Miten aloitatte tinder-keskustelun
Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".
Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!
Kommentit (371)
Moi xxx!
Kiva kun tykkäsit. Sulla on ihana _____ tuossa kuvassa/ [kysymys liittyen profiilitekstiin] / aloin jo haaveilla kahveista sun kanssa (vain jos oikeasti aloin)
Olen nainen. Etsin naista. Löysin naisen.
Vierailija kirjoitti:
En aloita, koska olen nainen.
Itse en edes ole tinderissä, koska olen Mies.
Oletko ikinä tappanut ketään+´+00
Vierailija kirjoitti:
Moi xxx!
Kiva kun tykkäsit. Sulla on ihana _____ tuossa kuvassa/ [kysymys liittyen profiilitekstiin] / aloin jo haaveilla kahveista sun kanssa (vain jos oikeasti aloin)
Olen nainen. Etsin naista. Löysin naisen.
Luin ensin "Moi xxxl" ja mietin, että noinkohan tuo mahtaa toimia, sillä aika harva nainen haluaa kokoaan huomattavan.
Niille jamppille jotka harmittelevat naisten ohuita profiileja: siellä on olemassa vasenkin puoli? On vaan niin outoa seurata tuota pään hakkaamista tuhat kertaa samaan kiveen kun naisten pitäisi ottaa neuvoista vaari, mutta itse ei ynmärretä mitenkään muuttaa omaa käytöstä. Todennäköinen vaihtoehtohan on toki se, että maailma vaan eräänä aamuna toimii just niinkuin itse on toivonut eikä itse tartte muuttua...
1. Jost et saa matcheja, profiili on huono. Ota paremmat kuvat, kirjoita parempi teksti. Äläkä viitsi manspleinata miten tekstillä ei ole merkitystä, sulle ehkä ei, naisille sillä on huomattavan suuri merkitys.
2. Jos et saa vastauksia, sulla on huono aloitus. Naiset matchaa vaan jos kiinnostaa, eli jos nykytilanne ei toimi niin panosta vähän.
3. Jos et pysty panostamaan aloitukseen, oot matchannut liikaa ja huonoin perustein, ja keräät vaan prinssiharhoissasi itsetunnonnostoa.
4. Jos elämäsi toimii jo niinkuin haluatkin, hieno homma! Jatka samaan malliin! Tämä ei koskenut sinua!
Pidän shakespearelaishenkisen tekstuaalisen monologin Pekka Siitoimen maagisista opeista.
Saako vetää kuiviltaan kakkoseen vai täytyykö laittaa liukkaria?
Vierailija kirjoitti:
Pidän shakespearelaishenkisen tekstuaalisen monologin Pekka Siitoimen maagisista opeista.
Johtaja, mä olen sun alamainen. Hautaan saakka. Katkase.
Mun mielestä on turha miettiä liikaa. Osan kanssa juttu lähtee luistamaan ja osan kanssa ei. Ehkä hyvä jos löytää toisen kuvista tai tekstistä jotain mihin tarttua ja kehua tai kysyä lisää. Ja aktiivinen pitää olla eikä vaan odottaa kolmea päivää että vieläköhän se toinen vastaa..
Ja etenkin alussa kun kirjoittelee niin on hyvä heitellä kysymyksiä jotta keskustelussa pysyis jatkumo.
Joskushan käy niin että on jonkun kanssa jo hyvä keskustelu menossa kun joku swaippaa sut oikealle ja tulee match. Ei siinä kohtaa tuu välttämättä itse tehtyä aloitetta tai heitettyä muuta kuin heipat.
Yleensä kehun ulkonäköä, en tosin saa koskaan vastausta. Nykyään en edes aloita keskustelua ja jos mies ei aloita, poistan matchin. N33
Kai siihen aloitukseen nyt voi vaan höpöttää jotain skeidaa, kyllä se nainen sitten vastaa/kysyy jotain jos on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.
Sama kokemus. Olen kokeillut aloittaa vaikka millä tavalla. Ei toimi. Olen myös käynyt varmasti useammilla kymmenillä treffeillä, ja melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä. Ne harvat kerrat kun minua kiinnostaisi niin miestä ei. Ja toki kumpikaan ei välttämättä kiinnostu vaikka olisikin ihan hauskat treffit. Mutta selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei. Ehkä parempi vaan deletoida koko tinder...
Sun kannataisi olla kiinnostunut oman tasoisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies valaista miksi aloitteen tekeminen tekee naisesta epäkiinnostavan?
Eikö tämä ole ihan no-brainer?
Jos mies kokee naisen kiinnostavaksi, hän tekee aloitteen. Jos aloitteen tekeminen on jäänyt naiselle, se tarkoittaa että mies ei ole tehnyt aloitetta. Ei se aloitteen tekeminen tilannetta muuta, vaan tilanne oli jo valmiiksi se että nainen ei ollut miehen mielestä erityisen kiinnostava.
t. Nainen joka löysi elämänsä rakkauden Tinderistä eikä koskaan tehnyt aloitteita
No ei ihan pidä paikkaansa. Itse en enää tee aloitteita naisille, koska en enää jaksa huonolla itsetunnolla varustettuja prinsessoja. Parhaat suhteet ja jutut on aina ollut kun nainen on ollut aloitteellinen.
Jännää että meillä kympin miehillä toimii mainiosti moi mitä kuuluu. Hyvin on vastattu. Vähän ryhtiä naiset.
Eiköhän ne kuvatkin vaikuta siihen minkälaista aloitusta nainen odottaa. Jos nainen työntää rintavakoa esiin, tuskin hän odottaa Tinderissä, että yrität ensin etsiä hänen sisäistä kauneuttaan.
"Vau, sulla on varmaan kaupungin kuumimmat lollot!" tyyppinen aloitus toimii paremmin. Sit voidaankin jatkaa siihen onks luomuu vai monta desii?
Miehen pitää vaan tehdä vähän pohjatöitä, että osaa näistä naisille tärkeistä jutuista fiksusti keskustella, ettei lipsahda tyyliin: "mäkin pumppaan silikonia - ikkunanrakoon" hekohekoheko...
Kohta neljä vuotta sitten mies laittoi mulle viestin, että mitä kuuluu. Ei siinä tarvitse olla mitään ihmeellistä, jos toinen vaikuttaa muuten kiinnostavalta. Heti ensimmäisillä treffeillä halattiin tosi pitkään. Nyt asutaan omassa talossa yhdessä, ollaan kihloissa. Kummallekin tuli toisesta hyvä olo.
1.Mulla on peräkammarissa vielä emännän paikka vappaana, mutta näytän kuvasi ensin äitille.
2. Terve terve! Ethän oo sairaanhoitaja? Ihan vaan siksi kyselen, että tiedätkö peräpukamien hoitamisesta?
3. Moi! Ei tarvi sitten pelätä, että hakisin pelkkää seksiseuraa, kun vaimon kanssa on sitä jo kohta liikaakin. Haen luotettavaa ja rehellistä naista.
Eiköhän näillä joku natsaa!