+++ENSIKOT TORSTAINA 18.5.+++
Kommentit (66)
Taitaa täti tunkea kylään... jälleen kerran. Paha olo ja itkettää. Elämä ei ole oikeudenmukaista.
Pitää mennä palaveriin hymyilemään ja antamaan lennokkaita ajatuksia. Just joo... EVVVK!
Pandora
No johan on kuulkaa markkinat! (hitto toi on hassu sanonta XD)
Innoissaan sitten testasin tänään ja odoteltiin miehen kanssa sohvalla b-securen vaatimat 3 minsaa..Käskin sen mennä katsoon kun en itse sit uskaltanu ja se meni ja oli ihan hiljaa vaan..ja sit huusin, että NO?! johon se, että ' enpä tiiä kuule' johon mä, että NO KUINKA MONTA VIIVAA?!?! johon se, että ' ei yhtään?'
Hittolainen! Mä juoksin kattoon ja ei toisaan ollut mitään..ei edes kontrolliviivaa. ELI--> korkeampi voima ei halunnut mun testaavan tänään! *ymmärtää täysin* =D
Hieman on typerä olo! Mies sanoi tuohtuneena, että johan tosta pitäis saada rahat takaisin ku ei mitään näytä =) Lupasin lähettää piissisen testin valmistajalle ja hetken mietittyään sekin alkoi jo hymyillä =)
Seuraava mahis on sitten vasta lauantaina kun mies tulee vasta silloin ja haluaa olla mukana testailussa..Jos nyt ei tätönen kuitenki tule..
Damn! En oo koskaan kuullut, että testi ois noin pahasti viallinen =/
ÄÄÄÄÄÄÄ..Olipas omanapaista..Mä kokoan itseni ja kommentoin muuta sit myöhemmin..
poppis *ymmällään ja vähän kans tuohtunut*
Ois pitäny kysyä asiantuntijoilta!!Eli täältä!!!
Hmph..Nyt mä lopetan =)
Eikä siis b-secure (damn f-secure?) vaan B-SURE ..LMAO!!
Huh!
Pandora: ootko nyt ihan varma vai onko vaan huono päivä muuten? Älä hyvä nainen vielä luovuta jossei tätiä näy!
Muille piinailijoille ja mahdollisille testaajille kamalasti +++++++++säteitä!!!
poppis *hieman jo rauhoittunut*
On tää kuitenki niin hyvä palsta kuulkaa! Kiitos, että sain vähän toheltaa! =)
mutta mitä tarkoittaa taitaa tunkea? jos se ei kuitenkaan ole sitä vaan jotain muuta oiretta? Mutta iso lohtuhali sulle jos se tosiaan on se täti, oon tosi pahoillani, kuulosti jo niiiiin lupaavalta. Mutta noistahan ei koskaan tiedä... Mutta älä murehdi, uusi kierto ja uusi mahdollisuus alkaa siis.
Poppis! ihan kummaa!!!! mitä se sun testi oikein pilailee... nojoo, mut lauantaina uudestaan! voi vitsi kun mua jännittää. En kylläkään taida päästä lukemaan palstaa kun vasta sunnuntaina, mut koitan jännittää sun tulosta siihen asti, peukut pystyssä!!!
Mä ajajttelin että jos huomenaamulla testais, jos vaan ehdin kun on normaalia aikaisempi aamu.. jännää sekin. Nyt on kyllä oudot tunnot, toisaalta tuntuu että täti alkaisi toisaalta ei, sen näkee sitten, mutta vähän luulen että korkealta tullaan alas..no sille ei sit voi mitään.
Kivaa torstaita enskat! t.iisa
sä et kyllä kovin rauhoittuneelta vaikuta... :) mutta ei ihme, onpa tosi outo homma...
Voi EI, Poppis! Olipas huono tuuri! Mulla ainakin lukee noissa testeissä joita olen netistä tilannut, että niistä saa rahat takaisin jos ei tule edes kontrolliviivaa, eli on viallinen. Noh, seuraavasta testistä sitten se plussa bd bd bd
Mä olen tilannut testejä tuolta Kotitestit-sivuilta (kotitestit.com), josta ne onkin toimitettu tosi nopeasti ja ovat aika edullisia. Sadeye ainakin näistä oli kysellyt.
Kiitos Killa tilannekatsauksesta, nytpä tiedetään jännätä sitten tiistaita : )
Ja kiitos teille, jotka jaksatte tsempata - mooli ja kaikki muutkin- kyllä mäkin toisaalta siihen luomuraskautumiseen uskon... Ja kiva kun kerroit taas, mooli, ton sun inssihomman uudestaan, kyllähän mä periaatteessa sen sitten taas muistinkin kun kerroit ; ) Oon vaan tässä iässä jo aika hötöpää! Sulla on kyllä käynyt hyvä tuuri kun olet saanut noin hyvän vakuutuksen (itse olen vakuutusalalla töissä, ja tiedän että nykyiset vak.ehdot ovat aika syvältä + maksut ihan kauheita).
Oma ).( eilen hailakka ovisviiva, vaikka vasta kp 10; hmm, saataiskos me tähän kiertoon vähän pidempi luteaalivaihe... Täytyypä muistaa pupuilla ahkerasti.
Mukavaa työ/koulu/vapaapäivää kaikille Enskoille, ja plussaisia tuulia!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
- Jessica -
Onpas meitä monta ens viikolla testailemassa. Mahtava homma!! Toivotaan että mahdollisimman moni pääsee o- puolelle =)
Kiitos kaikille toivon nostamisesta. Ois mukava ylläri jos oikeesti ois jotain kiinnittymistä. Toivossa on hyvä elää..
Juttelin eilen kaverin kans, joka on jättäny pillerit pois puolisen vuotta sitten ihan muuten vaan, eli ei seurustele, eikä siis lasta oo haluamassa. Kyselin luomukierroista ja mahdollisista oireista. No ei sillä oo mitään ollu kertaakaan. Eli kai nämä oireet on osittain sitä, että odottaa niin kovasti omaa vauvaa. Ja kuuntelee kroppaansa tarkemmin.
).( sen verran et valkkari jatkuu. Inhottavaa ku pitää vähän väliä vaihtaa pikkuhousuja ku on niin kostee tunnelma =) Alaselkä öisin hyvä, mut sit aamun mittaan taas alkaa juilinta. Flunssanen olokin on, vaikkei kyllä nuhaa jne. ole.
Tsemppiä piinapäiville kaikille!
T. Nea kp 20/26
[color=red]Mitä toi Poppiksen testi oikein pelleilee?! Samperi, kun pitää meitä vielä piinassa! Haluaa plussauutisia!!! :)
[color=blue]Pandora: pidä se tätsä loitolla! *bd*
[color=green]Mitäs ootte mieltä, jospa kohta jo päivittäisin tuon esittelylistan eli poistaisin sieltä ne jotka eivät ole ilmoittautuneet? Kyllähän ne sitten pääsee sinne takaisin, jos olivat vaan palstailutauolla.
Killa: kannatetaan - siis listan päivitystä :-)
Taitaa joku kevätflunssa iskeä viimein tännekin. Aivastuttaa koko ajan. Eipä ihme, kun oon niin kesäisesti jo pukeutunut. Osittain toki allergisesta nuhasta kyse, kun allergialääkkeitä oon yrittäny käyttää ihan minimaalisesti, pelkkää nenäsumutetta enkä sitäkään säännöllisesti. Ehkä lievää ylivarovaisuutta, mutta kun ei olo vielä niin tukala ole...
Olipa omituinen tuo poppiksen testi. Tokihan niissäkin viallisia yksilöitä on, mutta että pitikin just näin jännään saumaan sattua...
).( Ei oireita, ei sitten niin mitään.
Hassua muuten, kun moni täällä palstoilla kirjoittaa että mitään oireita ei ole, mitä nyt rintoja aristaa, väsyttää, lämmöt koholla, vessassa pitää käydä jatkuvasti, pahoinvointia, vatsan juilimista, jne. Että ei muuta kuin kaikki mahdolliset oireet ;-)
Laitetaas taas välillä jotain gallupin tapaista pystyyn... Onko enskattarilla paljon kesäjuhlia tiedossa? Meillä on tänä kesänä jatkuvasti jotain. Muutamat synttärit sekä yhdet polttarit ja häät. Tässä juuri harkitsen ostaisinko uuden juhlavaatteen vai tyydynkö vielä vanhaan. Uutta tekisi mieli, mutta ei se oikeasti niin tarpeen olisi, kun vaatehuone on muutenkin jo täynnä lähes käyttämättömiä vaatteita. Ehkä tyydytään vaan hankkimaan miehelle uusi puku.
Nyt takaisin töiden pariin. Mukavaa päivän jatkoa!
t. Essi
Pandora74, voimahalaus!! Älä kuitenkaan vielä menetä toivoasi, jos tätiä ei ole näkynyt. Eihän sitä koskaan tiedä ;).
poppis, no voi harmi että oli viallinen testi! Nyt saat vielä jatkaa jännäystä!! Plussasäteitä seuraavaan testaukseen!!
Iisa25, kivaa saadaan huomennakin testaaja! Paljon plussasäteitä!!
jessica, toivottavasti luteaalivaihe on tässä kierrossa vähän pidempi. Ainakin kuulostaa hyvältä nyt jo viiva ovistestissä!
Nea81, meillä on sama oire/vaiva tai mikä lieneekään, tuo jatkuva valkkari! Toivottavasti tarkoittaisi molemmille hyvää =).
Killa, päivittele vaan jo listaa, voihan sitä tosiaan sitten vielä jälkeenpäin muokata =).
Omaa napaa, tätiä eikä tuhrua ole onneksi ainakaan vielä näkynyt! Oviksesta on nyt 10-17 päivää, hieno juttu että luteaalivaihe on väh. 9 pvää =)!! Ehkä meillekin vielä joskus vauva tulee.
Emma kp 32/29-35
Olihan pitkä ketju eilen saatu aikaiseksi ja paljon uusia nimiä lämpimästi tervetuloa minunkin puolesta [color=green]Voikukka83, Sannis85 ja SillySausage[/color] :) (toivottavasti kukaan ei jäänyt pois) Kiva että tänne tulee uusia ettei mun tarvi ihan yksin jäädä, kun tässä viikon sisällä tulee oikein kimppalähtö vakkariporukasta odottajien puolelle ;)
No höh.. mitähän se [color=blue]poppiksen[/color] testi oikein temppuilee, testin ryökäle pitää meitä jännityksessä! Kylläpä mä jännitän kovasti teidän kaikkien puolesta, ihan niinkuin itselläkin olisi piinaviikko kun teitä on niin paljon.. Paljon peukutusta siis teille [color=blue]Poppis, Killa, Iisa, Nea, Han, Emmaanna, Serenity, Sabam, Pandora, Mooli ja Titi-uu[/color] Toivottavasti kukaan ei jäänyt pois.. Tulkaahan heti kertomaan uutisia jos jotain tapahtuu!
Niin ja [color=red]Pandora[/color], niin kauan kuin tätiä ei näy on toivoa!! [color=red]Trixie2:lle[/color] pahoittelut tädistä! :( Ensi kiertoon paremmalla onnella, pää pystyyn vain!
[color=green]Killa[/color] Joo, minä olen sitä mieltä että päivitä vain lista jo, takaisin kun aina pääsee.. Mikä se sun lopullinen päivityssuunnitelma nyt olikaan? Eli että ne kuumeilijat jotka ilmoittautui jätetään, mutta mites sitten plussanneet? Minä olen sitä mieltä että plussanneista vain korkeintaan se lista nimistä ketkä on plussanneet ilman mitään esittelyitä ja se listakin vaikka vaakasuunnassa että ei paljoa vie tilaa.. Mutta ihan miten ajattelet, mutta siis päivitä vaan! :)
Jepsis.. jään edelleen odottamaan muiden kuulumisia.. omassa navassa kun ei ihmeempiä tapahdu..
T. Juli kp 12/27-35
[ color = red ] Kirjoita tähän haluamasi teksti [ / color ]
välit vain pois ja teksti tulee värillä :)
Lueskelin eilisiä viestejä ja taas oli uusia tullut lissää!!! Oli niin hauska tuo nimimerkki " sillysausage" että pisti naurattamaan täällä työpaikalla.. Asiakkaat varmaan luulee että oon tulossa hulluksi kun naureskelen itsekseni.. ;) Tervetuloa vaan palstalle hassumakkara!
Vai temppuilee ne testit... tosi kiva! Ihan kun ei muutenkin olisi jo veitsenterällä näissä jutuissa! No josko se lauantain testi olisi sitten plussia ja viivoja täynnä!
Mulla oli eilen vapaapäivä ja kävin moikkaamassa kaveria, se antoi mulle kamalan kasan odotuslehtiä ja niitä nyt sitten on tullut selailtua! Vaikka meidän pikkuperheessä on tehty päätös että vauva saa tulla niin silti tuo siippa oli vähän että mitä sä tommosia luet... tuli ihan höhlä olo! Tai siis kun kyllä minustakin on vähän hassua lukea lehtiä odottavista naisista, itselle se ajatus on niin kaukainen! Mutta minkäs teet kun se asia kiinnostaa.
Välillä vaan tuntuu ettei tonne päähän mahdu mitään muuta kun vauvojavauvojavauvoja!!! Ajatusmaailma on ihan vauvasuuntautunut. Kuukausi elin ihan eri maailmassa kuin nyt...
En tiiä onko tämä ihan tervettä! :)
Mutta plussa- ja auringonsäteitä kaikille enskapalstalaisille! Onpahan muuten kiva palsta!
Voi [color=FFF1493]poppis[/color] minkä testi tekikään sulle! Minä tulisin aivan hulluksi, vaikka ei siihen muutenkaan ole pitkä matka.
[color=blue]ON:[/color] kp22/25-29 ja [color=red]TAHTOO TEHDÄ TESTIN[/color]! Olen niin täpinässä, ettei mitään järkeä. Oliiskohan vielä liian iakaista tehdä...? Ainahan se on parempi odottaa, mutta EN KESTÄ. :D
Tänäkään aamuna en ole edes aamupissalla käynyt, kun mietin, että pitäisikö testata vai ei. Mahaa on edelleen vihlonut.
[color=FFF1493]Killa[/color] minun puolesta sopii päivittää se lista. Pääseehän sinne aina takaisin, jos tahtoo.
Ei enää epäilyksiä. Kirkkaanpunaisen huivin oli kaulaansa laittanut ja matkalaukkuineen yökylään sitten livahti! Lähden iltapäiväksi luennoimaan ja hymyilen kuin hyeena...
Kattokaankin että joku toinen tuo hyviä uutisia!!!
Pandora kp 1/29
kovasti paska nakki, että täti tuli kylään *voimahali pandoralle*!!
Mutta hyvää on se, ettei tartte enää piinailla, se on niin tylsääääääääääääääääää - onnea uuteen kiertoon rutkasti!
Joo, Killa, kiva, jos viitsit sen listan putsata:=)
heippa taas vähäks aikaa!
-mooli pp6 (kp27)
Huh kun paikat hakkaa, tuli sitten eilen vedettyä viisi kaljaa sen parin sijaan, ja nyt on niiiiiin kamala olo! Pyttyökin on tullu pariin otteeseen moikattua! On se niin epäreilua, että noinkin pienestä määrästä iskee tällanen kankkunen! Noh, itseaiheutettua (mut silti epäreilua! =D)
Poppiksen testi oli kyllä veemäinen! Että kehtaa tollasen tempun tehä!
Pandoralle pahoittelut tätsystä!
Mitäköhän muuta piti...? Nyt on pää niin laho etten enempää muista, olitte niiin pitkät pinot saaneet aikaseks eilen ja tänään et meni kauan lukea ne!
Moolille ainakin hali! =D
Kokeilenpa värejä (tuskin onnistuu =D): [color=red] naksukp17 [/color]
Olen niin täpinässä, että kirjoitusvirheitä tuli oikein kunnolla! :D
En kyllä enää voi tälle aamulle tehdä sitä testiä, kun kävin jo piipillä. Ehkää sitten huomenaamulla tai lauantaina.
[b]Pooopppiiiis!!!![/b] Joko testasit?! *bd*
[b]Tervetuloa uudet[/b], lisäilen teidätkin sitten listalle, kun päivitän. Mun hommaa helpottaisi kovasti, jos vastaisitte eilen päivättyyn esittelylistaan (koitan käydä nostamassa sen tähän lähelle) kertomalla lyhyesti itsestänne mitä haluatte kaiken kansan tietävän! ;)
Ja [b]Titi[/b]: teen toivomasi muutokset! :)
Palaillaan!