Mies vei kaikki huonekalut kun muutti
Olen seurustellut erään miehen kanssa melkein 4 vuotta ja asuimme yhdessä yli 3 vuotta. Mies muutti marraskuun lopussa toiseen asuntoon ja minä jäin entiseen asuntoon väliaikaisesti. Mies lupasi että saisin muuttaa hänen perässä myöhemmin sinne. Mies vei uuteen asuntoon lähes kaikki meidän huonekalut, minulle ei jäänyt edes sänkyä vaan pelkästään patja, jonka sukulaiseni antoivat minulle, missä nukkua. Nyt on kulunut 3 kk ja mies sanoi ettei haluakaan että muutan hänen luo asumaan. Hänellä on edelleen lähes kaikki huonekalut yms. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (184)
tilitapahtumissa pitäs näkyä ostotapahtuma niin ei muutaku screenshotit tai tulostat ja sanot et jos ei sun ostamat tavarat nyt palaudu niin sit rikosilmotusta tekemää.. älä oo niin tossun alla ap! voimia ❤️
Jos sinulla on todisteita, että esim. Sänky on sinun, niin laita miehelle viesti asiasta ja uhkaa rikosilmoituksella mikäli hän ei palauta sänkyä.
Tässä on se huono että kun ostettiin sänky mies halusi että nostan ne rahat käteisellä ja sänky maksettiin käteisellä. Miehen isä oli mukana.
Ap
no kyllä se nosto siellä varmaan näkyy, älö luovuta vaan vaadi omas takasin
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Halpa hinta siitä että pääsit paskasta miehestä niin helposti eroon.
Toisaalta, jos sinulla on ostokuitit, niin voit tehdä rikosilmoituksen petoksesta tms. Kun syyllinenkin on selvillä, helppo selvittää.
Tollaisia ne nyt vain ovat. Kun rakkaus loppuu, niille tärkeintä on kiusanteko. On jotenkin se miehuus kiinni siitä, että hähää, sainpa nyt edes roinat. Kuin kolmivuotias lapsi.
Ostokuititkin on miehellä. Halusi pitää kaikki kuitit itsellä.
Ap
Nosto näkyy varmasti kyllä tiliotteessa. Mutta miten voi todistaa että ne rahat on sänkyyn laitettu?
Ap
Toisaalta hyvä aloittaa uusilla huonekaluilla sinkkuelämä. Ei tule muistoja mieleen kumppanista ja hänen perceen hajusta sohvassa.
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini sanoi ettei kannata rikosilmoitus kun siitä tulisi erimielisyyttä miehen perheen kanssa. Mutta voiko nyt menettää enää mitään.
Ap
'
Kysy miehen perheeltä huonekaluja lainaksi.
Olen yrittänyt kysyä mieheltä huonekaluista mutta ei vastaa.
Ap
Tämä on ihan hirveää. Myös henkinen tuska on hirveä kun mies ei vastaa minulle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisiko soittaa poliisille jos sieltä saisi virka-apua tavaroiden hakemiseen?
Ap
Jos et pysty todistamaan huonekalujen olevan sinun ostamia, ei poliisi voi olla niitä sinulle vaatimassa. Miksi kuitit on miehellä, jos sinä maksoit?
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se huono että kun ostettiin sänky mies halusi että nostan ne rahat käteisellä ja sänky maksettiin käteisellä. Miehen isä oli mukana.
Ap
No niin provohan tämä on... Kukaan ei tätä usko että mies käskee nostaa rahat käteisellä ja sinä pöljä muka tottelet...
... Ja sitten vielä mies ottaa kuitin.... HAH
Vierailija kirjoitti:
Parisängyn minä olin maksanut melkein kokonaan, mutta kun laitoin siitä miehelle viestin, mies kirjoitti että se on hänen sänky. Mies käy kokopäiväisesti töissä mutta minä opiskelen vielä.
Ap
Maksoiko mies työssäkäyvä kaikki vuokrat ja muut menot? Jos näin, niin elätti sinua. Silloin se että saa huonekalut, on ihan ok.
Miehet on pärs seestä. Se on todettu niiiiin usein.
Up