Sivut

Kommentit (338)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kohta neljä vuotta sitten mies laittoi mulle viestin, että mitä kuuluu. Ei siinä tarvitse olla mitään ihmeellistä, jos toinen vaikuttaa muuten kiinnostavalta. Heti ensimmäisillä treffeillä halattiin tosi pitkään. Nyt asutaan omassa talossa yhdessä, ollaan kihloissa. Kummallekin tuli toisesta hyvä olo.

Perähikiällä vai Helsingin Kalliossa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne kuvatkin vaikuta  siihen minkälaista aloitusta nainen odottaa. Jos nainen työntää rintavakoa esiin, tuskin hän odottaa Tinderissä, että yrität ensin etsiä hänen sisäistä kauneuttaan. 

"Vau, sulla on varmaan kaupungin kuumimmat lollot!" tyyppinen aloitus toimii paremmin. Sit voidaankin jatkaa siihen onks luomuu vai monta desii?

Miehen pitää vaan tehdä vähän pohjatöitä, että osaa näistä naisille tärkeistä jutuista fiksusti keskustella, ettei lipsahda tyyliin: "mäkin pumppaan silikonia - ikkunanrakoon" hekohekoheko...

Blondit ja huumorintaju, harvinainen yhdistelmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tärkeintä on, että jollain tavoin erottuu oli se sitten kuvat, profiiliteksti, aloitus....  Naiselle tulee satoja viestejä päivässä, joten kyllä ne "harmaat" jää huomaamatta. "Harmaisiin kuuluu myös se, että jos joku keksii somessa jonkun hyvän Tinder "aloituskikan" (tyyliin: Mites surisee näin iltasella!) tai jonkun muun, niin on melkein varmaa, että seuraavissa 100 viestissä miehet esittelee tämän saman "oivalluksen". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu taas osoittaa kuinka ällöttäviä valtaosa miehistä on. :(

Tindermiehet on erimiehiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on, että jollain tavoin erottuu oli se sitten kuvat, profiiliteksti, aloitus....  Naiselle tulee satoja viestejä päivässä, joten kyllä ne "harmaat" jää huomaamatta. "Harmaisiin kuuluu myös se, että jos joku keksii somessa jonkun hyvän Tinder "aloituskikan" (tyyliin: Mites surisee näin iltasella!) tai jonkun muun, niin on melkein varmaa, että seuraavissa 100 viestissä miehet esittelee tämän saman "oivalluksen". 

Ei toi Mites surisee? ole paha Tinderiin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei toi Mites surisee? ole paha Tinderiin

Kaalimato surisee oikein hyvin.

Next!

Vierailija

Aika moni nainen aloittanut vain moilla, käsienheilutushymiöllä tai vastaavalla. En oikein jaksa niihin reagoida, en ole niin pillunhimoissa. Ovat kyllä ollet liikunnallisia, perusnättejä muikkeleita eikä löntysteleviä, nivelrikkoisia sotanorsuja, jotka raakkaan heti pois. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Sama kokemus. Olen kokeillut aloittaa vaikka millä tavalla. Ei toimi. Olen myös käynyt varmasti useammilla kymmenillä treffeillä, ja melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä. Ne harvat kerrat kun minua kiinnostaisi niin miestä ei. Ja toki kumpikaan ei välttämättä kiinnostu vaikka olisikin ihan hauskat treffit. Mutta selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei. Ehkä parempi vaan deletoida koko tinder...

"melkein aina mies on kiinnostuneempi kuin minä"

"kun minua kiinnostaisi niin miestä ei"

"selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain"

Onko?
Voisiko ongelmana olla tämä "pettämätön" logiikka, jos se heijastuu muuhunkin toimintaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tindermiehet on erimiehiä

Pillunorjia, betamiehiä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä kylläkin pysyy poissa vauva-foorumilta. Jos nämä sankarit ällöttää, kannattaisiko siirtyä johonkin missä se valtaosa oikeasti häärää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa? Aika pienestä määrästä miehiä taas vedettiin johtopäätös ja yleistys.

Vierailija

Jos mies: laita joku emoji.

Jos nainen: älä laita emojia.

Jos alle 25v, unohda isot kirjaimet ja välimerkit.

Vierailija

Mä käyn siellä silloin tällöin vaan keräämässä matcheja. Olen pitkässä parisuhteessa ja mies tietää, että välillä käyn kurkkimassa mitä siellä on. Laitan itsestäni jonkin kivan kuvan ja valitsen ne 5 mielenkiinnonkohdetta ja miehiä riittää. Olenkin miettinyt, että ihan oikeasti? En kerro itsestäni mitään, mutta matcheja tulee ja miehet sitkeästi laittavat viestiä. Itse en siis koskaan vastaa mihinkään viestiin, mutta nämä miehethän eivät siitä lannistu, vaan laittavat viestiä viestin perään. Yleensä lähden sieltä nopeasti pois, koska alkaa säälittää.

• ylös 2
  • alas 15

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.