Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaa 16v:lle kahden viikon lapsen hoidosta 8h/vrk (ei vkonloppuja)

Vierailija
18.05.2006 |

Ongelma on sama kuin varmaan monellakin muulla eli elokuun ekat kaksi viikkoa pitäisi keksiä hoito ekalle luokalle lähtevälle koululaiselle kun päiväkoti ei enää ota lasta vastaan (päivähoito-oikeus päätyy 31.7, mikä ihmeen järki tossakin on?).

Ajattelin pyytää sukulaispoikaa meille toiselta paikkakunnalta, joten hänen pitäisi asua meillä viikot. Minkä verran tästä olisi hyvä korvaus ja vielä sellainen että se tätä poikaa houkuttelisi. Poika on oikein symppis ja varmasti pärjäisivät oman poikamme kanssa loistavasti, jos vain saisin hänet tänne syrjäkylään tulemaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi kirjoitusvirheeni

Vierailija
42/46 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saavat n 500 e kuukaudesta, ruoka sisältyy, asuminen ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopuksi varaisin jotain herkkuja ja antaisin leffarahan tai rahaa vuokrata joku mieleinen leffa jne.

Vierailija
44/46 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/46 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainaskin ikuisesti katkeroiduin kun mun piti mennä katsomaan mun serkkua yhdeksi lauantaiksi, oli puhetta että saan siitä jotain taskurahaa, tätini pyysi minua tulemaan sillä hienolla autolla (=amerikanrauta), jotta hänen poikansa näkee sen. Vaikka asumme samassa kaupungissa edestakaista matkaa tuli noin 40 km, lapsen katsomiskeikka kutistui 2 tuntiin kun enoni saapui yllättäen paikalle. Enolla ei ollut antaa minulle penniäkään, joten ajelin tädin työpaikalle siihen lähelle, siellä hän minulle nyrpenä antoi 20 mk. Minäkin tietysti olin että häh, en sanonut mitään, mutta eihän se kattanut edes bensakuluja. Eri asia olisi jos olisin ollut lapsirakas ja olisi sovittu että ilmaiseksi katson, mutta nyt kuvittelin jotain saavani. Toiste en heille sitten mennyt. Nyt vanhempana ymmärrän että olisin voinut katsoa lasta ilmaiseksikin.

Vierailija
46/46 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä lasta että sen äiti pääsi ylitöihin, 6 tuntia, no sitten sen avomies tuli ja oli ollut kalassa ja antoi mulle palkaksi kalan. En oikeen osannut arvostaa sitä silloin 16 vuotiaana, kiikutin kalan äidille ja äiti antoi mulle rahaa, vaikkei hänkään ratkaisuun kovin tyytyväinen ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi