Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pitää olla pidempi, vanhempi ja rikkaampi jotta saa naisen kiinnostumaan.

Vierailija
27.05.2024 |

Muuten ei tavis suomi naiselle kelpaa joten kannattaa unohtaa parisuhteesta haaveilu jos et ole naista tasokkaampi.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna elämän yllättää. Ota vaikka nuorempi.

Vierailija
2/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nuoremmista miehistä. Rikkaat ja vanhemmat miehet eivät koskaan ole vetäneet minua puoleensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuorempi ja köyhempi. Ainoastaan pidempi mua on. 10v nuorempi näin tarkennuksena.

Vierailija
4/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti nainen haluaa aina itseään tasokkaamman kumppanin. Silti se tasokkaampi kumppani voi olla se joka kohtelee huonosti ja pettää varsinkin komeat miehet pettää naista vaikka nainen olisi kaunis nainen. Nainen ei siis saa luotettavaa kumppania vaikka mies olisi miten hyvä paperilla.

Vierailija
5/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ainoastaan pidempi. Muuten on sit nuorempi eikä mikään rikas, mutta en ole minäkään vaikka tienaamkin enemmän. Hyvin toimeen tulevia kuitenkin..

Vierailija
6/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa helpolta, koska todennäköisyydet noissa ovat puolellanne. Miksi ruikutus?

Vierailija
7/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n väite pätee vain sovinnaisesti ja stereotyyppisesti tai pinnallisesti ajatteleviin. 

Vierailija
8/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti nainen haluaa aina itseään tasokkaamman kumppanin. Silti se tasokkaampi kumppani voi olla se joka kohtelee huonosti ja pettää varsinkin komeat miehet pettää naista vaikka nainen olisi kaunis nainen. Nainen ei siis saa luotettavaa kumppania vaikka mies olisi miten hyvä paperilla.

Myös heikkotasoinen miehenpuoli voi kohdella naisia erittäin ala-arvoisesti. Voi vaikka olla mielipuoli kyttääjä, stalkkeri, sairaalloisen mustasukkainen, vaikkei olisi minkäänlaisessa suhteessa naisen kanssa. Heikkotasoisuus on aina riski, mistä ei mitään hyvää voi seurata,

Vierailija
9/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös heikkotasoinen miehenpuoli voi kohdella naisia erittäin ala-arvoisesti. Voi vaikka olla mielipuoli kyttääjä, stalkkeri, sairaalloisen mustasukkainen, vaikkei olisi minkäänlaisessa suhteessa naisen kanssa. Heikkotasoisuus on aina riski, mistä ei mitään hyvää voi seurata,

Tyypilisesti ne pahimmat miehet ovat muutenkin täys hunsvotteja ja pahan näköisiäkin. 

Vierailija
10/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla.

Tykkään jos mies on samanpituinen. Enkä tiedä kaikkien ihastusten tulotasoa.

Ja liian vanha ei saisi olla

T. 171 cm

Vierailija
11/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän nuoremmista miehistä. Rikkaat ja vanhemmat miehet eivät koskaan ole vetäneet minua puoleensa.

Vain kypsymättömät miehet pitävät vanhemmista naisista. Joku, joka tarvitsee äidin hoitamaan säälittävää poikaa.

Vierailija
12/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen vähän on alle 161 cm miehiä, joten väkisinkin tulee "hankittua" itseä pidempi mies.

Vierailija
13/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa edes vastata ap:lle, koska hän on täysin inkkelifoorumien aivopesemä, eikä vastaanota mitään muuta tietoa, mutta teen sen nyt kerran.

Naiset eivät ole kiinnostuneita miehessä rahasta tai statuksesta, vaan miehen ulkonäöstä ja luonteesta.

Komea mies, joka on iloinen ja vaikuttaa mukavalta, reilulta, järkevältä, itsevarmalta ja määrätietoiselta ja osaa flirttailla, saa naisen aina halutessaan.

Ap ei ole saanut naista, koska ei ole mitään noista piirteistä. Ainakin luonnettaan hän voisi kehittää menemällä terapiaan, mutta tragedia on se, ettei hän sitä itse ymmärrä. 

Vierailija
14/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kypsymättömät miehet pitävät vanhemmista naisista. Joku, joka tarvitsee äidin hoitamaan säälittävää poikaa.

Ja kun nainen on selvästi nuorempi miestä, on hän "vanha sielu"...

Vierailija
15/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/3 oikein, ei huono.

Mun mies oli köyhempi ja pienituloisempi kun tavattiin ja 5v nuorempi.

Nyt mun nettotulot on enää 1/3 meidän tuloista. 

Miehekäs eikä mikään mammanpoika, lapset on tässä perheessä erikseen

Elämäni paras sijoitus 28v sitten😉

Vierailija
16/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 4 cm pidempi, alle 3 vuotta vanhempi ja köyhempi kuin minä. Silti yli 35 vuotta ollaan oltu yhdessä

Vierailija
17/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn lässyn 

Vierailija
18/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satun olemaan DI ja kuulin jäljestä päin nykyisen anoppini neuvoneen että "ota se". Ei sillä loppupelissä ollut merkitystä mutta oli hauska kuulla.

Vierailija
19/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla. Kunhan korvien välissä on kaikki kunnossa, niin se on ok. Olet vähän hakoteillä ap. Etkä itseasiassa tiedä naisista yhtään mitään.

Vierailija
20/35 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on nuorempi ja pidempi mut mä oonki 157cm pätkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi