Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kuumentamisesta

23.09.2007 |

Milläs konstilla saisi vauvakuumeen sille isukillekin? Ideoita/syitä miksi 4s olis niin sopiva meille?:D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös E-P:lta ja neljäs lapsi olisi minun (lue: minun) mielestä ihana asia. Mietitääs yhdessä miten käännytettäis miehet?! Meillä lapset 07/02, 12/04 ja 08/06.

:) HeikkoPeikko (joka on yrittänyt jo jopa uhkailua, lahjontaa ja kiristystä... ;D )

Vierailija
2/11 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vielä epätoivoisempi yritys... Haluaisin viidennen murusen!!!

Täällä myös uhkailtu yms. mukavaa...

Meillä poika -96, tyttö -99, poika -01 ja poika -06..................

Taidan vain olla hieman hassu tai jotain... :D

Sanna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailua ja kiristystä on täälläkin käytetty ja lahjontana et taas ois aina perjantaina isukille tuoretta pullaa;D Kun ois äiti kotona....Nykyään leipominen harvempaa,kun ei tunnit vuorokaudessa riitä.Eipä siinä tulee sieltä järkipuhettakin miksi parempi kun ei tehtäis enempää,mutta kun siellä se suuri MUTTA:( Ja kerran täälä vaan eletään...

Vierailija
4/11 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi epätoivoinen mamma, joka haluasi vielä sen NELJÄNNEN (ja viimeisen) vauvelin. Muut lapset syntyneet -02, -03 ja -05. Vauvakuume on jo kova, kun sukuun on vielä tulossa 2 vauvaa läheisille sukulaisilleni =)

Mies ei ole kauheen innostunut vauva-aikeista =( Pientä toivon kipinää on kuitenkin yllä, nimittäin mies on LUVANNUT, että tulevaisuudessa tehdään vielä yksi vauva, sitten kuulemma kiintiö on täysi. Uhkailua yms olen käyttänyt ja tuon verran se on toiminut ;) MUTTA haluaisin laittaa uuden vauvan alulle jo ensi vuoden keväällä, että syntyisi hyvällä säkällä aivan 2009 vuoden alussa. Eikö kenelläkään ole keinoa miehen " lepyttämisestä" vauvapuuhiin??

Tsemppiä kaikille vauvakuumeisille ja yritetään saada jollain ihmeen keinolla miehet mukaan " hankkeeseemme" .

Vierailija
5/11 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä onnistuin käännyttämään mieheni joka sanoi jo toisen jälkeen ettei enää yhtään. Nyt meillä tulossa viides vauveli ja mies sanoi eka kerran tunteneensa vauvakuumetta ennen tärppiä.

taktiikoitani:

-ihastelin aina vauvoja ja huokailin kuinka ne on niin ihania

-tarjouduin kaikille tuttavilleni vauvan vahdeiksi

-sanoin miehelleni että mulle on ihan vieras ajatus etten koskaan enää saisi kokea raskautta

miehillä yleensä jarruttaa vauvakuumetta kaikenlaiset pelot . Mieheni esim. pelkää että minulle sattuu jotain raskaus aikana tai että vauva on vaikeasti vammainen tai syntyy liian aikaisin tai kuolee kohtuun tai synnytykseen. Miehet ovat valitettavasti enempi järjellä käyviä kuin tunteella.

Tsemppiä miesten kuumennukseen! kyllä se lopulta onnistuu :o)

Niiloakseli ja lapset -98,-01,-03,-04 ja rv 16+1

Vierailija
6/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin ilmaissut, että haluaisin vielä kolmannen lapsen. Miehelleni olen sanonut, että hän saa päättää aletaanko tekemään vai ei. Tänään hän kuitenkin sanoi, ettei meille kolmatta tulisi. Vaikka olen aiemmin ajatellut että mies saa todella päättää tuleeko kolmas vai ei, tuli kyllä itku kurkkuun.

Minusta vaan tuntuu että joku puuttuu vielä...toivotaan että miehen mieli vielä muuttuis.

Vierailija
7/11 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa kokeilla tuota toisenlaista tyyliä.Nyt olen suukorvissa ja halaillen yrittänyt pehmitellä.Sanoo jo et älä tule lähelle jos ei MUUTA asiaa ole:D Olen luvannut sitä ja tätä ja tuota.Ei auta. Meillä lapsoset niin isoja että omin nokin pärjäävät vessa- ja janojutut.Nyt ollaan " paremmalla puolella" sannoo miäs:( Ei haluis alkaa taas vaippa ja valvomis rumpaan.Ja tietty kaks palkkaa tulee yms..pirskatti onhan niitä järki syitä ,mutta mulla sylissä pienen ihmisen kokoinen kolo:( Niin ja on hänet ylipuhuttu kaks kertaa ennemminkin.Nyt on kyllä kaikista kovin vastaan laitto.

Vierailija
8/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella ystävyydellä; Eikö sen miehenkin mielipidettä voisi kuunnella ja kunnioittaa? Tuntuu kovin oudolta, jos oma mies pitää " kiristä" vielä yhteen vauvaan...

Hoivattavaahan tuntuu olevan kaikilla jo ennestäänkin?

Vierailija
9/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kunnioitushan pitää olla molemminpuolista ja asiat pitää pystyä perustelemaan.Joka tuvassa omassa tuttavapiirissäni,jossa vauvelia vielä haluttaisiin on isä se joka vastaan laittaa.Aivan samallalaillahan miehen kuuluisis kunnioittaa vaimonsa toivetta.Minä ensimmäisen vuoden omistautuisin siihen hekuman tunteeseen että vatsassani kasvaisi pieni ihminen ja ensimmäisen vuoden rinta rinnan kuljettaisiin.Yövalvomiset jne kaikki se on kuitenkin äidin hoidossa enempi.Mutta haluan että isukkikin on haluamisen kannalla...Jokainen pieni ansaitsee olla haluttu molemmin puolin.Kyllä niitä vauvoja tehdään isien haluamattakin ja paras neuvo oli että älä puhu mitään,ni määki oon tehny:D ja ettei kaikkiin asioihin tarvi lupia kysellä." vahinkoa" olen odotellut pari vuotta,mutta ei se tule kello kaulassa;D

Vierailija
10/11 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

n@nn@-noor@:

Jokainen pieni ansaitsee olla haluttu molemmin puolin.Kyllä niitä vauvoja tehdään isien haluamattakin ja paras neuvo oli että älä puhu mitään,ni määki oon tehny:D ja ettei kaikkiin asioihin tarvi lupia kysellä."

Minusta tuo on väärin isää kohtaan, mutta se on minun mielipiteeni.

Minulle on iskenyt vauvakuume, kaikkien kuopuksen (2v) vaikeuksien jälkeen, ja minusta ainakin miehellä on hyvä syy suhtautua varauksella mun kuumeiluun, koska viimeiset 2 vuotta, kolmine putkituksineen, leikkauksineen ja lukemattomine unettomine öineen (kuopus nukkunut nyt vajaa kuukauden yönsä, 8h putkeen) kahden lapsen kanssa (ikäeroa vajaa 1,5v) on ollut [b]TODELLA [/b]rankka.

Aika kun tuppaa kuultamaan ne muistot.

Vielä pari kk sitten vannoin etten ikinä enää ala tähän, mutta miten kävikään..

Eniten juuri mies pelkääkin, etten jaksaisi enää, varsinkin kun toinen yhtä hankala tapaus voi kuitenkin tulla.

keskustelemme asioista ja molemmat saa uutta näkökantaa tioisen mielipiteestä. Aika näyttää miten käy, tuleeko vielä kolmas vai ei. joka tapauksessa, meidän avioliitto ei siihen kaadu, Me olemme hyvin onnellisia näinkin.

T:Neiti 21 + tytöt 3,5v ja 2v+

Vierailija
11/11 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos signeeraus vinkistä...! :)

Kaikella ystävyydellä HeikkoPeikko