Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloitatte tinder-keskustelun

Vierailija
01.03.2019 |

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

Kommentit (371)

Vierailija
321/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taisin aloittaa (olen nainen) näin: Vaikutat kovin kiireiseltä, mitä olet etsimässä?

Miehellä oli profiilissa esiteltynä erilaisia aktiviteetteja ja lisäksi kertoi olevansa yrittäjä.

Vastaus oli: Rakkautta.

Ollaan seurusteltu nyt 2 vuotta

Vierailija
322/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn siellä silloin tällöin vaan keräämässä matcheja. Olen pitkässä parisuhteessa ja mies tietää, että välillä käyn kurkkimassa mitä siellä on. Laitan itsestäni jonkin kivan kuvan ja valitsen ne 5 mielenkiinnonkohdetta ja miehiä riittää. Olenkin miettinyt, että ihan oikeasti? En kerro itsestäni mitään, mutta matcheja tulee ja miehet sitkeästi laittavat viestiä. Itse en siis koskaan vastaa mihinkään viestiin, mutta nämä miehethän eivät siitä lannistu, vaan laittavat viestiä viestin perään. Yleensä lähden sieltä nopeasti pois, koska alkaa säälittää.

Miehet vetää kaikki oikealle, joten et ole mitenkään erityinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule saamaan tähän mitään järkevää. Sen sijaan tulet saamaan paljonkin esimerkkejä toisten ihmisten aloitusten arvostelusta kuulematta mikä se fiksu aloitus olisi. Totuus ja oikea vastaus: ei ole juuri väliä mitä sanot jos kuva ja profiili on kunnossa.

Vierailija
324/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HSEn adonis kirjoitti:

Et tule saamaan tähän mitään järkevää. Sen sijaan tulet saamaan paljonkin esimerkkejä toisten ihmisten aloitusten arvostelusta kuulematta mikä se fiksu aloitus olisi. Totuus ja oikea vastaus: ei ole juuri väliä mitä sanot jos kuva ja profiili on kunnossa.

Näinhän se on. Paras tapa saada vastaus avaukseensa Tinderissä on olla hyvännäköinen.

Vierailija
325/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja naiset laittavat kyllä ihan oma aloitteisesti viestiä. Valitsen niistä sitten sopivimmat. Helppoa

Vierailija
326/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mies

Yleensä alotan "onks tääl hyvän näkösii böönia joita vois pukata!!??"

Vierailija
327/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on typerää aloittaa keskustelu tuntemattonman kanssa kysymällä miten menee.

Voin kysyä kaverilta, joka on ollut polvileikkauksessa miten menee. Tai äidiltä, joka on Italiassa viinimatkalla. Mutta jos en tunne tyyppiä ollenkaan niin miten menee on jotenkin liian häilyvä ja yleishyödyllinen kysymys. Jokin spesiaalimpi aloitus, joka vaatii spesiaalimman vastauksen on parempi. Toisaalta olen sosiaalisesti erittäin kömpelö, joten ehkä ongelma on vain omani.

Vierailija
328/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä 60% on ihan vaan kiertelemässä karkkikauppaa aikomattakaan ostaa. Osa hakee seksiseuraa. Silloin hyvä perusaloitus on: "Teit mulle stodiksen". Siitä on sitten hyvä jatkaa asiaan.

Vierailija
329/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytsä usein täällä?

Vierailija
330/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn siellä silloin tällöin vaan keräämässä matcheja. Olen pitkässä parisuhteessa ja mies tietää, että välillä käyn kurkkimassa mitä siellä on. Laitan itsestäni jonkin kivan kuvan ja valitsen ne 5 mielenkiinnonkohdetta ja miehiä riittää. Olenkin miettinyt, että ihan oikeasti? En kerro itsestäni mitään, mutta matcheja tulee ja miehet sitkeästi laittavat viestiä. Itse en siis koskaan vastaa mihinkään viestiin, mutta nämä miehethän eivät siitä lannistu, vaan laittavat viestiä viestin perään. Yleensä lähden sieltä nopeasti pois, koska alkaa säälittää.

Aika pervoo! Laitat kuvia kaikilla herkuilla niin että miehet vetää kärsästä kermat ja sitten vaan tirskut kotona päälle. 

Vierailija
331/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olen hieman kiireinen, niin menen suoraan asiaan, eli "NONI!"

Jos olen romanttisella tuulella ja hieman pilke silmä kulmassa, niin "No niin…. ;)"

😂

Vierailija
332/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitan keskustelun aina toteamalla faktat eli "nythän on näin että naiset haluavat ja vaativat mieheltä" sitä sun tätä.  Arvannette, että "hiukan" katkerat aloitukseni heräävät runsaasti sympatiaa osaakseen.

Vierailija
333/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, mä oon naimisissa.

Vierailija
334/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% naisista vastaa edes jotain ja hieman harvemman kanssa keskustelu etenee. Joo enkä laita moikkaa tai miten menee kyselyä. Jos profiilista ei irtoa jotain mielenkiintoista tai hauskaa niin sitten pyrin keksimään jotain aivan randomia mutta hauskaa. (Tällainen on siis minua itseäni, joten se on myös luontevaa)

Naisten aloitukset? Joo, olisinko vuosien varrella saanut alle viideltä? Surkein panostus jäänyt mieleen, kun oli "moi" eli jopa kirjoitusvirheellä. Kaunis nainen, mutta ärsytti tuollainen laiska aloitus niin jätin vastaamatta.

Rakkautta ja ihastumisia en ole juurikaan löytänyt.

M39

Vierailija
335/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistin matchin heti, jos mies aloitti tyyliin "oot kaunis", "oot kuuma" tms skeidaa. Mulla oli ihan asialliset kuvat vaatteet päällä. Laittakaa noita idioottikommentteja niille heruttajille. No joo. Aika sama. Poistuin jo areenalta. Ja ei, valintani ei kohdistunut suomalaiseen. Tykkään tapailla ihmisiä, joilla on käytöstavat hallussa ;)

Vierailija
336/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja tavannut tinderistä noin 30 miestä. Kaikki nuo tapaamani miehet ovat aloittaneet keskustelun. Jokaikinen kerta kun itse aloitan, ei tapaamista synny joten en aloita enää keskusteluja mikäli haluan treffeille. Mies kyllä ottaa itse yhteyttä jos haluaa tavata. Kai liian innokas nainen on turn off tai sitten nuo miehet ovat olleet vain matchien kerääjiä eikä ole ollut aikomustakaan tavata.

Sama kokemus. Olen kokeillut aloittaa vaikka millä tavalla. Ei toimi. Olen myös käynyt varmasti useammilla kymmenillä treffeillä, ja melkein aina ongelma on siinä että mies on paljon kiinnostuneempi kuin minä. Ne harvat kerrat kun minua kiinnostaisi niin miestä ei. Ja toki kumpikaan ei välttämättä kiinnostu vaikka olisikin ihan hauskat treffit. Mutta selvästikin mies on se joka haluaa päättää tuleeko tästä jotain vai ei. Ehkä parempi vaan deletoida koko tinder...

Ikävä todeta, mutta aika usein naiset luulevat itsestään liikoja ja vaatimustaso on aivan huikea. Jos Brad Pittiä tai Jason Momoaa odottaa, pitää olla itsekin melkoinen namu. Meissä tavallisissa miehissä on huikea potentiaali, eikä ulkonäkö pidä olla se tärkein kriteeri.

Vierailija
337/371 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, en koskaan juttele kenellekkään ensimmäisenä.

Vierailija
338/371 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittaa keskustelu kun naisella (yleensä kypsempi) on kuvassa vihkisormus sormessa?

nimim. en enää teinipoika

Vierailija
339/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin on pilannut täysin tykkäysrajan puuttuminen. Kaksi naispuolista kaveriani käyttää tinderiä satunnaisesti ja molemmilla yli 100 matchia.... Miten siitä enää tutustuu kehenkään?? Ei muutenkaan ole mitään järkeä että juttelee viidelle tyypille yhtaikaa. Osumaraja voisi hyvin olla 20 niin jengi ei keräilisi osumia vaan edelliset pitäisi poistaa tai tutustua ennen kuin kerää uusia. Tämä tekisi sovelluksen kaikille paremmaksi

Vierailija
340/371 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan noiden mielikuvituksettomien moi mitäs sä -tyyppien kanssa joutuu itse pitämään keskustelua yllä, eivätkä he osaa oikein tuoda siihen mitään sisältöä. Jos oma sosiaalinen anti on tuota tasoa niin kannattaa ehkä mennä muualle harjoittelemaan sitä ennen lähtöä suhdemarkkinoille ja odottaa, että oma henkinen kehitys on sillä mallilla, että kykenee vähän laadukkaampaan keskusteluun.

Jopa tuo jonkun heittämä "irtoisko pillua" olisi minusta kiinnostavampi avaus. :D

Ja mikä olikaan oma roolisi keskustelussa? Aloitusta et tee ja odotat, että toinen vie keskustelua eteenpäin.

Lähtökohtaisesti naisten profiilit ovat ihan mielikuvituksettomia. Jos niiden pohjalta lähdetään keskustelua avaamaan niin se on sitten tyyliin...

- Ai tykkäät sukeltaa?

- Meneekö paljon viiniä?

- Missäs viimeksi matkustit?

- Onko toi sun oma koira/hevonen(kissa?

- Tough Viking oli kyllä hyvä tänä vuonna.

- Tuleeko paljoki juostua, käytyä salilla, surffaamassa

Ihan yhtä mielikuvituksetonta ja nämä nyt profiilien kärkipäästä. Valtaosalla ei ole tekstiä ja on kaksi kuvaa joista toisessa näkyy puolikas naama.

Eli jos saat niitä "Moi, mitä kuuluu?" - viestejä riesaksi asti niin katse omaan profiiliin.

Juuri näin monella naisella peiliin katsomisen paikka ja siis omaan profiiliin. Uskomattoman paljon tulee vastaan naisten profiileja missä ei ole mitään kuvausta itsestään tai sitten on vain snapchat nimimerkki tai joku muu some. Tämä kyllä kiteyttää sen miten huono sosiaalisesti on tai muuten outo jos ei sanaakaan itsestään voi kertoa. Usein vielä profiileissa näkyy pelkät selfiet eikä mitään mitä tekee tms. Ei kiinnosta ulkonäöllä ratsastavat heruttajat. Miten siinä alotat keskustelun persoonallisesti ja lähdet tutustumaan jos toisella ei ole mitään tietoa mistään

-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi