hauskat treffit. Mutta selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei. Ehkä parempi vaan deletoida koko tinder...

Niih... Miten tälläinen:

- Olet aloittanut keskustelun top 10% kanssa. He saavat niin paljon postia, että valitsevat parhaat päältä.

- Olet käynyt kymmenillä treffeillä ja yleensä miehet ovat halunneet jatkaa.

- Olet ollut kiinnostunut niistä top 10% treffeillä, mutta heitä taas ei ole kiinnostanut.

-> miehet haluavat päättää. Jätetään huomiotta se, että olet käynyt kymmenillä treffeillä ja niistä olet päättänyt ettet halua jatkaa suurimmassa osassa tapauksia.

Vierailija
175/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole Tinderiä käyttänyt, joten en ehkä ole validi kommentoimaan, mutta näin ajattelisin parhaan keskustelunavauksen liittyvän jotenkin profiiliin. Ihan vain tyyliin, että "profiilisi vaikuttaa mukavalta ja mielenkiintoiselta, käytkö useinkin vaeltamassa?....". En itse koskaan lähtisi kommentoimaan kenenkään ulkonäköä, koska se antaa vaikutelman pinnallisuudesta ja "mitä kuuluu" taas on hyvin geneerinen ja jää huomaamatta. Tosin jos laittaa viestiä miehelle, joka saa hyvin paljon viestejä, ei mikään yksittäinen avaus välttämättä toimi, sillä hän tekee päätelmänsä profiilisi (kuvan) perusteella. 

Vierailija
176/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten kukaan päätyy Tinderin kautta treffeille, kun siellä on niin passiivista porukkaa. Olen nainen, perusnätti ja liikunnallinen, en etsi miesmallia enkä rikasta, vaan kivaa tavallista miestä. Tykkäilen miehistä mielestäni rennosti, esim. jos on hymy joka ulottuu silmiin. Saan matcheja, mutta kukaan ei aloita keskustelua. Usein aloitan itse, mutta joko mies ei vastaa tai vastaa jotain ympäripyöreää.

Oikeasti tulee olo, että on vaan kiusankappale, kun yrittää keskustella. Ihan kuin miehet vain testaisivat siellä naamaansa, keskustelu ei kiinnosta, eikä tapaaminenkaan. (Naisista minulla ei ole tietoa.) En tajua.

Minkä ikäinen olet ja missä ikähaarukassa haet seuraa? Mielenkiinnosta kysyn, koska en yhtään pysty samaistumaan tuohon viestiisi. Ei minulla ainakaan ole tullut tuollaisia kuin ihan satunnaisesti vastaan. Suurin osa on kyllä ihan aktiivisia, vaikka toki kaikilla ei välttämättä ne keskustelutaidot ihan huippuluokkaa ole (siis ihmisillä yleensäkään, koskee taatusti naisia yhtä lailla kuin miehiä). Suurin osa matcheista aloittaa keskustelun, jollen itse ehdi ensin. Ehkä olet vain jotenkin onnistunut valikoimaan sieltä sellaisia miehiä, jotka nyt eivät satu olemaan kovin kiinnostuneita, tai ovat muuten vaan vähän pökkelöitä? :D Valikoitko pelkän kuvan perusteella, vai katsotko myös mitä ovat kirjoittaneet bioon? Monet miehet tuntuvat laittavan kaikki tai lähes kaikki naiset automaattisesti oikealle, joten se että tulee match, ei välttämättä vielä kerro kiinnostuksesta mitään.

Vierailija
177/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet ja missä ikähaarukassa haet seuraa? Mielenkiinnosta kysyn, koska en yhtään pysty samaistumaan tuohon viestiisi. Ei minulla ainakaan ole tullut tuollaisia kuin ihan satunnaisesti vastaan. Suurin osa on kyllä ihan aktiivisia, vaikka toki kaikilla ei välttämättä ne keskustelutaidot ihan huippuluokkaa ole (siis ihmisillä yleensäkään, koskee taatusti naisia yhtä lailla kuin miehiä). Suurin osa matcheista aloittaa keskustelun, jollen itse ehdi ensin. Ehkä olet vain jotenkin onnistunut valikoimaan sieltä sellaisia miehiä, jotka nyt eivät satu olemaan kovin kiinnostuneita, tai ovat muuten vaan vähän pökkelöitä? :D Valikoitko pelkän kuvan perusteella, vai katsotko myös mitä ovat kirjoittaneet bioon? Monet miehet tuntuvat laittavan kaikki tai lähes kaikki naiset automaattisesti oikealle, joten se että tulee match, ei välttämättä vielä kerro kiinnostuksesta mitään.

40+, pääkaupunkiseutu ja 150 km säde. Katson kyllä profiilitekstin, en laita tykkäystä tyypeille, joilla ei ole mitään muuta kuin kuva. Voi olla, että Tinder toimii vain nuoremmilla, mutta miksi nuo miehet sitten ovat tuolla. Motoristit minua eivät kiinnosta, muutoin olen mielestäni laittanut tykkäyksiä ennakkoluuluttomasti: kauluspaitainsinööreille, luontotyypeille, taiteellisen oloisille tms, jos vain ovat jotenkin hymysuin liikenteessä. Silti tulos on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
178/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+, pääkaupunkiseutu ja 150 km säde. Katson kyllä profiilitekstin, en laita tykkäystä tyypeille, joilla ei ole mitään muuta kuin kuva. Voi olla, että Tinder toimii vain nuoremmilla, mutta miksi nuo miehet sitten ovat tuolla. Motoristit minua eivät kiinnosta, muutoin olen mielestäni laittanut tykkäyksiä ennakkoluuluttomasti: kauluspaitainsinööreille, luontotyypeille, taiteellisen oloisille tms, jos vain ovat jotenkin hymysuin liikenteessä. Silti tulos on yhtä tyhjän kanssa.

Onpa harmillista. Itsekään en ihan juniori ole (30+ ja ikähaarukka ulottuu yli 40). Ehkä ihan noin kaukana asuviin ei kannata ainakaan tuhlata aikaansa vaan keskittyä niihin lähempänä oleviin, koska harvalla varmaan kiinnostusta ehdoin tahdoin etäsuhteisiin alkaa. Ehkä sulla ollut vaan huono tuuri. Yleensä kannustan ihmisiä olemaan aktiivisia, mutta jos se kerran ei tuota minkäänlaista tulosta niin kokeile välillä odottaa että matchit ottaa yhteyttä, silloin ainakin tiedät että ovat kiinnostuneita tutustumaan? Mutta tsemiä joka tapauksessa ja toivottavasti tärppää, eihän sitä loppujen lopuksi tarvitse kuin se yksi oikea löytyä :) 

Vierailija
179/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska k-mies säikähtää. On vaara joutua NAISEN KANSSA tekemisiin ja sehän ei käy, kun ei voisi enää vinkua somessa naisten ronkeliutta tai sitä, etteivät ne edes VAIHDA KATSEITA baarissa, kuten viikonlopun legenda-uli marisi.

Vierailija
180/371 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Eikö se yleensä aloita joka saa sen mätsin? Ainakin minä olen toiminut näin.

Olen saanut Tinderissä ehkä yhteensä 20 mätsiä (vuoden aikana), silloin kun vielä olin siellä. Yksikään nainen ei kyllä aloittanut keskustelua. Turhaiduin itsekin aloitusten tekoon kun niihin ei mitään kuitenkaan vastata.

M36