Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies yrittää pakottaa minua ja lasta anopin mökille

Vierailija
21.07.2008 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska, etkä halua lähteä, kun siellä ei ole suihkuja, juoksevaa vettä, pesukoneita yms, vaan joutuisit ihan oikeasti hommiin.

Vierailija
2/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttimassa luonnosta ja mummon lätyistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten anopit on hirviöitä.

Vierailija
4/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiluummin vietämme kesää sotkuisessa kerrostaloasunnossaja käymme ehkä kerran päivässä ulkona jos satun jaksamaan. Just tultiin sairaalasta kotiin, en aio poistua kotoa vähään aikaan vaikka parisuhde menisi

Vierailija
5/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tunnin päikkäreille ja sit haetaan pitsaa kaupan pakastealtaasta jos ei sada vettä. Muussa tapauksessa syödään näkkäriä ja makaronia. Hyviä öitä... ap

Vierailija
6/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökit pelottaa ja eletään "kaikki valmiina" vaikka se parisuhde menisi. säälittävää.

Vierailija
7/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörittelemään jäis pyykit homehtumaan koriin ja kusiset ja oksennuksen tahrimat matot pesemättä ja ikkunoidenkin pesu jäis ens kesään. Että se siitä mökkeilyn hyödyllisyydestä kun istutaan anopin paskahuussin juurella viikko sääskien syötävänä. Ei kiitos, vaikka tulis ero en lähde eikä lähde lapsenikaan

Vierailija
8/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks teillä on matot kusessa ja oksennuksessa? eikö miehes osaa ottaa kohtuudella?

Vierailija
9/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaatii joka kesä menemään appivanhempien mökille. Kerran kesässä on pakko suostua, mutta en enempää.

Miksi ihmeessä menisin keskelle metsää istumaan anopin kanssa mökkiin? Mies pakotetaan aina kaatamaan puita, tyhjentämään ulkohuussia, korjaamaan laituria tmv. Minä sitten sydän kurkussa seuraan 4-vuotiasta, ettei vain lennä kalliolta alas tai huku järveen.

Lisäksi hoidan pientä vauvaamme. Lasten tehovalvonnan lisäksi minun pitää mökillä vielä kantaa vettä järvestä, tiskata astioita, kuoria perunoita, pilkkoa vihanneksia jne. Koko ajan. Kun yhdet tiskit on hoidettu, alkaa seuraavan ruuan valmistelu.

Ja koko ajan siis olen siellä hemmetin mökissä raatamassa kun mieheni raataa jossakin ulkona. Mitä ihmeen nautintoa se on?????

Vierailija
10/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörittelemään jäis pyykit homehtumaan koriin ja kusiset ja oksennuksen tahrimat matot pesemättä ja ikkunoidenkin pesu jäis ens kesään. Että se siitä mökkeilyn hyödyllisyydestä kun istutaan anopin paskahuussin juurella viikko sääskien syötävänä. Ei kiitos, vaikka tulis ero en lähde eikä lähde lapsenikaan

Vierailija
11/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et viihdy mökillä pitkään, voi se lapsellesi olla elämys. Yhteys isovanhempiin on myös lapselle tärkeää, vaikka itse et olisikaan niin innokas heitä tapaamaan. Mutta sitähän sinä et lapsellesi näytä...!!? Estätkö lastasi tapaamasta myös omia vanhempiasi? Tasapuolisuuden nimissä nääs..

Vierailija
12/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei jaksais vähempää kiinnostaa viettää aikaa anopin ja hänen puolisonsa kanssa samassa mökissä.

Vierailija
13/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu kuin laiturilta hyppääminen ja olen liian laiska että jaksaisi nousta aurinkotuolista lasta kieltämään. Ja lapsi pelkää hysteerisesti sääskenpistoja. Eli me mennään vaikka kesälomareissulle keskustan mäkkäriin, siellä ei ole sääskiä eikä voi tippua laiturilta. Ukko tuunaa aina venettä tai kalastaa mökillä, ei sitä lapsi kiinnosta ja anopista ei ole mihinkään lapsenvahtina

Vierailija
14/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasta vahtimaan ja lähden itse baarikierrokselle kun ukkokin on mökillä

Vierailija
15/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai mökillä tehdään mökkihommia! Meillä lapset olleet mäkillä vauvasta alkaen, saaressa, johon ei tule vesijohtoa eikä sähköä. Pyllynpesuvedet on keitetty, samoin maitopullon/ruoan lämmitysvedet. Ulkohuussi on saatu tyhjäksi, samoin puut pinottua ja marjat kerättyä. Mä en suorastaan osais olla mökillä jos ei olis ohjelmaa. Mökille on rakennettu aitoja ym. lasten turvallisuutta ajatellen. Lapset 5 ja 7 v. ovat tottuneet mökkielämään niin hyvin, että lähtevät sinne enemmän kuin mielellään! Mökkielämä kysyy sennetta!!!!

Vierailija
16/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulla se ei ole mökkeily

Vierailija
17/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään löytää? Itsekin olen mökki-ihminen, mutta miksi raahata mökille ihminen joka ei siellä viihdy? Miksi ap:n pitäisi lomansa pilata lähtemällä mökille, jos mökkielämä on hänen mielestään pelkkää raatamista? Ei se anoppikaan siellä mökillä kai ympäri vuoden ole, lapsi ehtii nähdä sitä muulloinkin?

No tottakai mökillä tehdään mökkihommia! Mökkielämä kysyy sennetta!!!!

Vierailija
18/18 |
21.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teille ohjelmaksi riitä lapsen kanssa leikkiminen ja kirjan lukeminen?

Pitääkö aina olla joku pölli, jota kantaa tai paskavati, jota tyhjentää?