Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kysyi minulta "Miten sä voit päästää miehesi harrastusreissuun?"

Vierailija
19.02.2013 |

Miehelläni on eräs riskialtis harrastus, jonka puitteissa hän viettää joka vuosi pari viikkoa kavereidensa kanssa ulkomailla. Nyt on taas reissu lähestymässä ja anoppini (jolla ei onneksi ole sanavaltaa perheeni asioihin) kysyi minulta vakavalla naamalla, että mten voin antaa mieheni lähteä. Siis hetkinen, minun syynikö se nyt on, että hänen poikansa - aikuinen mies - tykkää harrastaa vähän vaarallisempia lajeja!? Olemme täysin erilaisia naisia, joten en edes jaksanut alkaa selittämään, että ei oo mun juttuni komentaa miestäni.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi kyselee multa aina välillä miksi mieheni ei edisty esim. talomme rempassa. Ei ymmärrä miksi mä en nalkuta, napise ja laita miestä tekemään asioita. Mä sanoin loppujen lopuksi hänelle, etten ole mieheni äiti ja ettei mikään parisuhde parane siitä, että toinen nalkuttaa koko ajan tekemättömistä töistä.

Vierailija
2/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin huolta. Miniä sitä ei voi ymmärtää, ennenkuin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 10:41"]

Äidin huolta. Miniä sitä ei voi ymmärtää, ennenkuin...

[/quote]

Ymmärrän kyllä äidin huolen, mutta en ymmärrä sitä, miksi hänen mielestään minun vaimona pitäisi kieltää miestä menemästä. Miksi ei itse nalkuta pojalleen? ap

Vierailija
4/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko kaiken olla nalkutusta? Ehkä anoppi vain jutusteli sinulle retorisen kysymyksen kautta matkasta. Kun sinä puhut, onko se aina nalkutusta? Miten perheellänne on tapana keskustella?

Vierailija
5/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 10:50"]

Tarviiko kaiken olla nalkutusta? Ehkä anoppi vain jutusteli sinulle retorisen kysymyksen kautta matkasta. Kun sinä puhut, onko se aina nalkutusta? Miten perheellänne on tapana keskustella?

[/quote]

Kuuntelin ensin parin lauseen verran anopin nalkutusta pojalleen ja kun ei tulosta tuntunut syntyvän, niin hän kääntyi minun puoleeni ja odotti vissiinkin, että jatkaisin hänen kanssaan mieheni painostamista. Minun ei ole koskaan tarvinnut puuttua mieheni menemisiin, koska luotan häneen harkintakykyynsä täysin. Anoppi ei vissiin luota ja sekös häntä kismittää, kun poika on löytänyt rinnalleen naisen, joka ei nalkuta. ap

Vierailija
6/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2013 klo 10:50"]

[/quote]

Vittu sä oot ap tyhmä.

Kyse on sen anopin POJASTA. Joita ei voi ottaa uusia. Sinun kaltaisellesi horoperseelle taas löytyy miehiä maailmasta n 3 miljardia. 

Siinä se ero.

Sinäkin saatat joskus olla huolissasi omista lapsistasi, vaikka ne kuinka kasvaa aikuisiksikin.

Kuuntelin ensin parin lauseen verran anopin nalkutusta pojalleen ja kun ei tulosta tuntunut syntyvän, niin hän kääntyi minun puoleeni ja odotti vissiinkin, että jatkaisin hänen kanssaan mieheni painostamista. Minun ei ole koskaan tarvinnut puuttua mieheni menemisiin, koska luotan häneen harkintakykyynsä täysin. Anoppi ei vissiin luota ja sekös häntä kismittää, kun poika on löytänyt rinnalleen naisen, joka ei nalkuta. ap

[/quote]

Vierailija
7/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kanssa, aika nainen... Symppaan anoppia, tajuan hänen tunteensa, sori.

Vierailija
8/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on tavallinen äidin huoli, pelkää lapsensa turvallisuuden puolesta. Ehkä hän ajattelee että sulla olisi enemmän auktoriteettia? tai sitten hän pelkää ettet välitä miehestäsi tarpeeksi.

Toisaalta onko anopin huoli ylimitoitettua? Jos mies harrastaa jotain suht tavallista esim. sukellusta, ehkä anopin kanssa kannattaisi käydä läpi miten siinä konkreettisesti toimitaan riskien minimoimiseksi. Ei ehkä joutuisi olemaan niin sydän syrjällään aina reissujen aikaan.

Vierailija
9/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle te anopin puollustelijat että mitä sillä saavuttaisin, jos rikkoisin liittoni nalkuttamalla anopin mieliksi tästä harrastusasiasta? Tunnen mieheni sen verran hyvin (olemme olleet yhdessä 15 vuotta), että tiedän hänellä olevan superalhainen sietokynnys just tämmöiseen nipottamiseen, jota hänen äitinsä harrastaa. Ehkä just sen takia, etyä on kuunnellut sitä koko lapsuutensa ajan. Jos lähtisin anopin puolelle, saisin aika pian etsiä uuden miehen itselleni. Ja miksi edes kieltäisin mieheltäni asioita, jotka eivät minua häiritse? ap

Vierailija
10/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ymmärrän anopia, en tarkoita, että sun tartteis mitään nipottaa.... huoh. Mutta ethän sä ymmärrä.

Vierailija
11/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin anoppi olisi joku pahis ap:n mielestä :/

Rakastavan äidin kuuluukin olla huolissaan. Eikö ap:lla ole omia lapsia?

Vierailija
12/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi isä on ollut sellainen, jonka kanssa on voinut keskustella normaalisti, ja joka on ehkä ajatellut, ettei riskeeraa elämäänsä huvin vuoksi kun on lapsiakin jne. Kun poikansa onkin jästipäisempi äitiään kohtaan, olettaa äiti hänen ehkä kuuntelevan sinua, vaimoaan. Ei anoppi varmaan tarkoittanut, että sinun kuuluu jäkättämällä esittää asia miehellesi vaan normaalisti keskustellen? Monet miehet kuuntelevat vaimoaan eivätkä halua huolestuttaa eivätkä jättää heitä pulaan.

Vierailija
13/13 |
19.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että miehelläni on alhainen kipukynnys nalkutuksen suhteen ei tarkoita, etteikö hänen kanssaan voisi keskustella normaalisti. Mutta miksi edes haluaisin keskustella asiasta, joka ei mielestäni vaadi keskustelua. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että mies saa mennä jos haluaa. Anopin on turha yrittää saada minua mukaan nalkutukseensa, eiku keskusteluunsa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän