Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan Ei Vaan Huomaa Vaikka Äidit Sairastaisivatkin

keltanokanhautomo
07.11.2012 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut viimeisen kappaleen asenteesta. :D Tulta päin vaan! Tsemppiä.

Vierailija
2/11 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja levätään sitten kun kellot ei enää kilise...kuten ilmeisesti kaikki maailman äidit kai tekevät (ei kai ne muuten selviä?!?!?!?) voimia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuka rintaan vaan ja kohti uusia pettymyksiä. ;) Täällä juuri samanlaista kun sairastetaan! Mä en ees viitti vaivautuu lääkäriin ennen kun pää kainalossa, kun joo tiedän jo et ota särkylääkettä niin en siitä ilosta/jo tietämästäni tiedosta viitti maksaa senttiäkään!!

Vierailija
4/11 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostipa kirjoituksessi niiiiin tutulta. Perussettiä lapsiperheessä on että jos isäntä on työmatkalla tms. menosssa ja poissa useaman yön niin ekana iltana voi todeta itsensä tai lapsen sairastuneen. Meillä oli näitä aikamonta esikon vauva aikana.

Vierailija
5/11 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma miten meilläkin näkyy tuo sama ilmiö. En ole tainnut olla kuin kerran sillä tavalla kipeä että Isäntä olisi tullut normaalisti työpäivän jälkeen kotiin :D

Vierailija
6/11 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin korvaa särki viikon verran, mutta ei tarpeeksi jotta olisin raahautunut lasten kanssa lääkäriin. Näin vain sieluni silmillä miten minun olisi muka pitänyt istua paikallani töötti korvassa samalla kun naperot pistäisivät vastaanottoa remonttiin :D

Vierailija
7/11 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä sit on aikaa ;)

Vierailija
8/11 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperia opettaa ;) Kiitos!

Vierailija
9/11 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Täällä lenssu kans alkaa nostamaan päätään... Aamuisin kurkku on ku kaktuksen nielleellä ja pää niin täynnä räkää, että eteensä ei näe. Mutta minkäs teet. Mulla mies on kyllä kotona mutta siltä on pari viikkoa sitten operoitu polveen uusia osia joten se on totaalisesti out of the game ja mulle on sit jääny koko talouden pyörittäminen, lapsen hoito ja koirien hoitaminen. Omaa aikaa seuraavan kerran ku palaan uuden vuoden jälkeen töihin. Väsyttää niin paljon, että välillä en tiedä oonko unessa vai hereillä. :)

Vierailija
10/11 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit ja paranemisia. Huomattu on, että toinen lapsi ei tosiaan aina ole kuin eka :)

Sukkapulmiin mun ratkaisu on Next-nettikauppa. Saa 5-7 parin settejä YKSIvärisiä sukkia = laiskan äidin helppo etsiä parit. Sen verran olen antanut periksi ja meillä on ties mitä dinosukkaa, koska ne motivoivat taaperon paremmin itse pukemiseen. Mutta mikä parasta: DHL kiikuttaa kotiovelle ilman postimaksua parissa päivässä :)

Laitan vielä linkin

http://search.nextdirect.com/search?x=1&w=*&af=gatt2%3A3+gatt2%3A7+cat%…

Vierailija
11/11 |
10.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, tuo Next onkin ihan uusi tuttavuus! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme