Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitatte tinder-keskustelun

Vierailija
01.03.2019 |

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

Kommentit (371)

Vierailija
341/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta kertaa Tinderissä ja minätyttö se laitan viestin jokaiselle matchille. Osa valittelee välimatkaa (oli kyllä tiedossa koko ajan), osa ei vastaa, toiset vastaa muutaman viestin. Saa nähdä kauanko tätä taas jaksaa. Ja kyllä, ulkonäkö ja profiili on kunnossa.

Vierailija
342/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että siihen pitäisi oikein kirjottaakin joku myyntipuheli siihen profiiliin. Voi kuule, minä en ala itseäni myymään, jos ei kelpaa niin olkoon. Haen jatkossakin naiseni Filippiineiltä, ja ne ovat minua 20 vuotta nuorempia. Ja hoikkia tosin kuin nää Tinder-norsut.

t. Mies 42v

"Jos ei kelpaa", heh. Eli ei esitellä itseään millään tapaa, mutta kuvitellaan että vastapuolen pitäisi saada jostain eetteristä sinusta tietoa niin paljon, että erotut sadoista muista ihmisistä? Naiset eivät kiinnostu vain ulkonäöstäsi. Menetät mahiksen löytää naisen joka tykkäisi sinusta itsestäsi, ei vaan lompakkona, jollaisia löytyy Filippiineiltä. Ovat köyhiä naisia, joille kuka vaan ulkomaalainen on "rikas" ja siksi haluttu kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuolla tullut aikaa vietettyä mutta kai sen voisi aloittaa seuraavasti:meirän sukuhauras olis sullekin tilaa ;). Ei jäisi epäselväksi mitä haetaan.

Vierailija
344/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitäs pirkko? Läheks terdelle ottaa märitselloo?"

Vierailija
345/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin jotain mitä mies on maininnut profiilissaan, pyrin ainoastaan matchaaman sellaisten miesten kanssa, joilla on suurinpiirtein samoja kiinnostuksen kohteita kuin itsellä. Jos mies sanoo, että tykkää kokata, niin voin esim. kysyä mikä on hänen bravuurinsa. Jos kertoo tykkäävänsä matkailusta niin kysyn missä hän matkusti viimeksi/minne hän haluaa matkustaa seuraavaksi. Jos harrastaa lukemista, kysyn mitä mielenkiintoisia kirjoja hän on viime aikoina lukenut jne.

Vierailija
346/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Sama kokemus. Olen kokeillut aloittaa vaikka millä tavalla. Ei toimi. Olen myös käynyt varmasti useammilla kymmenillä treffeillä, ja melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä. Ne harvat kerrat kun minua kiinnostaisi niin miestä ei. Ja toki kumpikaan ei välttämättä kiinnostu vaikka olisikin ihan hauskat treffit. Mutta selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei. Ehkä parempi vaan deletoida koko tinder...

Ikävä todeta, mutta aika usein naiset luulevat itsestään liikoja ja vaatimustaso on aivan huikea. Jos Brad Pittiä tai Jason Momoaa odottaa, pitää olla itsekin melkoinen namu. Meissä tavallisissa miehissä on huikea potentiaali, eikä ulkonäkö pidä olla se tärkein kriteeri.

Brad Pittillä on kuusi lasta, mieluummin joku joka on lisääntynyt vähemmän.

Vierailija
347/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloita koska olen mies. Enkä vastaa jos on joku typerä kysymys ensimmäisenä.

Vierailija
348/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää nyt oikein liity mitenkään tähän aloitukseen, mutta miksi sinne Tinderiin pitää ees mennä?

Onko niissä miehissä tai naisissa jotakin niin helevetin kiinnostavaa ja haluttavaa että sinne pitää kirjottaa joku mainospuhe itsestään ja koittaa mielistellä täysin vieraita ihmisiä? Vastailla kaiken maailman typeriin kysymyksiin ja vetää jotain showta.

Aika typerää hommaa, kaikkinensa.

Onko joku oikeesti siinä uskossa että siellä jossain lymyilee joku unelmien täyttymys jolle toi show pitää järjestää?

Vierailija
349/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon shown takia en itse enää Tinderiin lähdekään. Mieluummin piereskelen sohvalla ja syön kynsiä. Siitä tulee hyvä mieli. 

Vierailija
350/371 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tää nyt oikein liity mitenkään tähän aloitukseen, mutta miksi sinne Tinderiin pitää ees mennä?

Onko niissä miehissä tai naisissa jotakin niin helevetin kiinnostavaa ja haluttavaa että sinne pitää kirjottaa joku mainospuhe itsestään ja koittaa mielistellä täysin vieraita ihmisiä? Vastailla kaiken maailman typeriin kysymyksiin ja vetää jotain showta.

Jos nyt sinkkuna haluaisin parisuhteen, niin Tinder sekä muut deittisivut tai -sovellukset ovat yksi vaihtoehto. Kun ei kiinnosta notkua baareissa, töissä en osaa olla ns. haku päällä, harrastuksissa ei ole tullut ketään sopivaa vastaan ja kaveripiirin kauttakaan ei ole natsannut, niin miksen voisi mennä Tinderiin? Vaikka kohtaisin toisen ihmisen jotain muuta kautta, niin keskustella hänen kanssa pitäisi silloinkin. 

Vierailija
351/371 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaako joku Tinderissä keskustelun?

Vierailija
352/371 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko kakkoseen?

Vierailija
353/371 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille vai teille?

Vierailija
354/371 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen vauva palstalla asiasta.

Vierailija
355/371 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aloita koska olen mies. Enkä vastaa jos on joku typerä kysymys ensimmäisenä.

Et aloita etkä myöskään vastaa? Ei varmaan kannata henkeä pidätellä deittejä odotellessa 😂😭

Vierailija
356/371 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika typerää hommaa, kaikkinensa.

Onko joku oikeesti siinä uskossa että siellä jossain lymyilee joku unelmien täyttymys jolle toi show pitää järjestää?

Miten tämä eroaa naisen iskemisestä baaritiskillä?

Vierailija
357/371 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en joudu olemaan Tinderissä. Onnea vaan teille swaippailuun ja pään raapimiseen. Kamalaa elämää.

Vierailija
358/371 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten vaikeaa se kumppanin löytäminen ylipäätään on nykyihmiselle? Olen ollut puolet elämästäni parisuhteessa, ja aina on löytynyt kumppani ilman mitään idioottien kanssa viestittelyjä. Jotenkin maailman uusavuttominta yrittää jonkun tuhruisen kuvan perusteella löytää onnea itselle. Tinderissä ei ole kuin jämäihmiset.

Vierailija
359/371 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen vatsakas, lyhyt ja kalju 50-vuotias setämies, joka etsii rakkautta. Olen kuullut, että naiset pitävät kokeneista ja kypsistä miehistä, joten tässä olen. Mitä sanot, lähdetkö kanssani romanttiselle illalliselle, jossa tarjoilen sinulle itse tekemääni makaronilaatikkoa ja punaviiniä?

Vierailija
360/371 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I have a Dick, you have a tight pussy, so wtf, tonight we f*ck.

Naiset tykkää kun miehet kertoo mitä tehdään ja milloin. Ota ohjat ja anna palaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi