Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ms Romantic sarja yle areenasta, suosittelen

Vierailija
25.02.2019 |

Jäin heti koukkuun, oli hauska ja jännittäväkin. Harmi että vain neljä osaa.

Kommentit (1288)

Vierailija
821/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITEn sille morsiaimelle kävi iskelmätähden kanssa?

Vierailija
822/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy katsoa areenasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka/mikä tippui laivasta?

Kettu, joka oli oletettavasti päässyt laivaan lastauksen yhteydessä. Sitä oli tehty näköhavaintoja, mutta sitä oli luultu kissaksi. Koira lähti kannella ketun perään ja kettu hyppäsi laidan yli, ehkä alakannelle. Ja sieltä juoksi laivan toiselle laidalle hypäten kaiteen yli mereen.

Vierailija
824/1288 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morsio ei antautunut julkkikselle vaan palasi sulhonsa luokse hyttiin. Happy end.

Vierailija
825/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamo-sulhanen oli ihana!

Vierailija
826/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaso selittää vastavihitylle morsiamelle hääpäivän iltana että ansaitsisit paremman miehen, kaikki sen tietää mutta vaan minä uskallan sanoa ääneen..

Vierailija
827/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää kyselkö täällä vaan katsokaa sarja! Ihan ilmaiseksi Areenassa vaikka monta kertaa. Sieltä kaikki selviää. Mutta ei kannata somettaa samalla vaan keskittyä katsomaan ja tajuamaan jotakin.

Vierailija
828/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kävi niin sääliksi Samua kun se meni halpaan ja osti halvaa kun sitä kehuttiin paremmaksi kuin karkki :( sitten se vielä söi ne molemmat laatikot ja tuli huono olo. Ärsytti oikein jos olisin itse pienenä hyväuskoisena tuhlannut rahani tuollaiseen pahaan.

Mun oli pakko käydä ostamassa halvaa, kun olin katsonut koko sarjan. Ja en ostanut Halvan fruktoosisiirappihalvaa, vaan aitoa kreikkalaista, jossa oli vaan seesaminsiemeniä, hunajaa ja mantelia. Oli ihan superhyvää ja kävi ihan karkista.

Mä ostin kanssa :) Hypistelin myös Halvan halvaa, mutta en tohtinut ostaa huonoa. 

Vierailija
829/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan löytänyt jotain merkityksiä/huumoria jonkun hahmon nimestä? Mulle tuli mieleen, että Veli on tosiaankin Samulle kuin veli eikä ota minkäänlaista aikuisen vastuuta suhteessa poikaan. Ja sitten on tietysti Kaide, joka kiipeilee kannella kaiteen yli... :D

Eevan nimessä on symboliikkaa. Luomakunnan ensimmäinen nainen, Matiaksen ensimmäinen nainen?

Eeva lankesi mieluummin Pahattareen, kuin hurmaavaan ja ihanaan Matiakseen.

Vierailija
830/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tapaan joskus matiaksia, vaihdan hänen kanssaan muutaman ystävällisen sanan. Vihlaisee ihmisen yksinäisyys.

Todennäköisesti tällainen Matias reagoi ystävällisyyteesi kourimalla rintojasi tai työntämällä sormensa persaukseesi. Tai jos olet mies, niin rynnii päälle sekokännissään. Ja vaikka se ei mitään sellaista tekisikään, ei se muista tai tajua mitään sinun ystävällisistä sanoistasi, vaan toljottaa suu auki kuola valuen ja piereksien.

Säästä siis empatiasti jollekin muulle.

Tuskin. Ja omapa on asiani, jos haluan sanoa jotain ystävällistä yksinäiselle. Jokaisella on varmaan ollut paskahetkiä elämässään.

Valitettavasti matiaksilla on tapana takertua näihin ystävällisiin ihmisiin, koska he kokevat sellaista niin harvoin. Meidän pitäisi olla paljon ystävällisempiä toisillemme, usein. Matias meni laivallakin ihan sekaisin kun kerrankin joku nainen jutteli sen kanssa mukavia. 

Vierailija
831/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava sarja! Todella hyvä casting. Parhaimpia suomalaisia mitä oon nähnyt.

Vierailija
832/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, miten tän pitäisi olla hyvä? Mua ei itkettänyt, naurattanut eikä pelottanut kertaakaan ensimmäisen jakson aikana. Lähinnä pitkästyin :(

En ymmärrä miksi täällä pitäisi jotenkin perustella sinulle, miksi sarja on hyvä? Jos et tykkää, et tykkää ja sillä selvä. Ja jos muut tykkää, ne tykkää. Elämä jatkuu.

Sitä sanotaan keskusteluksi. Kun en itse näe tässä mitään hyvää, olen kiinnostunut, mikä juttu joidenkin mielestä tekee tästä aivan erityisen hyvän.

Vierailija
833/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kävi niin sääliksi Samua kun se meni halpaan ja osti halvaa kun sitä kehuttiin paremmaksi kuin karkki :( sitten se vielä söi ne molemmat laatikot ja tuli huono olo. Ärsytti oikein jos olisin itse pienenä hyväuskoisena tuhlannut rahani tuollaiseen pahaan.

Mun oli pakko käydä ostamassa halvaa, kun olin katsonut koko sarjan. Ja en ostanut Halvan fruktoosisiirappihalvaa, vaan aitoa kreikkalaista, jossa oli vaan seesaminsiemeniä, hunajaa ja mantelia. Oli ihan superhyvää ja kävi ihan karkista.

Mä ostin kanssa :) Hypistelin myös Halvan halvaa, mutta en tohtinut ostaa huonoa. 

Halvan halvat taitaa jäädä ostamatta sarjan katsoneilta :D Tai sitten niitä ostetaan camp-meiningillä.

Vierailija
834/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä tämä viimeinen jakso oli pilattu tyypillisellä tekotaiteellisella pas_kalla. Välkkyviä valoja ja outoja takaumia, teki katsomisesta kärsimystä. Ihmisten tarinat olisi riittäneet, ihan paljaina. Minusta eka jakso oli paras.

Vierailija
835/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä tämä viimeinen jakso oli pilattu tyypillisellä tekotaiteellisella pas_kalla. Välkkyviä valoja ja outoja takaumia, teki katsomisesta kärsimystä. Ihmisten tarinat olisi riittäneet, ihan paljaina. Minusta eka jakso oli paras.

No vimpassa jaksossa oli juonellista valoshowta: sähkökatkosta, pätkiä laivan diskosta ja baareista, joissa jokaisessa valot välkkyivät em. syystä on ja off. 

Vierailija
836/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Morsio ei antautunut julkkikselle vaan palasi sulhonsa luokse hyttiin. Happy end.

Tai sitten ei. Morsian oli jo päättänyt pettää, kun lähti Gusun hyttiin. Se jäi toteutumasta vain siksi, että sähkökatko pisti pakan sekaisin. On vaan ajan kysymys, milloin tulee seuraava iso riita ja homma viedään loppuun asti.

Oli muuten mielettömän hyvin kehitelty sekin tilanne. Ne naista psyykkaavat kaverit ja hytin tapahtumien jännite, kun molemmat tietävät mikä on homman nimi, mutta naisen pitää sydän pamppaillen saada kokea, että asiat vain tapahtuivat ilman omaa myötävaikutusta. Tekijät tasan tietävät, miten se menee.

Vierailija
837/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien kohelluksesta tuli ihan mieleen omat kokemukset ja ajatukset junnuna laivalla. Loistavaa käsikirjoitusta ja mahtavat tyypit.

Vierailija
838/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin saiko Kaide jommalta kummalta muijanta, joiden kanssa lähti diskoon, kun niin hymyilytti lopussa. Olihan ne kuitenkin tosiasiassa hyvännäköisiä kissoja.

Vierailija
839/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin saiko Kaide jommalta kummalta muijanta, joiden kanssa lähti diskoon, kun niin hymyilytti lopussa. Olihan ne kuitenkin tosiasiassa hyvännäköisiä kissoja.

Olisi saanut, mutta ei uskaltanut. Vitsihän on siinä miten tuollaiset kaidet jäätyvät "tositilanteessa", vaikka puheet ovat reteät. Lopussa Kaide tekstaili kaverilleen, joka lähti laivalta helikopterilla ja se oli duudsoneita fanittavalle Kaidelle aivan upea juttu - paljon tärkeämpi kuin naiset.

Vierailija
840/1288 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan löytänyt jotain merkityksiä/huumoria jonkun hahmon nimestä? Mulle tuli mieleen, että Veli on tosiaankin Samulle kuin veli eikä ota minkäänlaista aikuisen vastuuta suhteessa poikaan. Ja sitten on tietysti Kaide, joka kiipeilee kannella kaiteen yli... :D

Nimi on enne, kyllä. Moni oli jotenkin "reunalla", mutta joku pers härö tolla Kaidella oli, oli eniten Kaiteella kaikista, minusta, vaikka Annika odotti lääkärin uutisia ja monella oli jokin ongelma odottamassa. Eeva on tietty alkuäiti, naisista eniten Nainen, ainakin nimeltään. Muistaakseni nimi Eeva tarkoittaa "kaiken elävän äiti"?

Nimien ulkopuolella eniten minua askarruttamaan jäi tämän Matiaksen hahmo, kun nämä raskaat miehet ovat tuttuja tosielämästä.  On myös naispuolisia matiaksia, heistäkin elämä puuttuu, ja kun he sellaista tapaavat, he ovat kuin myllynkivi kaulaan ripustautumassa ja vetämässä sen elämän mukanaan pinnan alle. Tuo Eeva tekee saman minkä itse teen tuollaisten raskaitten ihmisten kanssa, ei auta kuin ottaa jalat alleen.

Toisaalta tälläkin Matiaksella on periaatteessa hyvä luonne, ja mukava persoona, eli vastapuolelle tulee ristiriita, ollako tyypin kanssa vai ei, vaikka vie kaikki voimat. 

Matias tivaa Eevalta "lesboutta" mutta itse "vaihtaa suuntaa" myös: ensin juoksee naisten perässä ja kuuluttaa. Sitten kun ei saa vastakaikua, nimittelee Pahattareksi.