Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ärsyttää veronmaksajaa? Ollaan asuttu miehen kanssa 3 vuotta yhdessä, nostetaan täydet tuet ja käteen jää joka kuukausi 1000e käyttörahaa.

Vierailija
26.02.2019 |

Mahdollistako? Asutaan pienellä paikkakunnalla keskisuomessa, mies ei virallisesti kirjoilla tässä vaan saa asumistukea asuntoon joka on purettu jo aikapäiviä sitten, eli kahdet asumistuet jonka jälkeen käyttöön jää niistä 150e/kk. Lisäksi molemmilla työmarkkinatuet n.500e/kk yhteensä n.1000e ja minulla joskus tt-tuki. Miehen ei kannata hakea tt-tukea sillä olematon asunto paljatuisi. Miksi hakisimme töihin? Matkaillaan, syödään hyvin, rahaa jää säästöön ja elämme onnellisesti. Suomi on todellakin hyvinvointivaltio.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luurissa* Ap

Vierailija
42/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rikos on vanhentunut, niin voinen kertoa, joskus 2000-luvun alussa "asuin" Helsingissä kaupunginvuokrakämpässä ja otin siitä tuet vaikka todellisuudessa asuinkin Virossa ja samaan aikaan vuokrasin pimeästi kämpän eteenpäin -> 4 vuodessa tienasin näillä rahoilla Mersssun. Homma jatkui kokonaisuudessaan 9 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mina kiitta suomi, kela anta aina raha, ei työ pakko. antoi uusi iphone, uusi hammas. Asunto uusi sohva. kiitos kela toivoo ali

Kiitos itsellesi Ali!! :)

Meille täällä Kelassa on todellinen ilo ja kunnia saada olla osa tätä kult tuurin rikas tusta! Useita projekteja on koko ajan meneillään sinun ja heimovel jie si olojen parantamiseksi! Terveisin Kelan tädit

Vierailija
44/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tuollaiset yhteiskunnan loiset. Onneksi ei tarvitse alentua tuollaiseen mieheni kanssa, lapset maailmalla, velat maksettu ja hyväpalkkaiset duunit. Joka kuukausi jää näppiin n. 5000 euroa ylimääräistä. Kuten joku tuolla jo kirjoitti, eläkeiässä voi tulla yllätys, kun ei ole kertymää. Meillä on. Onnea vaan teille ap, toivottavasti joku teidät ennemmin tai myöhemmin käräyttää, saadaan tuollaiset kuppaajat maksamaan takaisin rahat takaisin.

Vierailija
45/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijareita on aina ollut ja tulee olemaan. Ennen suomalaiseen kulttuuriin kuului rehellisyys, mutta silloinkin löytyi huijareita. Ei ole aukotonta systeemiä, mitä ei voisi huijata. Luultavasti edelleen suuri osa tukien saajista on suoraselkäisiä ja rehellisiä. Tämä on myös alue, jossa muutaman mätämunan mukaan luokitellaan koko joukko.

Miltä tuntuu olla rikollinen?

Vierailija
46/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku ylhäällä sanoi lentojen/matkojen hinnoista, katsokaa itsekin netistä. Viimeksi oltiin Kroatiassa 4kk, meno yht. 68e ja paluu 78e, molemmilta yhteensä. Siellä edullinen asunto 210e/kk, ja kaikkine kuluineen 250e/kk. Loppurahat riitti hyvin elämiseen. Silloin tällöin oltiin auttamassa naapurin baarinpitäjää josta sai vähän taskurahaa. Ap

Vierailija
47/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska rikos on vanhentunut, niin voinen kertoa, joskus 2000-luvun alussa "asuin" Helsingissä kaupunginvuokrakämpässä ja otin siitä tuet vaikka todellisuudessa asuinkin Virossa ja samaan aikaan vuokrasin pimeästi kämpän eteenpäin -> 4 vuodessa tienasin näillä rahoilla Mersssun. Homma jatkui kokonaisuudessaan 9 vuotta. 

Mä olisin tehnyt rahoilla jotain muuta kuin ostanut kulutushyödykkeen jonka arvo romahtaa hetkessä.

Vierailija
48/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset huijarit pilaavat todellisten avuntarvitsijoiden maineen. Kaikki tukea saavat eivät ole rikollisia kuten ap.

Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että uskoo sekoomuspellen tai, paremminkin, perustrollin paskanjauhantaa?

Vierailija
49/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä lainkaan. Kukin tekee kuten parhaaksi näkee ollakseen tyytyväinen elämäänsä. Itse nautin työnteosta ja pitkistä päivistä ja koen tekemäni työn palkitsevaksi muutenkin kuin sen tarjoaman hyvän ansiotason takia. Palkasta jää joka kuukausi verojenkin jälkeen reilusti yli oman tarpeen. Apkin on todennäköisesti veronmaksaja koska esimerkiksi työttömyysetuuksista maksetaan veroa ja välillisiä veroja maksaa jokainen joka rahaa käyttää.

Vierailija
50/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollistako? Asutaan pienellä paikkakunnalla keskisuomessa, mies ei virallisesti kirjoilla tässä vaan saa asumistukea asuntoon joka on purettu jo aikapäiviä sitten, eli kahdet asumistuet jonka jälkeen käyttöön jää niistä 150e/kk. Lisäksi molemmilla työmarkkinatuet n.500e/kk yhteensä n.1000e ja minulla joskus tt-tuki. Miehen ei kannata hakea tt-tukea sillä olematon asunto paljatuisi. Miksi hakisimme töihin? Matkaillaan, syödään hyvin, rahaa jää säästöön ja elämme onnellisesti. Suomi on todellakin hyvinvointivaltio.

Toivottavasti jäätte petoksesta nalkkiin ja sitten ei olekaan enää kivaa

Vierailija
51/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset huijarit pilaavat todellisten avuntarvitsijoiden maineen. Kaikki tukea saavat eivät ole rikollisia kuten ap.

Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että uskoo sekoomuspellen tai, paremminkin, perustrollin paskanjauhantaa?

No ei. Kunhan sitä hieman ruokitaan, kun on tylsää.

Vierailija
52/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän ovat samaa ros kasakkia nuo kookoomuspersut. Samaa pskaa eri paketissa.

Vierailija
53/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa tuollaiset yhteiskunnan loiset. Onneksi ei tarvitse alentua tuollaiseen mieheni kanssa, lapset maailmalla, velat maksettu ja hyväpalkkaiset duunit. Joka kuukausi jää näppiin n. 5000 euroa ylimääräistä. Kuten joku tuolla jo kirjoitti, eläkeiässä voi tulla yllätys, kun ei ole kertymää. Meillä on. Onnea vaan teille ap, toivottavasti joku teidät ennemmin tai myöhemmin käräyttää, saadaan tuollaiset kuppaajat maksamaan takaisin rahat takaisin.

Toinen sekoomuspelle (tai paremmin sama) kirjoittaa, että uskoo koko tarinan. Yeah, sure!

Vierailija
54/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Kunhan sitä hieman ruokitaan, kun on tylsää.

Juuri näin. Trolli kihisee ja hykertelee kuvitellen heittäneensä hyvänkin täkyn. Oikeasti joutuukin itse trollatuksi. :) 

Vierailija
55/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vtuta yhtään. 5200e käteen, oma asunto velaton sellainen. Sijoituksissa menee hyvin ei tarvi kikkailla tuloluukuilla. Mun yks kaveri mehustelee samalla asialla kuin sinä ja sitten se ihmettelee kun kukaan ei lainaa sille ikinä rahaa. Miks lainaisi, sillähän menee niin hyvin ja on varaa vttuilla parempituloisille, joten eipä sääliä tipahtele. Pyörikööt mun puolesta 8h leipäjonossa tai nyysikööt safkansa. Eipä kuulu mulle. Sama ruikuttaja vttuilee, kun matkustelen vähän väliä. Miks en matkustaisi, kun minulla on varaa siihen touhuun.

Vierailija
56/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Voisin itse tehdä saman. Tällä hetkellä nettopalkka 1409e kokoaikatyöstä. Suomessa on niin surkeat palkat ja sikahintaiset elinkustannukset että ihme jos täällä enää kukaan viitsii töitä tehdä.

Vierailija
57/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talousrikokset ei vanhene koskaan :D

Vierailija
58/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi harmittaisi? Jokainen elää omien arvojensa mukaisesti. Minun arvoihini kuuluu rehellisyys ja vastuunkanto. Sinulla on jotkut muut arvot.

Juuri näin, onneksi meitäkin vielä riittää toistaiseksi. Kaikki ymmärtävät, ettei yhteiskunta kestä pelkkiä vapaamatkustajia.

Vierailija
59/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohiksena mutta meittin rivarissa on päätyasunto airbnb vuokrattuna lähes koko ajan, ja omistaja lomailee espanjassa tuon tuostakin. Kyllä mua vtuttaa, mutta itsepä olen oman polkuni valinnut.

Vierailija
60/113 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä aloittanut paniikissa vaalikampanjan viimeisen hätäosion; työttömien mustamaalauksen. Otetaan kohteeksi taas rikkaiden vihaamat työttömät, jotka ovat syypää kaikkeen, ilmastonmuutoksesta soten epäonnistumiseen, vanhustenhoidon kriisiin, sekä ennenkaikkea siihen, että ne työttömät loiset eivät suostukaan orjiksi niin helpolla. Sipilän viimeinen hätähuuto, ennen poistumista takavasemmalle, hyvävelijärjestön koplaamalle paikalle, euroopan komissioon. Jättäen jälkeensä tuhotun hyvinvointivaltion, nimeltään suomi. Valeuskovainen mies, ilman omaatuntoa, saa palkkansa vielä jonain päivänä, suurimman tuomarin edessä. Silloin eivät enää mitkään selitykset auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän