+++ENSIKOT TORSTAINA 18.5.+++
Kommentit (66)
Okei, taidan koittaa vaikka viimeistään huomenna päivittää sen esittelylistan. Otan vaikka ekana pois ne jotka ei ole ilmoittautunut. Katotaan miltä se sit näyttää ja mitä raskautuneille tehdään.
Pandoralle pahoittelut! :(
Gallup: parit isommat juhlat on tulossa, ekat nyt lauantaina. Siksi mietinkin testaisiko jo silloin, vaikka periaatteessa suosin ite testaamista vasta kun täti myöhässä... Katellaan sitä. Mutta siis, ihana uusi mekko odottaa juhlia! Ei ole moneen vuoteen ollut kesäjuhlia, joihin voisi oikein kunnolla panostaa, niin nyt on sitten puvun lisäksi kampaajakin varattuna. Kivaa! Niin ja niihin toisiin juhliin myöhemmin menen samassa mekossa: sitä saa sillai säädeltyä, että vaikka maha ois jo alkanut kasvaa, niin mahtuu päälle! ;)
Apua! Mä en ollut älynnyt, että Emmallakin on jo oviksesta noin paljon aikaa! Koska testaat?!
Hienosti onnistui värit Naksulla!
Sanoiko Mooli jo koska aikoo testata?
Meillä ei ole näillä näkymin tiedossa muuta kuin kahdet hää tälle kesälle (tai no kesälle ja kesälle toiset ovat syyskuussa). Nyt kesäkuulla on toiset häät, todella kiva mennä sinne, tämä pari on saanut vauvan alkuvuonna ja ajattelinkin ottaa vinkkejä miten vauvan kanssa asiat tapahtuu tuollaisissa perinteisissä tanssihäissä jotka meillekin on tulossa ensi vuoden kesälle jos vaikka meilläkin olisi silloin jo nyytti :) Tietenkin muitakin häävinkkejä kovasti katselen molemmissa häissä kun tosin ne omatkin on luvassa..
Viime vuonna ostin uuden puvun ja ajattelin mennä tämän kesän samalla puvulla kun juhlat oli viime kesänä ihan eri sukuilaisten ja muiden keskuudessa joten mun pukua ei ole ne ihmiset nähneet joiden kanssa tänä kesänä juhlitaan. Kampaajankin varasin tuonne hääpäivälle.. se on ihana hemmottelua ja kun tukka on hyvin tuntee itsensä jotenkin paljon upeammammaksi :)
En nyt usko, että tää mitään raskausoiretta on, mutta tosi outoa tunnetta jota ei koskaan ennen ole ollut:
alavatsalla lähes jatkuvasti tänään (eilen vähän aikaa) sellainen lämmin tunne. Erityisesti vasemmalla ihan alhaalla tuntuu kuin olisi kuuma peruna vatsaa vasten. Muuallakin vatsalla tuntuu lämpöiseltä. Ei tää oikeastaan kipua ole, mutta jotain kummaa tunnetta kuitenkin.
Mietin ensin että voisi olla menkkoja enteilevää, kun joskus mulla on menkkakivut alkaneet jo viikkoa ennen tädin saapumista, mutta kun ei tää nyt ihan sitäkään ole.
Toivottavasti ei tosiaan ole jotain tulehdusta kehittämässä tai muuta uutta vatsavaivaa, kun mulla on niitä muutenkin ikäni ollut tarpeeksi. :(
Mutta siis vielä totean, että EN kuvittele tätä raskausoireeksi, vaikka tää oire itsessään ei kyllä kuviteltu ole!
No, katellaan mitä tapahtuu.
Joo, Emmallakin jänskät paikat!!
Essin galluppiin - meillä ei taida olla kuin yhdet sukulaisen häät tiedossa, mutta silloinkin ollaan reissussa, joten ei kesäjuhlia tänä kesänä. Sääli, koska juhlat on niin kivoja!
Killa; kiitos kysymästä - aconin testit tuli eilen ja ajattelin, että testaisin ensi ke 24.5., silloin 12 pvää inssistä. Mies sanoi, että pitäis odottaa se 14 pvää, mutta en jaksa. Sitäpaitsi tuo ke on myös palkkapäivä, niin järkeilin, että jos tulee nega, niin ostan itselleni jotain tosi kallista ja tiukkaa:=) Uskon nimittäin, että jos tuonne keskiviikkoon päästään, aconin herkällä testillä pitäisi jotain näkyä jos on näkyäkseen.
-mooli
[color=red]Essin[/color] galluppiin: meillä on parit valmistujaiset ja ristiäiset nyt kesän aikana.
[color=blue]Oma napa:[/color] OKSENSIN tänään kesken koulupäivän! Rupee nää mun oireet viittaamaan oikeasti joko raskauteen tai sitten johonkin muuhun, mutta ei tää nyt enää normaalia ole! Lääkäriin tässä on kohta lähdettävä...
Alavatsaa juilii oikealta puolelta edelleen, eniten makuulla. Väsyttää aivan mielettömästi, aion kohta taas mennä nukkumaan vähäksi aikaa. Ei tämä väsymyskään ole tässä mittakaavassa normaalia, vaikka varsinainen unikeko olenkin.
Sitten tuli tässä tänään taas ihmeellinen mieliteko, kävin ostamassa kilon [color=green]avokaadoja[/color] ja [color=yellow]tuorepastaa[/color]. No, söin sen tuorepastan RAAKANA ja 3kpl avokaadoja ihan tuosta noin vaan. Ja sit oli hyvä mieli! Siis en ole koskaan ennen syönyt tuorepastaa raakana, enkä ole pystynyt syömään avokaadojakaan kuin yhden kerrallaan, vaikka ne minun herkkua ovatkin.
Mihinkähän on Titi-uun maailma menossa...
(Tulikohan mun väritysyritykset näkyviin? *jännittää*)
Titi-uu kp 27/30-31
Väritykset tuli näkyviin, mutta muutkin varmaan huomaa, että ei kannata käyttää keltaista väriä...
juu täällä taas minäkin... Ihan saletisti saan pian potkut kun pinoilen vaan - no voi, oispas ainakin kunnon kesäloma ; )
Hei tosta värien käytöstä: siis vaikka tuolla aiemmin oli jonkun ohje siitä miten värejä laitetaan, niin tämä blondi ei taas tajua - mitä kaikkia värejä siihen hakasulkeisiin voi kirjoittaa? Ja onko oikea kaava siis [ color VAI red (esim.) ] teksti [ / color ] ja siis ne välit näistä pois. Yritin etsiskellä mutta en löytänyt ohjeita. Mites sen sydämen saa tehtyä?
J.
[color=red] Ei toi titin tilanne voi mitään muutakaan olla!!! Tuorepastaa raakana!!! Kyllä sitä kanssa hupsuja tekee! Hih!! ; ) [/color]
[color=blue] Mooli-muruseni, et oo ainoo jolla ei oo elämää! ;) Oon koko päivän istunu tässä koneella, mitä nyt kävin kaupassa hakemassa krapulaherkkuja... nam! Nyt jo vihdoin menee alaskin! [/color]
[color=green] Mitäköhän muuten Q:lle on tapahtunu?! Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti lukemassa tota o-puolen enskapinoa, eikä Quusta oo kuulunu aikoihin! Toivottavasti sillä on kaikki kunnossa..! [/color]
Olin tossa jokin aika sitten vielä melkein kokonaan vaihtamassa tonne Vilttiketjuun! Pöh ja höh vielä! Enhän mä teitä malta jättää, tää on niiiiin kiva pino!
Näin sydän ilman välilyöntejä:
[ color = red ] [size = x ] & hearts ; [ / size ] [ / color]
Värin voi valita niinkuin haluaa ja x:n paikalle 7 (muistaakseni) niin tulee normaalin kokoinen sydän.
[color=red][size=7]♥[/size][/color] size = 7
[color=red][size=8]♥[/size][/color] size = 8
Oonpa hyvä opettaja =)
Nojoo, mäpä hankin kans elämän ja tuun vasta illemmalla lukeen uusia viestejä..
Kokeillaan (koittakaas pysyä penkeillänne, kun tikahdutte nauruun):
[color=red][size=7]♥[/size][/color] vai kuuluukohan tohon color- ja size-sanojen tilalle kirjoittaa jotain muuta... äh ei tajuu.
sori nyt tästä tuli ihan teksti-kikkailupino... No ehkä huomenna taas jotain fiksumpaa : )
J.
Jessica: Tuolta sitä sun tätä otsikon alta löytyy palsta saitista sanottua, jossa on ohjeita värien, sydämien ym. tekemiseen.. just itekin siellä testuuttelin.. Noita värejä on ainakin:
[color=red]tässä näin malli[/color] <-red
[color=blue]tässä näin malli[/color] <-blue
[color=silver]tässä näin malli[/color] <-silver
[color=gray]tässä näin malli[/color] <-gray
[color=maroon]tässä näin malli[/color] <-maroon
[color=purple]tässä näin malli[/color] <-purple
[color=fuchsia]tässä näin malli[/color] <-fuchsia
[color=green]tässä näin malli[/color] <-green
[color=lime]tässä näin malli[/color] <-lime
[color=olive]tässä näin malli[/color] <-olive
[color=navy]tässä näin malli[/color] <-navy
[color=teal]tässä näin malli[/color] <-teal
[color=aqua]tässä näin malli[/color] <-aqua
[color=yellow]tässä näin malli[/color] <-yellow
[color=pink]tässä näin malli[/color] <-pink
Sitten on myös numerokoodeja joista mä en oo kylläkään oikein perillä
Titi-uu: Plussa on sulle tulossa, oon ihan varma siitä!! :)
T. Juliaana, jonka myös pitäisi hankkia elämä
Naksu: mä harovin käyn o-puolella mutta satuin tänään käymään ja ihmettelin kanssa, kun ei olle Q ainakaan tällä viikolla kirjoitellut! Ja ihmettelin kun se ei ole miedän kuulumisia täälläkään käynyt aikoihin kommentoimassa. :-O Varsinkin kun moolikin kävi inssissä! Ajattelin, ettei se enää meitä muistakaan. Toivottavasti kaikki on ok!
Niin ja pysy täällä meidän kivojen kanssa sinäkin, äläkä hylkää meitä (paitsi kun lähdet o-puolelle)! ;)
Hyvinhän noi värit ja sydämet sujuu (kokoa 8 ei muuten ole olemassa).
Taidatte enskattaret olla oikeita " runebergejä" , kun viestipinoja selailee muutaman päivän tauon jälkeen. Tekstiä on enemmän kuin muissa pinoissa yhteensä. On jää enskajoukko niin hyvä porukka, että uudetkin varmasti kotiutuu pian. Tervetuloa siis kaikille!
Tädin vierailusta kärsiville tsemppihali. Yrittäkää häätää se pois piakkoin, niin pääsette taas jatkamaan kuumeilua tositarkoituksella.
Piinailijoitakin tuntuu olevan enemmän kuin aikoihin. On se vaan ihana ajatus, että vanhat tutut täältä kuumeilupuolelta pääsisivät yhdessä tuonne o-puolelle. Pidän peukkuja teille kaikille! Toivotaan, että jatkossa testit toimisivat kunnolla ja masun nipistelyt olisivat vaan hyviä merkkejä.
Meillä ei kesäjuhlia tänä vuonna sitten taidakaan olla, ellei joku päätä yllättää esim. hääkutsulla. Viime kesänä olikin neljät häät polttareineen, joten melkoista juhlimista oli se kesä. Olishan se aivan ihanaa päästä tänäkin vuonna shoppailemaan juhlavaatteita ja etenkin -kenkiä... Niitä kun ei koskaan voi olla liikaa -paitsi tietysti mieheni mielestä :).
ON: Kuulun samaan punkkuporukkaan kuin muutamat piinailijat. Itse en tiedä, kannattaako tässä kierrossa paljoakaan piinailla, mutta toivon vielä parasta ja lipittelen punaviiniä. Ovis jäi siis vähän epäselväksi, joten suurensuuria odotuksia ei ole. Tottakai toivon, ettei täti meidän perhettä enää ahdistelisi, mutta odottelen nyt rauhassa ja yritän olla piinailematta. Viimeksi täti pöllähti paikalle pari päivää myöhässä ilman mitään ennakkovaroituksia, joten putoaminen pilvilinnoista otti koville. Nyt otan siis entistäkin rauhallisemmin tämän piinailuajan -tai siis ainakin yritän ottaa.
No, tulipas itsekin runoiltua oikein urakalla. Pitäisi varmasti ehtiä useammin lukemaan ja viestittelemään, niin ei tulisi tällaisia megaviestejä. Aurinkoisia ajatuksia kaikille ja paljon +säteitä!
-desejo (kp 28/28-35)
Piti tulla koneelle, kun tuntuu että tuohon television ääreen nukahtaa ihan justiinsa. Olen jo useampana päivänä ottanut vahingossa päiväunet, nukahtanut vaan sohvalle. Siihen on vain niin helppo nukahtaa, kun on kääriytynyt lämpimään vilttiin ja sohva on oikein kunnon löhösohva.
Muuten, olen ollut havaitsevinani lisää " raskausoireita" : viluttaa koko ajan, nälättää koko ajan ja tekee mieli suolaista. Yleensä näin lähellä menkkoja syön pelkästään suklaata, mutta ei nyt, nyt pitäisi koko ajan saada äpöstää jotain suolaista. Mietin aiemmin, että pitäisi vaan suoraan suolasirottimesta sirotella kielelle suolaa ja imeskellä sitä. Tulisi varmasti suolanhimo tyydytetyksi.
No tuskinpa tässäkään on oikeasti kyse raskaudesta, olen muutenkin viluinen ihminen ja varmaan vaan jokin puutostila, kun pitää tuota suolaa saada. Jatkuvaa nälkää en kyllä osaa selittää, ehkä vain en ole syönyt tarpeeski tai jotain.
Tänä kesänä ei ole, ainakaan toistaiseksi, tiedossa mitään juhlia. Eräs tuttavapariskunta puhui talvella vähän, että saattaisi häät olla tulossa, mutta nyt eivät ole puhuneet mitään, joten tiedä häntä. Eiköhän sieltä kutsu tule, jos naimisiin aikovat :)
[color=red]Titi-uulle[/color] piti vielä heittää tsempitykset! Tuo on kyllä niin selvää pässinlihaa :) Tai ainakin toivotaan parasta! [color=blue]bdbdbd+++ kaikille piinailijoille![/color]
Moips! Ekaa kertaa tänne kirjoittelen :) Huolitteko mut joukkoonne? ;) Elikkäs oon 21v, (syssyllä 22:)) kovasti vauvasta haaveileva naikkonen :) Mies mulla on kohta pian 26v ja yhtä lailla hänki pienokaisesta haaveilee.. Meillä on häät aika lailla kuukauden päästä eli juhannuspäivänä ja sillon aletaan sitten yritteleen meidän esikoista ;) Toivoma kovasti, ettei kauaa tartte yritellä, mut koskaanpa ei mistään mitään tiiä :D mut toivo on tosiaan korkealla ja pettymyksiä ei hirmusesti tahottas niinku tuskin kukaan.
Tähän mennessä ei oo oikein löytyny mitään paikkaa, mihin aatoksiaan kirjotella, kun tästä ei oikein kenenkään tuttavan kanssa voi puhua, paitsi oman miehen :) Ei uskalla hehkuttaa kovasti yrityshommista, kun ei uskalla toivoakaan liikaa, mutta toki joillekin läheisille kavereille on aikeista kerrottu, minä lähinnä! :D tääl on kuiten näitä kanssaihmisiä, samoja asioita pohtivia, et toivottavasti tänne onpi tervetullut ja saapi jotain jutunjuurta aikaan ja saapi purkaa näitä tuntemuksia, mitä monen vuoden vauvakuume onpi tuonu tullessaan ;)
kovasti tsemppiä ja onnea kaikille yrittäville, odottaville ja saaneille! ;) ihanaa kesän odotusta!! tääl ootellaan juhannusta innolla ja kauhulla :D:D
Tässä sit tärkein, lopetin ehkäisyrenkaan käytön vko sitten eli menkat loppu tänään ja nyt sit varoskellaan kuukauden verran ja ootellaan yhet luomumenkat ja heti häiden jälkeen tai aikoihin aletaan yritteleen ;) teli vauva on tervetullut! <3 toiv. tärppäis pian, mut ei toivota liikoja :)
Aurinkoista päivää kaikille!!
-Dreamer_84-
ps. kirjotin tän viestin vahingos tonne keskiviikolle niin siirsin sit vaan tänne, ettei tartte ihmetellä, kuka sielä sekoilee ;)
toivottavasti sun piä paranee pian:=) Oli varmaan ihan kiva ilta;=)
*hali takas, muttei sama hali*
Mahtavaa, että Iisa testailet huomenna! Ja Poppis sitten la. Kiva, että on jo päivälle uutta jännättävää!
Hyvä Jessis, että sait ovistestiin jo väriä - jee!!!
Missäs Aftis luuraa?
+++++++++++säteitä kaikille!!
-mooli