Saako Iivo kultaa?
Vai kaatuuko? Veikkaan että melkein hopeaa mutta pronssia.
Kommentit (50)
Arvasin voittajan ja että Iivo tulee kolmanneksi. Venäläinen oli yllätys. Vekkasin Bolsunovia:)
Hyvä minä!
Vierailija kirjoitti:
Arvasin voittajan ja että Iivo tulee kolmanneksi. Venäläinen oli yllätys. Vekkasin Bolsunovia:)
Hyvä minä!
Hyvin arvattu, olet asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä minä!
Hyvin arvattu, olet asiantuntija.
Kiitos:)
Vierailija kirjoitti:
Vaikeat olosuhteet. Latu menee pask*ksi. Tuuripeliä kenen suksi toimii.
Tuo voittaja Sundby lähti vissiin vikana eli ei se pahasti p*skana ollut.
Monesko se Hakola oli? Sehän vissiin aikoi olla voittamassa tätä kisaa revanssina siitä kaatumisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Katokkö arvasin mitalin värin. Ap
Älä höpsi.
Minä olen oikea ap, ja arvasin että Niskanen on kolmas. Melkoista että ollan omimassa toisen kunniaa itselle:(
Oikea ap
Kenenköhän virtsanäyte tuolla Hyvärisellä on pullossa?
Vierailija kirjoitti:
Onnea pronssista Iivo!
Iivo teki miehen työn.
Hyvä Iivo.
Vierailija kirjoitti:
Monesko se Hakola oli? Sehän vissiin aikoi olla voittamassa tätä kisaa revanssina siitä kaatumisestaan.
Jotain 20. huonommalla puolella.
Haastattelussa näyttää ihan siltä että kohta tulee itku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katokkö arvasin mitalin värin. Ap
Älä höpsi.
Minä olen oikea ap, ja arvasin että Niskanen on kolmas. Melkoista että ollan omimassa toisen kunniaa itselle:(
Oikea ap
Täytyy tarkastaa passista. Oikeaakin oikeampi ap.
Iivo tapansa mukaan panee taas toisten syyksi tappionsa.
Vierailija kirjoitti:
Haastattelussa näyttää ihan siltä että kohta tulee itku
No ois voinut olla kymmenes tai jotain. Onhan se nyt mitali.
Vierailija kirjoitti:
Pronssia, plääh.
Miksi nämä suomalaiset alisuorittaa ihan jatkuvasti? Tuo pronssi oli Iivolla otettavissa jo siinä yhdistelmäkisassa joka ei millään muotoa ollut "sopiva" matka ja sitten alkoikin sakkaamaan jo pariprintissä ja tämä päämatkahan meni ihan penkin alle. Pronssi on joo mitali, mutta iso pettymys hiihtäjälle itselleenkin.
Mitä tuolla on nyt joukkueessa sohellettu? Suksivalinnat menee toistuvasti pieleen (tai ainakin sitä syytetään) ja sitten kompuroidaan ja kaatuillaan loputkin mahdollisuudet. Tai saadaan lentsu.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ja tässä, mitä myrkkyä lienee venäläiset imaisseet kun kaikki on kärkikahinoissa mutta sentään kiri tuon norjan tönsethin kiinni. Oli muuten tuollakin norjalaisella samanlainen kevytrakenteinen kroppa kuin therese johaugilla ja frida karlssonilla jotka eilen oli eka ja toka.
Nii tätähän tämä on aina. Jos venäläiset pärjää, niin aina hierotaan naamaan D-leima, vaikka mitään käryjä ei tulisikaan. Norjalaiset nyt on ihan todistettavasti kärynneet, niin tämän päivän voittaja, kuin elinenkin kultanainen, mutta heidän voittaessaan sen sijaan ei jostain syystä heitellä mitään epäilyjä minkään suhteen, vaikka Niin Johaug, kuin Sundbykin paineli menemään kuin höyryjuna ja vauhti vaan kiihtyi loppua kohden Sundbykin paineli voittoon, vaikka lähti ihan häntäpäässä. Ei himmannut vauhtia edes sohjoiset ladut. Mutta hänen "myrkkyjään" ei kukaan kyseenalaista.
Iivoa v*tuttaa kyllä huolella, kannattaisi aina ensin hiihtää ja voittaa vasta sitten niin ei pettyisi noin pahasti. Kiva kuitenkin, että se oli tuo Sundby joka voitti eikä joku venäläinen.
Norjalla on aikamoisen tasainen rintama näitä hiihtäjiä kun joka matkalle löytyy voittaja. Ennen oli kisoissa aina niin, että se yksi hiihtäjä dominoi about jokaisella matkalla, mutta nyt sitten löytyy "uusi" kova norjalainen joka kisaan.