Onko kaikkien pettäjien vaimot miesmäisiä :/
Kommentit (8)
Jaa, ovatko sitten miehet "puhumattomia, tunnekylmiä ja analyyttisiä"? Mun mies ei ainakaan ole. - Voi ei, onko hän nyt sitten "naismainen"? Enkö minä nyt sitten naisena saa tarpeitani tyydytettyä, koska koenhan olevani suhteessa "naisen kanssa". Apua, onko mun nyt sitten ihan pakko pettää?
Tuohan nyt oli ihan puuta heinää, ja ilmauksia "nainen" ja "mies" ja "miesmäinen" oli käytetty ihan naurettavalla tavalla. Voi olla, että esimerkkiparin tapauksessa motiivina miehen ajautumiseen pettämiseen on ollut se, ettei oma puoliso ole käyttäytynyt luonteelleen ominaisesti ja on ollut puhumaton ja kylmä; tietenkään parisuhde ei silloin voikaan toimia. En kuitenkaan ymmärrä, mitä tekemistä naiseudella tai mieheydellä siinä asiassa on. Toiseksikin, pettäjä on kuitenkin aina itse vastuussa päätöksestään pettää. Liiton tai puolison ongelmat eivät ole SYY pettämiseen.
Voi lol mitä paskaa. Jos pettäjien naiset ovat miesmäisiä niin pettävätkö siis kaikki naiset miehiään? Nainenko ei tarvitse emotionaalista kumppania?
Voi tuossa joku totuus ollakin.
Tiedän nimittäin aika monta naista, jotka ovat kyllästyneet liian nössöön mieheen (=siis unelma perheen isään) ja lähteneet etsimään 'tosi miestä'. Miksei vois olla miehillä sama?
Tosin itse olin vähän kauhuissani tuosta 'analyyttisestä', tekeekö se minusta miesmäisen? Kääk! Siis sillä mä hankin elantoni, en mä siitä voi luopua (ja se on aika iso osa mun persoonaani).
[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 01:26"]
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288540637012.html?pos=ok-nln
[/quote]
no ei todellakaan ole miesmäisä pettäjien vaimot- päinvastoin- yrittävät miellyttää miestään ja seksihän se on yleensä se ongelma
Ei miesmäisiä sanan perinteisessä merkityksessä - enemmänkin itsekkäitä! Upeita, urakeskeisiä, urheilullisia, omista intresseistä kiinnipitäviä (lapset voi kuulua tähän - mies ei) ja seksillä kiristäviä.
Tiedän muutamankin tuollaisen tapauksen, vaimo luottaa miehen kiltteyteen ja vastuuntuntoon ja elää täysin omaa elämäänsä perheen sisällä antamatta miehelle juuri mitään muuta kuin isän ja kämppiksen roolin. Jossain vaiheessa mies haluaa testata sen miltä hellyys ja läheisyys tuntuu....
TässäKÄÄN ei taatusti ole aihetta ottaa iltapäivälehteä vakavasti.
Jostakin syystä tuntemieni pettäjämiesten vaimot ovat hyvinkin naisellisia ja miellyttäviä, että jopa toiset miehet ihmettelevät, miksi silti jahtaavat muita naisia.
Aika ironista että tuon "asiantuntijan" oma habitus on varsin feminiinen.
http://elamalle.fi/wp-content/uploads/2012/09/AaroL%C3%B6f-256x200.jpg