Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++ENSIKOT TORSTAINA 18.5.+++

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis: voi vitsi mitä se testi meni tekemään, nyt pitää sitten piinailla siellä suunnalla vähän pitempään, tsemppiä

Tsemppiä myös muille piinailijoille, meitä taitaakin olla aika monta :) bdbdbdbd

Pandora, pahoittelut tädin saapumisesta. Kyllä se ens kierrossa sitten onnistaa

Tervetuloa kaikki uudet joukkoon mukaan.

Kesän juhlagallupia tais olla meneillään. Meillä ei ainakaan vielä oo mitään kesäjuhlia tiedossa. Kukaan ei ainakaan oo vielä kertonu et ois naimisiin menossa eikä ristiäisiäkään ole tiedossa. Yllätyksenä ne juhlat sitten tulee jos on tullakseen.

Titi pohti eilen raha-asioita. Kyllä ne toki itellä aina mielessä välillä käy, että miten pärjätään kun perheenlisäystä tulee taloon. Välillä asiasta käydään keskusteluja miehen kanssa, mutta loppupeleissä ajatellaan että kyllä me toimeen tullaan. Me molemmat kuitenkin halutaan vauva taloon ja siihen tulokseen ollaan tultu ettei rahatilanne oo missään vaiheessa " parempi" kuin nyttenkään. Molemmilla on sentään vakituinen työpaikka. Mä oon tullu siihen tulokseen, että tuli sitä rahaa minkäverran tahansa niin aina se menee. Sekavaa sepustusta, mutta turha niitä asioita on paljon etukäteen pohtia, kaikki menee omalla painollaan ja asioilla on tapana hoitua.

Meillä on viimisen kahden päivän aikana mies kysyny töistä tullessaan, että jokos se täti on saapunu. Tänään se toki jo kyseli, että millos ajattelit testata, mutta en mä tiedä millon sitä kannattais. Oisko teillä siihen vinkkejä?

Sara-Maria kp 29/?

Vierailija
42/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titillä onkin mainioita oireita! Koskas testaat? Ja Hanilla kanssa hyviä oireita. Itelläni ei mitään raskauteen viittaavaa, mahatuntemuksetkin loppuivat...

Tervetuloa Dreamer! Toki huolitaan! Tämä on tosiaan se paikka, jossa voi näistä kuumeilu jutuista " jutella" ! Itellänikään ei oikein sellaisia kavereita, jotka ois samassa tilanteessa.

Desejolle *kippis* (tosin kupissa on vielä kahvia, punkun ajattelin nauttia LOSTin ääressä! ;) Ja hirveet plussasädetykset täältä sullekin piinailijalle! +++++

Juli neuvoi noiden värien käyttöä ja mainitsi numerosarjat. Seuraavasta linkistä löytyy megakokoinen värikartta:

http://www.saunalahti.fi/wpoet/fin/colorhuge.htm

Toimii siis siten, että esim [ color = 00C5CD ] ja saat näin hienon [color=00C5CD]Turquoise3[/color]-värin! Jos numerosarjan edessä on #, jätä se pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Sara-Maria, Titi jne testatkaa HETI ja piristäkää mua hyvillä uutisilla. Usko loppuu tähän homman jos kukaan ei kerro hyviä uutisia Ja PIAN! *seisoo suu mutrussa ja kädet puuskassa*

Itse asiassa usko omalta kohdalta on jo loppu. Tilasin lääkäriin ajan selvityksiin että mikä tämän homman nimi nyt oikein on! Ahdistaa niin pirusti nämä asiat kun mitään ei tapahdu. Perse vuotaa kun seula ja ..tutttaa aivan sukkana! Anteksi kraavi ilmaisu, mutta just siltä nyt tuntuu... höh!Asiaahan ei helpota lainkaan se että ensikuussa tulee mittariin 32V. PYH! Ottaa kupoliin... kele, tana,kele,tana!!! *hyppii tasajalkaa ja käyttäytyy aivan ikäistensä tasolla...*

Juu, ei auta vaikka kuin karjuis... Tilanne on mikä on ja muuksi ei nyt ainakaan kuukauteen muutu. Ja tuskin silloinkaan...

Lähden täältä töistä nyt kotiin ajeleen ja juon ainakin kaksi olutta ihan HETI kun sisään vaan ovesta pääsen. Ja mies saa kuulla kunniansa! Mistäkö? IHAN MISTÄ VAAN, keksin kyllä jonku syyn... ;)

Äärettömän huonotuulinen, kiertäkää minut kaukaa tai puraisen- asenteinen, Pandora

Vierailija
44/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+Adette

+Afternoon

+Anskuliini82_

+Aurora@79

+Avecos

+Bianco

+desejo

Dreamer (puuttuu listalta)

+EmmaAnna

+Essi-78

+fayfiorina

Haavemaa -ilm. että siirtyy vilttiketjuun!

+Han_

+hapö2

+Hiljamaari

+hoyt

+Iisa25

+jessica2

+Juliaana-82

+kathy@

+Keiju78

+Killa

+Lisbet81

MaijaAurora (puuttuu listalta)

+Mairanne

+Majita

+masu06

+mooli

+-Naksu-

+Nea81

+Nellamaija

+Ninca

+nuka84

+Paju-82

+pajuska83

+Pandora74

+poppiupau

+sabam

+sadeye

+Sara-Maria

+Serenity

+Sininpilvi

+siru85

+Tappert

+TiggerX

+Titi-uu84

+trixie2

+Tuiskutiusku

+Viipuli82

[color=CD1076]HUOM! Eilen mukaan ilmoittautuneet puuttuu tästä listasta eli Voikukka & muut, olette kyllä listalla, mutta kun teen yleensä nää päivityshommat töissä ja siellä on toinen lista jolla te ootte. Kotikoneella (on mäkki) kun päivitys on vaikeempaa, kun kaikki merkit ei näy oikein. Koitan siis päivittää listan huomenna ja yhdistän nää listat.

Jos joku muu nyt huomaa puuttuvansa ja tulee mieleen joku joka listalta puuttuu, niin hihkaiskoon ja kovaa! Tai jos huomaat jonkun puuttuvan, jonka tiedät haluavan listalle!

Vierailija
45/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=teal]Aikamoisia pinoja on tullut kun muutamaan päivään en ole ehtinyt käydä lueskelemassa. Tosi kiva kun on vilkasta keskustelua!

Poppis: Voi millaisen testi onnistut valitsemaan!! Aika rautahermoinen kyllä olet, tsempiä!

Pandora: pahoittelut tädist! On se kumma kun se ei osaa pysyä poissa, tsempiä myös sinulle ja muilekin tädin riivaamille.

Uusia oli ilmoittautunut joten tervetuloa voikukka, SillySausage, Sannis ja Dreamer mukaan joukkoon. Toivottavasti muistin kaikki =)[/color]

[color=purple] Piinailijoita on mahtava määrä ainakin Poppis, Iisa ,Nea, killa, Han, EmmaAnna, Serenity, Sabam, Mooli, Titi-uu, desejo, Sara-Maria (ja muutkin jotka unohdin) hirmuisen paljon +++++++++säteitä kaikille!!

Itse liityn myös pikkuhiljaa piinailemaan kp 24/30-32(40?) viikon verran pitäisi siis jaksaa odotelle! Oireena ainoastaan pientä nippailua vasemmalla alamahassa, joka lisääntyy huomattavasti palstaillessa....... ;0[/color]

[color=teal] Siten vielä gallupiin yhdet häät, yhdet ristiäiset ja kahdet valmistujaiset olisi tidossa. Kai sitä jokin uusi vaate täytyy ostaa tai edes ne kengät myös minulle ; )

Killa päivitä vain lista. Nyt on ollut sen verran vilkasta palstailua että eiköhän kaikki halukkaat ole ilmoittautunut ja ainahan pääsee takaisin joukoon mukaan.

Onneksi huomenna on jo perjantai ja viikonloppu aijon maata x- asennossa ja ottaa rennosti! On ollut aivan kauhea hässäkkä viikko töissä ja tuntuu ettei loppua näy.

-hapö-

Vierailija
46/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa tulla duunista kotiin ja alkaa lueskella tällaista huikeaa pinoa!

Tervetuloa uudet!

Töissä jaksoin jo nauraa testiasialle..Mun naama oli varmaankin näkemisen arvoinen aamulla =D Veskissä oon käynny koko päivän tsekkailemassa..huoh Mutta samanmerkkistä testiä en osta! =D

Pandora: Isot, isot pahoittelut tädistä =/ *hali*

Titi: Mullakin on ' juilinut' oikeaa puolta ja tänään kun nauroin töissä niin vähän jomahti samassa paikassa..Tiedä sit mitä on! =)

Galluppiin: ei mitään kesäjuhlia vielä tiedossa! Kutsuja odotellessa..tai meneehän se kesä veneillessäkin =)

Älyttömästi piinailijoita! ++++++++säteitä meille kaikille!!!

poppis

Vierailija
47/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihi, sori pandora, mut mun on kyllä vaikea lukea tuota sun kirjallista raivokohtausta naama peruslukemilla... se kuulosti niin hauskalta, kun ajattelin sut mielessäni hyppimässä tasajalkaa ja manaamassa tätiä. itse asiahan ei siis minusta tieteenkään ole hauska yhtään! Voipi olla että voin suoraan kopioida nuo sun kommentit tänne heti jo huomenna...

Mutta toivon että voisin antaa sulle plussauutisia huomenna, jos nyt aamulla uskalla testata... Mitä jos en uskallakaan? onko pakko? jos vaan odottelen että alkaa vaikka maha kasvaa tai että täti tulee... iiiiik.

gallup: meillä on yhdet kesähäät jossa morsiamen puku on mun käsialaa niinkuin yleensä häissä joissa olen... joten on kai pakko suunnitella/tehdä itsellekin jotain kivaa kun kaikki kuitenkin katsoo mitä ullakin on päällä, ärsyttävää, jos laittaisin vaan jonkun hameen vaikka henkkamaukalta...iiks. Niin ja juhlat joita odotan suuresti on meidän ystäväporukan perinteiset juhannusjuhlat mökillä, lähes festarit, siitä tulee mahtavaa! ja siellä voi pukeutua vaikka saunavihtaan.. :)

mutta peukut pystyssä plussaan kaikille! poppis etkä vois kanssa testata huomenaamulla uudestaan, kun pakahdun uteliaisuuteen jos pääsen lukeen sun uutiset vasta sunnuntaina! Mulla alkoi mahassa kiertään jännityksestä, että pitäisi huomenna testata, en tiedä uskallanko... tulee kuitenkin täti heti perään tms.. onko siis liian aikaista?

-iisa kp 29/28-30

Vierailija
48/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF7F50]Killa[/color] ja [color=FF7F50]Pandora[/color] kyseöivät että millon meinasin testata. Tekis kovasti mieli jo testailla, mutta oottelen ainakin maanantaihin asti, koska siihen mennessä täti varmaan tulee jos on tullakseen. Ei kais e testi varmuutta annakaan vasta kun täti on myöhässä? Vai olenko ymmärtänyt väärin?

Kukas se nyt laittoikaan tuon [color=FF1493]Megakokoisen värikartan[/color] osoitteen ylös, niin kiitos siitä! Paljon kivoja värejä siellä!

[color=DC143C]Omaan napaan[/color] ei uutta, en haluaisi vielä hehkuttaa kun se on karmaiseva pettymys sitten jos täti kuitenkin päättää tulla... Nukuin tuossa taas kolme tuntia äsken... Nyt on pakko rueta lukemaan huomiseen tenttiin.

[color=00FF00]Plussa[/color] [color=00E5EE]tuulia[/color] [color=EE00EE]kaikille![/color]

Titi-uu kp 27/30-31

Vierailija
49/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai testaat huomenna!!! Mä vartavasten herään aikasin lukeen palstaa ;)

Mä en voi kyllä testata huomenna..Hermot on ihan riekaleina aamuisesta =D ja sit kun lupasin miehelle, että yhdessä testataan lauantaina..Mietin, että testaisinko ' salassa' , mutta ei se sit ole sama =)

poppendal *odottaa menkkoja koko ajan* ..kp30/28-30

Vierailija
50/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oon salaa seuraillu teiän kuulumisia ja varpaat ja sormet pystyssä moolin inssin takiaa!!!!!! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Killalleee ja Naksullekiiii plussapölyä ja kaikille muillekkiii!!!!Oottelen teitä edelleen tuonne o-puolelle!

Täällä mun massussa on hyperaktiivinen vauva,eilen jo mietin että onks tää enää normaalia kun vaavi pyörii melkee kokoajan....;)Hassu tapaus!

Voikaa hyvin kamuseni!!!

-Pepsi ja masukki rv23+4

Vierailija
51/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneella istuskelen kun mies kattoo jotain ykköseltä ja pitää oottaa niin kauan että se loppuu ja saa sit kattoa Suomen peliä... toivokaamme että voitto kotiin tulee :)

kp 23/28 menossa ja ei oikeestaan kummempi olo oo.. välillä tulee sellanen olo et rintoja vihlasee,mut voi olla omaa kuvitelmaa vaan... iloonen ainakin oon että ei oo alkanu tiputteleen niinku viime kierrossa kp 22...

tuo miekkonen oli nähny eilen ihanaa päiväunta...ku heräs ni sano nähneensä unta että mä olin viimesilläni ja synnytin sohvalla..sano sitten vielä et ku viimesillä oot ni me pysytään kotona ettei noin käy... sit ku vielä mua väsytti niin lujaa ja en ois jaksanu herätä päikkäreiltä ni sano että oot raskaana...voi ku oliskin...

muutama viikko töitä ja sit alkaa loma :) ja töihin palaan elokuun alussa :)

plussasäteitä kakille !

adette

Vierailija
52/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Clear Blue[/color] testistä? Tuli ostetuksi tuollainenkin testi, lisäksi yksi mammaksin erityisherkkä testi kaapissa. Tuo Clear Blue lupaa tuloksen jopa 3 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista, mutta en kyllä tiedä, uskallanko testata vielä huomenna (olis kp23/25 ->). Viime kertainen nega alkoi yht´äkkiä kummitella mielessä ja se pettymys... Ja kuinka kaikki ne kuvitellut oireet alkavat tuntua ihan naurettavilta ja noloilta.

Onko kenelläkään kokemuksia tai oletteko kuulleet mitään apteekin Clear Blue testistä?

Vierailija
53/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä on tapahtunut kun on näin megapitkä ketju! Ja toivoin, että olisi pullollaan plussauutisia ja onnitteluja. Mutta poppikselle teki testi temput. Kaikella on tarkoituksensa, joten ehkä se halusi vaan pitää sua piinassa vielä! Mutta aika tylsää, nuo testit on mun mielestä tosi kalliita, joten kannattaa varmaan valittaa! Kyl sen pissaisen testinkin voi mun mielestä lähettää (postin kustille vaan kannettavaksi ;), tai laita edes meiliä sinne firmaan.

Tosi monta sitkeää piinailijaakin! Kuka se oli kuka oksensi koulussa ja vielä söi avokadojakin? Huh, kun kuulostaa [color=red]lupaavalta[/color].

Tulikohan tuosta väristä mitään. Innostuin kun muilla on niin [color=lime]hienoja[/color] viestejä väreineen.

Galluppi sopii hyvin mun ajatuksiin: just tuossa kotiin kävellessäni mietin, että meillä ei taida olla mitään juhlia tänä kesänä. Ristiäisiä sitten syksyllä mutta häitä tai valmistujaisia ei ole luvassa. Aika tylsää, mä tykkään kyllä kovasti häistä. Juhannuksena meilläkin on ollut perinteinen isomman porukan mökkijuhannus, mutta sitä juhlintaa vähän rajoittaa se, että melkein kaikilla on ihan pieniä lapsia. Tylsää olla vaan silloin mukana lapsettomana, kun kaikki muut keskustelee kakkajuttuja... :( Eikä asiaa yhtään helpota se, että itse haluaisi kovasti osallistua juttuihin.

[color=blue]Bianco[/color] kp6

Vierailija
54/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

värit onnistui hienosti!!! [color=pink]Onnistumisen[/color] [color=green]elämyksiä![/color]

Vierailija
55/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että sentään kun täällä on vilkasta!! Eihän tässä tuu kotihommista enää mitään kun pitää näitä lueskella kaikki illat :) Kyllä on jänskät ajat monella....ei muuta kuin paljon niitä plussia kehiin! Olen lähdössä huomenna viikonloppureissulle ja en tiedä miten kestän kun pääsen vasta su-iltana lukemaan näitä! Pitäiskö laittaa ihan pitkäveto pystyyn, montako plussaa on silloin tullut?! Hih...

Hitto kun oli kyllä pettymystäkin ollut joillakin :( Minä olen vielä autuaan tietämätön tuosta, kun on vasta eka yrityskk menossa...mutta voin uskoa että koville ottaa tädin kyläily tästä eteenpäin.

Mikä toi punkkujuttu muuten on? Siis liittyykö se jotenkin hedelmöittymiseen tms., vai muuten vaan tykkäätte punkusta? Tyhmä kysymys varmaan, hävettää.....

Hih, joku naureskeli minun nimimerkkiä! Niin ne vaan täällä Britanniassa lapsosiaan nimittävät, silly sausageiksi (kai sen vois joksikin " höppänäksi" tai " pöhköpääksi" kääntää)...kyllä oli minullakin pokassa pitelemistä kun ekan kerran kuulin, vielä kun oli melkoisen pyöreä lapsi kyseessä...

Minulla on muuten ovis ens viikolla synttäripäivänä! Olis kyllä paras mahdollinen synttärilahja mieheltä jos viitsis vipata parit vikkelät nuijapäät ;) Meille tulee just sillon koko loppuviikoksi vieraita, ja vaikka muuten vieraista tykkäänkin, niin nyt manailin että miten hemmetissä me sit voidaan rauhassa pupuilla....

SS kp7/28-30

Vierailija
56/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00FF00]Vitsit kun tienoja värileikkejä! :)[/color]

Tulin vaan pikaisesti toivottamaan plussaonnea huomisille testailijoille ja muille piinailijoille ++++++++++++++++++++++++++++++++++

SS: punkun väitetään auttavan alkiota kiinnittymään (flavanoideja, verenkiertoa vilkastuttava vaikutus yms). Sitä pitäisi juoda ovulaatiosta etenpäin. Täällä on jo kahdeksas yrityskierto menossa, joten kaikki konstit piti ottaa käyttöön. ;)

Öitä!

Vierailija
57/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi - oli pakko huutaa, kun se on niin mahtavaa!!!!! *heippa vaan taannoiselle boolikamulle* Pian sä jo pukerrat sen nyytin maailmaan niin voit taas ottaa mun kaa kuppia:=)

Iisa, mäkin laitan kellon soimaan extra-aikaisin aamulla, kun odotan että testaat:) Mahtavalta kuulostaa teijän perinteiset juhannuskekrit!

heippa vaan kaikille ja tervetuloa uusille, mm. hassumakkara;)

*ja terpat vaan kaikille ihquille enskakamuille*

-mooli

Vierailija
58/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan nopeesti kävin, ja luin huolimattomasti: nyt vasta huomasin että Pepsis kävi!!! Ootpas sä jo pitkällä tuossa mahan kasvatuksessa! :D

pepsimax7:

Oottelen teitä edelleen tuonne o-puolelle!

Parhaamme tehdään, että päästäisiin tulemaan!!! :) Sano terkut tutuille, varsinkin Quierolle!!!

Vierailija
59/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun oli pitkä pino, luin läpi pikaisesti mutta taisi kaikki mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...

Piinailijoita oli kauheasti, täällä jännätään kans mukana!!! Nyt plussatuulet puhaltamaan sinnepäin, on tää Enskojen pino venynyt niin pitkäksi että O-puolelle ois jo hyvä osan siirtyä=) Eiks vaan?! Eli paljon +++++++ sinne ja bdbdbdbdb

Moikka Pepsis pitkästä aikaa *vilkuttaa* kiva kun käyt täällä meitä moikkaamassa. Mooli, killa, jessica ja minä taidetaan olla jämähtänyt tänne, mut nyt Moolilla on jännät paikat samoin killalla, molemmille on peukut ja varpaat pystyssä täällä=)) Mikäs oli jessican tilanne, nyt en muista (sori)..

Tervetuloa kaikille uusille! Ainakin " makkara" oli saapunut joukkoomme. En löytänyt mitään esittelyä, elikkäs minkä ikäisiä olette ja asutteko pysyvästi muualla yms.. Olisi mukava " tutustua" paremmin:)

Kohta alkaa euroviisut, pitää varmaan koittaa valvoa ja katsoa miten meidän Lordin käy. Vois suomi kerrankin pärjätä!

Täällä kp4 ja jouduin sen aukiolotutkimuksen jättämään kesälomalle, kun meillä töistä niin hankala olla pois:( Eli tää kierto nyt sit mennään testien ja punkun voimalla (jos Killalle siitä ollut apua:) Eli ens kierrossa sit vasta tutkimukseen.

Mukavaa illan jatkoa kamut!

Vierailija
60/66 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo punkku-juttu oli tosiaan ihan uutta mulle. Vaan eipä valittamista - ei oo ollut ongelmia ko. aineen kumoamisessa ;)

Tämä makkara jättää nuo väritaiteilut kyllä vielä teille pro-enskoille, ja ihailee niitä vaan kaukaa...vaatii tosiaan pinnistelyä ja perehtymistä tämä pelkkä kirjoittelukin näin alkuun!

Mukavaa illan jatkoa, ja nauttikaa tv-lätkästä - täällä sitä ei näytetä enkä äsken saanut netin kautta selostustakaan kuulumaan :(

SS