Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aloitatte tinder-keskustelun

Vierailija
01.03.2019 |

Olen saanut paljon matchejä mutta kun aloitan keskustelun toinen osapuoli kaikkoaa. En ole kirjoittanut mitään tyhmää vaan "moi" ja "miten menee".

Antakaa vinkkejä miten saan pidettyä matchini?!

Kommentit (371)

Vierailija
261/371 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyeksi jääneenä Tinder-aikana aloitin enimmäkseen "moi, mitä kuuluu" -tyylisellä aloituksella. Koska vastaukset jäivät kerta toisensa jälkeen niukoiksi, loppuivat lyhyeen tai vastauksia ei tullut lainkaan, päädyin mielestäni järkevään rarkaisuun. Lopetin koko Tinderin käytön. Pohdin, onko vika kuvissa, esittelytekstissä yms., mutta en keksinyt mitään syytä, miksi vastausprosentti oli alhainen.

En voi suositella näkemään turhaa vaivaa Tinderin kanssa, koska se taitaa olla enemmän toisten kyyläysmesta nykyään :P Parempi olla onnellinen kuin niin epätoivoinen sinkku, että alentuu moiselle bullshit-sivustolle! :D

Vierailija
262/371 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ;) 

t. Ahmed

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/371 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi aloittaa. Yleensä siellä lukee:Moi, mitä kuuluu?

Ei paljon viitti vastailla.

Nimim ronkeli, vaikea sinkku

Vierailija
264/371 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suuttu eräs kaveri (nyt entinen onneksi) kun uskalsin huomauttaa ettei ehkä ole suotavaa kerrostalossa pitää silmitöntä Älämölöä ja soittaa musiikkia täysillä klo 3.00 aamuyöstä kun naapurit yrittävät nukkua.

No kyseessä muutenkin vaikea tapaus aina vetosi kaksisuuntaiseen syynä miksi ei osaa käyttäytyä, huoh.

Vierailija
265/371 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan aina viestillä "How dare you!"

Vierailija
266/371 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesta tehdään aivan naurettavan suuri asia. Olen myös kokeillut palvelua, jossa naisen on tehtävä aloitus. Yleisin aloitus oli Moikka. Tämän jälkeen minulle oli melko selvää, että tämä nainen haluaa keskustella kanssani. Mikä ihme siitä tekee niin hankalaa ja vastenmielistä?

Ihan joka tapauksessa sen keskustelun aikana käydään läpi ne samat asiat, missä asut, mitä harrastat, mitä teet työksesi jne. jne.. Tottakai se puuduttaa käydä niitä asioita läpi moneen kertaan sehän on selvä. Se nyt vaan kuuluu tähän malliin.

En koe, että näissä sovelluksissa on tarkoitus käydä pitkiä keskusteluja vaan ne on parempi tehdä joko puhelimitse tai eritoten treffeillä.

Ympäri käydään yhteen tullaan.

Tässä on malliesimerkki ihmisestä, joka ei ymmärrä mitä on vuorovaikutteinen keskustelu. Juuri tällaiset haluan karsia pois, kun raukalla ei ole mitään käsitystä siitä mitä muuta vuorovaikutus ja toiseen tutustuminen kirjoittamalla voi olla kuin tylsien faktojen läpikäymistä. En välitä paskaakaan mitä se mies harrastaa tai tekee toikseen, ja niistä puhuminen on tylsintä ikinä. Etäisyydenkin näkee sovelluksesta suoraan, ei sillä ole väliä missä toinen asuu jos km määrä on kuljettavissa.

MOT, tylsymykset saa karsittua helpoiten kun jättää näille vastaamatta, kannettu vesi ei kaivossa pysy.

Tietysti jos hakee kirjekaveria voi vuorovaikuttaa ihan rauhassa kaltaisensa kanssa.

Itse haen kuitenkin seuraa itselleni ja olen kiinnnostunut kuulemaan toiselle tärkeistä asioista ja siitä onko hän kiinnostunut minulle merkitsevistä asioista.

Sun virhe on just tässä. Toki on hyvä tietää ihan noin tapaamisia ajatellen toisen asuinpaikka. Mutta siinä se. Mitäpä nyt siitä asuinalueesta päiväkausia jaarittelemaan. Hyvä on tietää myös toisen ammatti, ja se kertoo kyllä ihmisestä sekin, viihtyykö työssään. Mutta harvaa kiinnostaa päivätolkulla kuunnella esim. timanttiporauksen haasteista, ellei sitten samalla alalla olla. Joten tämä ei ole suinkaan kaikille se kiinnostava puheenaihe. Ja täsmälleen sama juttu se harrastustenkin kanssa, ellei ne harrastukset nyt satu olemaan se mikä yhdistää.

Katsos kun nämä eivät yleensä vastaa siihen olennaiseen kysymykseen kuka tämä ihminen on, ja millaista hänen kanssaan olisi rakentaa yhteistä elämää. Tai toki vastaavat sen verran, että josko toisella ei puhuttavaa ole mistään muusta, kuin työstä ja harrastuksista, niin next.

Kaikkein liikuttavin oli se jonkun perustelu tässä ketjussa ettei halua kaikkea viestitellä etukäteen, että jäisi vielä jotain puhuttavaa treffeillekin. Ettäkö mitä hä?

Ei minun tarkoitukseni ole päivätolkulla viestitellä vaan tavata ihan livenä, mitä nopeammin sen parempi.

Kyllä se kovasti harmittaisi jos olisi pitkään viestitelty ja todellisuus olisikin jotain aivan muuta kuin luotu mielikuva.

Kuinka usein käyt treffeillä? Kuinka usein sulla olisi aikaa käydä treffeillä?

Sä et taas ollenkaan näe miten sun taktiikka vaan ei toimi naisille. Jos minä tapaisin jokaisen matchini sen jälkeen kun on selvitetty haastattelulla asuinpaikka/tyo/harrastukset (miksi edes, en mä näiden perusteella kenestäkään kiinnostu?!), pitäisi mun käydä treffeillä noin 4 kertaa päivässä sen sijaan että kotisohvalta klikkaan unmatch neljä kertaa päivässä. Suurin osa treffatuista kun olisi ihan eri TYYPPISIA ihmisiä kuin minä, ihan erilaisella huumorintajulla ja arvoilla varustettuna. Olisi ihan hirveää ajanhukkaa ja vaivanäkoä alkaa tavata joka ikinen match joka sattuu asumaan siedettävän matkan päässä. Kyllä suurin osa naisista haluaa ensin selvittää luonteiden ja arvomaailman yhteensopivuutta jutustelulla - ja ei, asuinpaikka, tyo tai harrastukset eivät näistä kerro yleensä juuri mitään. 

Kuulostaa siltä että sun viestittely menee jotenkin näin:

- Moi mitä kuuluu?

- Mitä harrastat?

- Missä asut?

- Missä olet toissä?

- Milloin tavataan?

EN edes keksi mitä sanoja käyttäisin kuvaamaan kuinka hirveää olisi joutua treffeille tällaisen tyypin kanssa...

Juu. Tämä on mun tyyli miehenä.

Jos naisen profiili on ihan ok ja kysymällä saan selville että urheilee aktiivisesti niin kysyn nopeasti treffeille.

Vierailija
267/371 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Sinkkuus on ihmisen parasta aikaa.

Vierailija
268/371 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako säpiä?

Vierailija
269/371 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku mä e oo tideris

Vierailija
270/371 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup naisille:

Mikä on suurin syy mikset kiinnostu Tinder-miehestä?

15% miehet eivät ole riittävän aloitteellisia

85% miesten avaus on tyyliin "moi"

Miten teet aloitteen Tinderissä?

85% en tee aloitteita, olenhan nainen

15% "moi"

Vierailija
271/371 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla oli joskus se testi jossa tavis <30v perheenäiti teki geneerisen profiilin ja tykkäsi 300 miehestä. 252/300 kanssa tuli match.

Eli ei ihme jos naisille syntyy illuusio että naisella on varaa valkata kuka tahansa. Todellisuudessahan miehet tykkäävät melkein kaikista ja valkkaaminen/luokittelu (vaimomatsku/vakipano/kertapano/hätäpano/täytematch/vahinkotykkäys - kts. pikkukakkosen tikapuuteoria) alkaa vasta sen jälkeen kun verkot on täynnä.

Vierailija
272/371 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alotan näi. Oon makkaratehtaassa pikku- pomo, olen siis homo.

En tykkää tehdä töitä vaan istun haisevassa kopissa. Joskus mieli tekis runkata siel.

Siis nimeni on Jussi ja naisia en nu.

Vierailija
273/371 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras vinkki mielestäni on kehittää yksi avaus, joka saa sinut vaikuttamaan kiinnostavalta ja joka on tarpeeksi kiinnostava saamaan toinen osapuoli vastaamaan sinulle. Samaa avausta voi surutta käyttää toistuvasti ja siirtyä siitä jouhevasti normaaliin keskusteluun.

Ylipäätään avauksen liiallinen miettiminen vain luo turhia paineita ja tekee keskustelun aloituksesta liian ison ja vakavan asian. Parempi siis käyttää yhtä hyväksi todettua sen kummemmin ajattelematta, jotta keskustelu pysyy kevyempänä ja ei tule tunnetta, että yksittäisiin keskusteluihin pitäisi investoida liikaa.

Perusaloitukset kuten "moi" tai "miten menee" eivät yksinkertaisesti toimi. Lähtökohta on se, että matchatessa toinen on pitänyt sinua ainakin jokseenkin kiinnostavana, mutta jos aloitat tylsästi, se kiinnostus helposti häviää, vaikka oikeasti olisitkin profiilisi veroinen, mielenkiintoinen tapaus. Voin kokemuksesta sanoa, että keskustelua ei kannata aloittaa myöskään kehulla. Ainakin omalla kohdalla, jos nainen on kehunut minua heti komeaksi, on ollut jotenkin kiusallista jatkaa siitä eteenpäin, eikä luontevia keskusteluita ole syntynyt. Ehkä se tosin kertoo enemmän minusta kuin yleisestä ajattelumallista, en tiedä.

Nämä tusina-avaukset tunnistaa kyllä ja en koskaan vastaa. 

Vierailija
274/371 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hyvä sanoa jotain yksilöllistä. Kertoa jotain vähän enemmän itsestään tai kommentoida toisen kuvia tai tekstiä. 

Pitää muistaa sekin, että jos toinen ihminen katoaa tai jättää vastaamatta, se ei todennäköisesti johdu sinusta. 

Vierailija
275/371 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku19 kirjoitti:

En ehdi aloittaa. Yleensä siellä lukee:Moi, mitä kuuluu?

Ei paljon viitti vastailla.

Nimim ronkeli, vaikea sinkku

Oletko Satu vai Tuija?

Vierailija
276/371 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan naisille aina "moi, mitä kuuluu?"

Keskustelutaidottomat naiset aina ärsyyntyy tuosta joten saa karsittua nopeasti pois sellaiset jotka ei osaa osallistua keskusteluun vaan jää miehen tehtäväksi täysin ylläpitää keskustelua.

M32

Vierailija
277/371 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sanon jotain positiivista, liittyen toisen kuviin kuten esim

Kiva pullotus sulla housuissa..

Kyllä mä tommosen edessä pyllistäisin..

Yleensä homma jatkuu niin, että samalle päivälle sovitaan panotreffit.

Vierailija
278/371 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morkku! Kuinkas luistaa - tuliko pääkallokelit pikkuhousuihin nähtyäsi mun kuvan?

Vierailija
279/371 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morkku! Kuinkas luistaa - tuliko pääkallokelit pikkuhousuihin nähtyäsi mun kuvan?

Älkää alapeukuttako! On tää toiminu parikin kertaa, mutta naikkoselta täytyy tietysti löytyä huumorintajua, miksi karsii suurimman osan muijista pois. Jos ei lämpene niin big deal, en mä kaikkia kuumaan kyytiini huolikaan. :p

Vierailija
280/371 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Olen 42-vuotias pienipeniksinen mies, jolla on poikuus tallella.

Kahville vai teelle?