Youtube premium lite maksaa n. 7 euroa kuussa jos haluat Youtuben ilman mainoksia
Moni valittaa Youtuben lisääntyneistä mainoksista. Youtube premium lite tilaus maksaa n. 7 euroa kuussa Suomessa. Sillä voi katsella videoita ilman mainoksia.
Kommentit (13)
Mä sain 3kk ilmaisjakson. Ja toisella tilillä uudestaan 3kk jakson. Ja kolmannella.
Adblock = ilmainen ja pysyy mainokset poissa.
Käytän adblockeria 0€/kk eikä näy mainoksia YT:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on. Jos joku mainos 10 miljoonasta pääsee läpi, en osta ainakaan sitä tuotetta koskaan. Mainonta vaikuttaa nimenomaan negatiivisesti.
Mulla on adblokkeri eikä maksa mitäään eikä ole yhtään mainosta.
Haluan mainokset pois yuo tuben musiikista koska soitan yhdessä sen kanssa.
Adblokkeri hoitaa ja vpn chromecastissa maahan missä ei ole tuben mainoksia.
Tuubi ei kiinnosta niin paljoa, että olisi tuon arvoista. Mainosten kanssa se on luotaantyöntävä, joten Google on ajanut itsensä klassiseen muna-kanaongelmaan. Myös hakunsa ovat onnistuneet sössimään älyttömällä määrällä sponsoroituja linkkejä. Puhumattakaan heikentyneestä osumatarkkuudesta. Haussa onkin googlea parempi vaihtoehto.
7€? Meillä kokeiltiin hetki ja se hinta nousi kolmannen kuukauden jälkeen 15€. :D
Adblock toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on. Jos joku mainos 10 miljoonasta pääsee läpi, en osta ainakaan sitä tuotetta koskaan. Mainonta vaikuttaa nimenomaan negatiivisesti.
Suurin osa mainoksista on turhia. Youtubessa ärsyttää, kun siellä alkaa pyöriä niiden kauppojen mainokset, joissa olen juuri tehnyt ostoksia. Mitä minä niillä mainoksilla teen? Enkä kyllä muillakaan. Ymmärrän kyllä, jos kohteena olisi jokin ihan uusi tuote tai oikea alennusmyynti, että sellaista mainostetaan, mutta esimerkiksi VR:n mainokset ja vessapaperimainokset ja jonkun "huikean" 20 prosentin alen mainostaminen ovat ihan turhia ja tuottavat vain ärsytystä.
Nythän tämäkään ei pidä paikkansa. Saatte mainoksia ja maksatte. Mitä järkee? Kerran maksuton, aina maksuton.
https://dawn.fi/uutiset/2024/11/13/youtube-premium-nayttaa-mainoksia
Kela maksaa sen spotifyn ja netflixin ja liittymän joten en valita.