Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä häälahjaksi.

Vierailija
18.05.2006 |

Pitäs ostaa meihen veljelle ja sen tulevalle vaimolle todella edullinen häälahja. Antakaa ny jotain vinkkejä. kohta pitäs lähtä ostoksille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon pussilakanat ja tyynyliinat

Marimekon tai Finlaysonin pyyhkeitä

Aalto maljakko

Lahjakortti johonkin hyvään ravintolaan tai kylpylään

Lahjakortti johonkin isoon tavarataloon

Vierailija
2/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jos minulla ei olisi sijoittaa lahjaan " kunnon" summaa, niin yrittäisin keksiä jotain henkilökohtaista (ehkä itse tehtyä), mihin olisi käytetty ajatusta sitäkin enemmän. Voisitko kerätä heistä parina tai veljestäsi jonkun kuvakollaasin? Tai sitten painattaa heille jollain kivalla tekstillä/kuvalla jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis vaan ollut mukava kuulla jotain ideoita mitä edullista vois ostaa. Ja mä olen tällanen lahjan ostaja, että rahallinen arvo on ihan pikkuseikka, se ajatus... tärkein.

Vierailija
4/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta me saatiin mun serkulta sellainen valokuvakehys johón laitetaan yksi kuva päälle, sellainen tinainen.

Vierailija
5/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie joku kaunis valokuva-albumi, jossa ekalla sivulla ois tosiaan kuvia sun miehestä ja sen veljestä ja sitten joku kaunis teksti mukaan..

Vierailija
6/6 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan haluaisi kumpaakaan. tai siis jäisi kaapin perukoille. Yksinkertainen lasimaljakko, pyyhkeet, viherkasvi ruukussa, ... nämä esim sellaisia lahjoja jotka yleensä kaikilla tulee käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän