Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ENSIKOT TORSTAINA 18.5.+++

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten teillä on täällä ollut tapana esittäytyä, mutta jotain kai olisi tosiaan kohteliasta itsestään kertoa... Eli olen 27v, mies on 31v, ja ollaan oltu naimisissa melkein 2v.. Molemmilla on ammatti, mutta minulla ei vakituista työpaikkaa... Asutaan nyt Enkkulassa, mutta syksyllä Suomeen. Eka " yritysovulaatio" on ens viikolla :) Mitäs muuta on ollut tapana kertoa?!

SS

Vierailija
62/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kurkkaa varovasti nurkan takaa* Kehtaankohan tulla enää edellisen räjähdyksen jälkeen... Hieman rauhoittunut on olo. Kotona jälleen. Kävin tosin kotimatkalla tuhlailemassa, kun ansaitsin mielestäni sen! Nyt massu täynnä ja olut vieressä (kuten lupasin) niin ja mies läksytetty ihan vain varmuuden vuoksi (ettei jää harhakuvitelmia etteikö vaimo ihan oikeesti ole " Justiina" talossa). Kissa parka mouruaa nälissän kun raivopäissäni unohdin ostaa sille sapuskaa... Pitää viskata se pihalle hiiriä metsästämään.

Lukasin pinkkaa nyt ihan niinkuin ymmärryksen kanssa. Poppis, kuinka sinä onnistuit???!!! Eihän tuo ole tosi että noin voi käydä!!! 8O Testaa uudestaan, salaa, jooko? Heti huomen aamuna... ;) Tarttis niitä hyviä uutisia!!!

SS: Kiva kun sieltä kaukaa saakka liityit remmiin. Voi kun tuli heti ikävä britteihin... *tuijottaa haaveillen* Asuin siellä vajaa viis vuotta. Jos olisin siellä nyt niin lohduttaisin itseni hyvällä shoppilulla next:issä ja GAP:ssä ja hakisin TOSI rasvasen KFC hampparin päälle. Ah! Niin unohtamatta kunnon pint:ä olutta päälle... Hmmm! Pitää vissiin alkaa pehmittää tuota ukon retaletta että lentoliput tarttee hankkia ja lähtä moikkaa kavereita!

Nyt pitää mennä katsoon euroviisuja, LORDI RULES!!! Jee!! ;=)

Pandora

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

4400 jäljellä (ja tietty Lordi)!

SS: käyn nostamassa meidän esittelypinon: mulle (kun sitä päivitän) ois helpointa, jos vastaisit siihen viestiin tekstillä siinä muodossa, kuin haluat esitelysi siihen.

Hyvä että Pandora on saanut kiukutella ja nyt on jo rauhallisempi! :) Tsemppiä vaan tutkimuksiin, jos niihin päädytte (olihan se niin että niihin menoa suunnittelit?)!

Ja siis nyt öitä!

Killa

Ps. tän päivän pino taisi olla meidän ennätys pituuden suhteen?! :D

Vierailija
64/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lista on päivämäärällä 17.5. Päivitän sen varmaan huomenna taas. Jos et ehdi ennen sitä laittaa esittelyä, ei paniikkia, lisätään se myöhemmin!

Vierailija
65/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla vielä piipahtamaan. [color=FF4500]Olen tullut riippuvaiseksi teistä ihanat enskakamut![/color] Jeps, tänään onkin ollut piiitkä pino ja taiteellista lahjakkuutta on moni osoittanut tekstin värityksen muodossa, minä mukaan lukien!

[color=FA8072]Omaa napaa:[/color] Koko kilo avokaadoja on nyt tuhottu, pakko mennä huomenna ostamaan lisää! Voiskohan tää kuitenkin olla joku puutostila...? (*empii mahdollista raskautumista*)

Kävin tuossa äsken miehen ja koirulin kanssa iltakävelyllä, niin ei sitä mun menoa voinut oikein kävelyksi kutsua kun vihloi mielettömästi alaselkään ja oikeaan munasarjaan! Voi itku heti tuli täti mieleen! (*yrittää piiloutua tädiltä*) Toivottavasti se ei löydä mua...

Ei tullut tenttiin lukemisestakaan mitään ja kissakin on lähtenyt reissuilleen, jo kuudetta päivää kateissa. Hitto vieköön senkin kanssa, kun aina saa hätäillä sitäkin. Se on tämä kevät kun se aina lähtee reissuamaan, vaikka onkin leikattu!

No, jätän pinon tältä iltaa rauhaan ja menen sohvalle kyttäämään että millon se [color=191970]Lordi[/color] esiintyy! Öitä kaikille muille iltavirkuille, jotka vielä pinoilette!

Titi-uu kp 27/30-31

Vierailija
66/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys [color=8B1C62]ENSKA-kuumeilijat[/color]!!

(täytyy munki testata näirä värejä kun niin mainiot ohjeetkin löytyi:)

Kävin piipahtamassa täällä kuumeilupuolella ja melkeen ääneen sain nauraa kun teillä on ollut niin hervottoman hauska meininki käynnissä :D

Kauheasti [color=DC143C]piinailijoitakin[/color] ihan näille päiville löytyi!! Titi-uu:llako ne oli ne mahtavat oireet avokaadoine ja tuorepastoine, erityistsempit sinne!!! :)) Ja +++++++++ tuulia tasapuolisesti kaikille!!

Liityin itse heti tuolla odotuspuolella Tammikuisten kuukausipinoon, mutta en ole vieläkään saanut esittäydyttyä [color=8B1C62]Enska[/color]-puolella :( Haluaisin kyllä sinne mukaan kun esikoisen odottamiseen liittyy aina niin paljon kysymyksiä jotka pidempään odottaneilla on jo selviä. Vertaistukea. Mutta enköhän vielä ehdi sinnekin päästä, nyt on vain niin väsyttänyt kauheasti ettei ole saanut itsestä sen vertaa irti. Tulkaa nyt joku täältä vetämään minutkin sinne!!!

Eipä tässä kummempia, taidan siirtyä [corol=104E8B]Euroviisujen[/color] pariin :)

Aurinkoista kevään jatkoa!!!! Peukut pystyssä teidän kaikkien puolesta!! bdbdbdbbdbdbd

/Hilja