Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikka, Jossa Minäkin Kannatan Sukupuolineutraaliutta

Reeta
26.08.2012 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei Prismalaatu ole kestänyt. Kurjaa, koska se olisi vielä lähempänäkin kuin se henkkamaukka :/

Vierailija
22/34 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM perus pitkiäkalsareita ei minun kokemuksella kannata ostaa, vaan liputan Stadiumin pitkien kalsareiden puolesta. Niissä on elastaania (vai lycraa) mutta kuitenkin ovat ihonmyötäiset eikä mene pesuissa miksikään (nimimerkillä samat kalsarit kesti 2 talvea). Ovat kyllä HM/Lindex kalliimpia mutta kestävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, meillä ei lapsen vaatteista löydy Disney-hahmoja tms. En vaan halua! Itse ostan vaatteet HM:stä ja Lindexistä. Tähän mennessä olen kyllä löytänyt niitä värikkäitä ja iloisia pienen pojan vaatteita ilman pääkalloja ja sen sellaisia. Meillä fillarit, skeitit yms on POP ja sellaisia vaatteita mamma myös mielellään ostaa.

Vierailija
24/34 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkos käynyt Cittarissa? Meillä on ainakin ihan kiva valikoima pojillekin sukkiksia ja vöitä. (Vaikka ollaan pienin cittari, mitä löytyy.) Tytöille on kyllä (ylläri) enemmän, mutta poikien omissa ei ole spidermania tai batmania. :) Lisäksi kannattaa ostaa lotta ja lassi-merkkisiä, jotka on ainakin mun kokemuksien mukaan kestää pesua ja kulutusta paljon paremmin kuin esim. napero.

Vierailija
25/34 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs poikien t-paidat H&M:lla...? Huhhuh! Miksi ihmeessä poika pitäis pukea Spiderman-asuun??? Missä tosiaan yksiväriset paidat koosta 86 tai 92 ylöspäin...lyhythihaisia bodyjä sieltä kyllä löytyy yksivärisenä ja vielä melko neutraalin värisinäkin.

Vierailija
26/34 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta nuo Kappahlin alushousut ovat olleet hyviä. Leveä hyvä resori ja napakka olemus. Meillä siis tykätään...;)

Vierailija
27/34 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin kesällä löytämään parit raidalliset/yksiväriset t-paidat! Ne olivatkin sitten lajinsa viimeiset, joten äkkiä koppasin kainaloon :)

Vierailija
28/34 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jotain cittarin merkkiä ollut myös, ei oikein kestänyt :/

Vierailija
29/34 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadium ei tullut mieleenikään, täytyy sieltä käydä vilkaisemassa!

Vierailija
30/34 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuohon PoPiin himmaa se että hinta on aika hurja ainakin toistaiseksi, kun kaveri kasvaa kaikesta ulos parissa kuukaudessa

Vierailija
31/34 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui mainita, että Nextin yökkärit ja sukat on meidän suosikit. Pikkukalsareita en ole tilannut, mutta näytti olevan yksiväristä ja raitaa. Next postari on 5e eli ei kovin pahakaan ja nopsaan tulee Englannista.

Vierailija
32/34 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepas seuraavalla kerralla myös Lidlin sukkahousuja. Meillä kesti niin tytöllä kuin pojallakin. Väreinä yksivärisiä: oranssia, punaista, vaalean sinistä, valkoista, tumman sinistä. Osassa oli myös kudottuja koiria, traktoreita jne.

Vierailija
33/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pilkkua viilaten spiderman on marvelin batman on dc comicsin :P mutta muuten joo en omalle 3 vuotiaalle hirveästi hmstä osta alushousuja juuri tuon takia. Citymarketista taas löysin halvalla kivan pikkumiesten koon boxeri paketin jossa oli kahdissa monsteri naama hampaineen ja ihan basic.

Vierailija
34/34 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutenkin spidermania on tungettu ihan joka himputin koloon, enkä oikein tajua että miksi. Lasten ohjelmana sitä ei tule joten se jää vanheman syyksi selittää mikä kyseinen hääpäre edes on. Odotan kauhulla ens viikkoa kun menen meidän herralle sukkiksia ostamaan. TAidan mennä taas tarjoustaloon, viimeksi kun sieltä ostettiin niistä tarvi luopua vasta menneenä keväänä :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi