Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ms Romantic sarja yle areenasta, suosittelen

Vierailija
25.02.2019 |

Jäin heti koukkuun, oli hauska ja jännittäväkin. Harmi että vain neljä osaa.

Kommentit (1288)

Vierailija
801/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kävi niin sääliksi Samua kun se meni halpaan ja osti halvaa kun sitä kehuttiin paremmaksi kuin karkki :( sitten se vielä söi ne molemmat laatikot ja tuli huono olo. Ärsytti oikein jos olisin itse pienenä hyväuskoisena tuhlannut rahani tuollaiseen pahaan.

Mun oli pakko käydä ostamassa halvaa, kun olin katsonut koko sarjan. Ja en ostanut Halvan fruktoosisiirappihalvaa, vaan aitoa kreikkalaista, jossa oli vaan seesaminsiemeniä, hunajaa ja mantelia. Oli ihan superhyvää ja kävi ihan karkista.

Vierailija
802/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kävi niin sääliksi Samua kun se meni halpaan ja osti halvaa kun sitä kehuttiin paremmaksi kuin karkki :( sitten se vielä söi ne molemmat laatikot ja tuli huono olo. Ärsytti oikein jos olisin itse pienenä hyväuskoisena tuhlannut rahani tuollaiseen pahaan.

Mun oli pakko käydä ostamassa halvaa, kun olin katsonut koko sarjan. Ja en ostanut Halvan fruktoosisiirappihalvaa, vaan aitoa kreikkalaista, jossa oli vaan seesaminsiemeniä, hunajaa ja mantelia. Oli ihan superhyvää ja kävi ihan karkista.

Oliko sittenkään laadukasta, pitäisi olla parempaa kuin karkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan löytänyt jotain merkityksiä/huumoria jonkun hahmon nimestä? Mulle tuli mieleen, että Veli on tosiaankin Samulle kuin veli eikä ota minkäänlaista aikuisen vastuuta suhteessa poikaan. Ja sitten on tietysti Kaide, joka kiipeilee kannella kaiteen yli... :D

KAIDE toden totta! Huomasin vaan, että Häiriötekijässä se mies, joka ei ollut maksanut Miamiin matkustavan seurueen lippuja, oli myös nimeltään Veli.

Olisiko Eeva sellainen Ensimmäinen Nainen, naiseuden ykkösmalli?

Vierailija
804/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä jaksossa oli saunakohtaus?

Vierailija
805/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan löytänyt jotain merkityksiä/huumoria jonkun hahmon nimestä? Mulle tuli mieleen, että Veli on tosiaankin Samulle kuin veli eikä ota minkäänlaista aikuisen vastuuta suhteessa poikaan. Ja sitten on tietysti Kaide, joka kiipeilee kannella kaiteen yli... :D

KAIDE toden totta! Huomasin vaan, että Häiriötekijässä se mies, joka ei ollut maksanut Miamiin matkustavan seurueen lippuja, oli myös nimeltään Veli.

Olisiko Eeva sellainen Ensimmäinen Nainen, naiseuden ykkösmalli?

Lieneekö myös sattumaa, että Eevan näyttelijä Elena Leeve näyttelee myös Sunnuntailounaassa Eeviä?

Vierailija
806/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pianobaarissa Matias sanoo naisille, että olisi ollut kiva, jos Eevan setä olisi ollut laivalla. Ilmeisesti Eevaa vartioimassa?

Vierailija
807/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pianobaarissa Matias sanoo naisille, että olisi ollut kiva, jos Eevan setä olisi ollut laivalla. Ilmeisesti Eevaa vartioimassa?

Ei vaan helpottamassa tuskallisen kankeaa tilannetta. Matiashan hytissään puheli itsekseen, että mennään maissa treffeille ja otetaan Rauno mukaan. Eevan katala lesboystävä ei ainakaan toiminut kolmantena pyöränä.

Vierailija
808/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson tätä jo kolmatta kertaa. En kestä kun tämä loppui ☹☹☹

Vierailija
809/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaan joskus matiaksia, vaihdan hänen kanssaan muutaman ystävällisen sanan. Vihlaisee ihmisen yksinäisyys.

Vierailija
810/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaan joskus matiaksia, vaihdan hänen kanssaan muutaman ystävällisen sanan. Vihlaisee ihmisen yksinäisyys.

Todennäköisesti tällainen Matias reagoi ystävällisyyteesi kourimalla rintojasi tai työntämällä sormensa persaukseesi. Tai jos olet mies, niin rynnii päälle sekokännissään. Ja vaikka se ei mitään sellaista tekisikään, ei se muista tai tajua mitään sinun ystävällisistä sanoistasi, vaan toljottaa suu auki kuola valuen ja piereksien.

Säästä siis empatiasti jollekin muulle.

Vierailija
811/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hengaisin mieluummin Velin kanssa. Diggaan sosiaalisesta juopottelusta, en minkään cro magnon-ihmisen örinän katselusta.

Vierailija
812/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorossa: missä voi polttaa? Poltetaan täällä.

Satun tietämään, että tässä pubissa ei ole sprinkleriä.

Vierailija
813/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorossa: missä voi polttaa? Poltetaan täällä.

Satun tietämään, että tässä pubissa ei ole sprinkleriä.

Jocke poks.

Vierailija
814/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iivo Tuurista oli juttu viikonvaihteen Ilta-Sanomissa.  

Vierailija
815/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
816/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hengaisin mieluummin Velin kanssa. Diggaan sosiaalisesta juopottelusta, en minkään cro magnon-ihmisen örinän katselusta.

Mie Volasen ja Korpelan kanssa. Puristaisin niistä lisää herkkuja. Silti matiaksille voin sanoa jotain ystävällistä.

Vierailija
817/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tällainen Matias reagoi ystävällisyyteesi kourimalla rintojasi tai työntämällä sormensa persaukseesi. Tai jos olet mies, niin rynnii päälle sekokännissään. Ja vaikka se ei mitään sellaista tekisikään, ei se muista tai tajua mitään sinun ystävällisistä sanoistasi, vaan toljottaa suu auki kuola valuen ja piereksien.

Sekoittuuko sulla nyt selvä-Matias ja känni-Matias keskenään?

Vierailija
818/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Ja omapa on asiani, jos haluan sanoa jotain ystävällistä yksinäiselle. Jokaisella on varmaan ollut paskahetkiä elämässään.

Vierailija
819/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka/mikä tippui laivasta?

Vierailija
820/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se eläin oli ja mikä tai kuka sieltä tippui mereen? Jäi hirveesti häiritsemään.