Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain kutsun polttareihin, mutten häihin

Vierailija
26.02.2019 |

Kieltäydyin.

Voiko näin muka tehdä? Onko muilla kokemusta? En itse kehtaisi, tulee olo että haluaa vaan maksajan polttareille. :D Senhän takia häävieraitakin (hyvin ymmärrettävästi) rajataan, että tulee kuluja.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä polttareista mitään, siis kutsuuko morsian henkilöt polttareihin? Olen jotenkin aina ajatellut että kaaso hoitaisi tämän.

Yleensä menee niin, että morsian päättää ketä kutsuu polttareihin. Yleensä ei suoraan kerro tätä, mutta minun tapauksessani morsien kysyi minulta suoraan, haluanko osallistua. Morsian antaa listan ihmisiä kaasolle, joka ottaa näihin henkilöihin yhteyttä. Enemmän tai vähemmän yhdessä sitten tämä porukka alkaa suunnittelemaan, mitä keksii morsiamen päänmenoksi.

Vierailija
62/66 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä polttareista mitään, siis kutsuuko morsian henkilöt polttareihin? Olen jotenkin aina ajatellut että kaaso hoitaisi tämän.

Yleensä menee niin, että morsian päättää ketä kutsuu polttareihin. Yleensä ei suoraan kerro tätä, mutta minun tapauksessani morsien kysyi minulta suoraan, haluanko osallistua. Morsian antaa listan ihmisiä kaasolle, joka ottaa näihin henkilöihin yhteyttä. Enemmän tai vähemmän yhdessä sitten tämä porukka alkaa suunnittelemaan, mitä keksii morsiamen päänmenoksi.

Terkuin AP. Ja polttaripäivä on yleensä yllätys. Morsian kaapataan jostain ja viedään hulluttelemaan kaupungille, hemmotteluun, yhteiseen saunailtaan, elämyksiä kokemaan.. Mitä porukka onkaan keksinyt. :) Morsiamelle tarjotaan kaikki ja yleensä keksitään jotain huimia tehtäviä, joita näkee kaupungillakin. Siskoni joutua katumuusikoksi oudoissa vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Vierailija
64/66 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaverit yleensä järjestä ne polttarit ilman mitään kutsuja. Polttarit on vaan sellainen symbolinen viimeinen  vapaa ilta kavereiden kesken.

No juuri näin minäkin luulin ihmisenä joka ei ole ikinä ollut polttareissa.

Ihmettelin todellakin että mitä maksajaa polttareihin pitäisi hakea, kun mielessäni polttarit tapahtuu tuolla yllä kuvaillulla tavalla.

Maksajia polttareihin? On kyllä ihme menoksi mennyt.

Vierailija
65/66 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaverit yleensä järjestä ne polttarit ilman mitään kutsuja. Polttarit on vaan sellainen symbolinen viimeinen  vapaa ilta kavereiden kesken.

Ihmettelin todellakin että mitä maksajaa polttareihin pitäisi hakea, kun mielessäni polttarit tapahtuu tuolla yllä kuvaillulla tavalla.

Polttarit, joihin olen aiemmin osallistunut, ovat kyllä aina jotain maksaneet. Matkustaminen paikalle, omat ruuat ja juomat sekä osuus morsiamen tarjoiluista, sekä mahdollisesta rekvisiitasta. Morsiamelle järjestetyistä yllätyksistä osuuden maksaminen. Mielellään sitä haluaakin kaikkea kivaa tarjota jos tärkeä ihminen on menossa naimisiin. :)

Ohjelmassa on ollut esimerkiksi extremejuttuja, carting-ajoa, paintball-sotaa, itsepuolustuslajiin opetusta, (joo mulla on suhteellisen raisu kaveripiiri), myös hemmottelua, yöelämää, mökkeilyä, saunomista, kaupungilla hulluttelua, yhdessä ruuan ja herkkujen tekoa paikan päällä tai etukäteen.

Millaisia siis nuo kuvailemanne polttarit ovat olleet?

-Ap

Vierailija
66/66 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ihan ystävyydellä: miksi pitää kommentoida, jos ei ole ikinä polttareissa ollut? Ja miten niin "ihme menoksi mennyt" jos et ole koskaan ollut polttareissa?

Kaikki polttarit (n. 10) joissa olen ollut ovat olleet sellaisia, missä on jotain ohjelmaa, hyvää ruokaa sekä useimmissa saunomista ja joissain mökkiyöpyminen. Ei mitään superkallista, mutta kyllähän nuo jotain maksaa, ja polttarivieraat maksavat tyypillisesti yhdessä morsiamen osuuden (+ tietty omansa). Joillain on kallistakin ohjelmaa.