Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkauspakkauksesta

Sara
14.08.2012 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa voi olla epävarma kaikesta ;) Viktor heitti meillä kylpymittarin harvinaisen näppärästi seinään, joten ei tullut paljon käyttöä sen takia sille vehkeelle :D

Vierailija
22/30 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai taidoista. Olen ihan onneton ompelija, ja käsisukat kaipaisi pienenpienissä lerppuranteisissa käsissä aika hyvää resoria jne. Jos taas lähtee neulomaan niin nassikka on langoista irtoavaa nöyhtää suu täynnä kokoajan, koska suuhun ainakin tämä ensimmäinen lapsi niitä nyrkkejä änki kokoajan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsin ehkä tekstisi aika vapaasti, mutta juuri noinhan teillekin kävi: ensimmäisen vauvan kanssa sitä vain ei tiedä mitä kaikkea tarvitsee. Siksi se pakkaus mielestäni on niin hyvä, siinä on jokaiselle jotakin ja se auttaa ainakin alkuun jossei muuta. Tosin myös kaikille vaikuttaa jokin esine olevan turha.

Toisen lapsen kanssa sitten onkin hiukan kokemusta vyön alla ja tekee päätöksensä eri perustein kuin ensimmäisellä kierroksella :)

Vierailija
24/30 |
17.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava blogi ja mielenkiintoinen keskustelu. Odotan itse esikoistani (rv 10+6) ja kaikista vinkeistä on hyötyä. Ihailin toissa päivänä uutta äitiyspakkausta ja olihan siellä kaiken näköistä mitä ei heti tulisi mieleen itse hankkia, mutta mistä varmasti on hyötyä. Tarkoituksena on ottaa pakkaus vastaan :)

Vierailija
25/30 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen himotus tuossa uudessa pakkauksessa olisi, mutta saa nähdä päädymmekö sittenkin rahaan. Pikkukakkonen tulossa tammikuussa ja veikkaa, että me ehdittäisiin tuo uusi design-pakkaus saada. Ihanuuksia oli ainakin makuupussi ja se pöllöhaalari.

Esikoiselle otettiin pakkaus, mutta melkein kaikki vaatepuolelta jäi tarpeettomaksi. En osannut pukea vihreää tytölle :). Haalarikin jäi käyttämättä, kun niitä oli siis ihan kaikille ja tuntui mukavammalta ostaa joku erilainen (ja pinkki).

Vierailija
26/30 |
18.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin myös ehdottomasti tälle tulevalle esikoiselleni pakkauksen. Tykkäsin melkein kaikista kuoseista ja nyt kun vertasin tähän uuteen, olen tyytyväinen, että saatiin tämä vanhempi malli. :) Tosin olisin mielummin halunnut tuon uuden laatikon tämän täysin valkoisen sijaan.

Luulen, että meiltä jää käyttämättä tuo toppahaalari, koska tämä mukula syntyy nyt syksyllä se hukkuu siihen ja vuoden päästä se on taas jo liian pieni sekä kangas ei tosiaan ole sellaista, mikä kestäisi maassa möyrivän mukulan alla. Jennillä taisi olla siitä kokemustakin ;) Harmi sinänsä, koska väri on minusta hyvä ja mielelläni toki käyttäisin hyödyksi mahdollisimman paljon pakkauksen tuotteista. Turhuuksiin kuuluu mielestäni myös pesulappu, jonka funktiota en oikein ymmärrä. Ehdottamasti pakkauksen parasta antia on makuupussi, kynsisakset, käsisukat ja myös minä ihastuin siihen raitabodyyn:)

Vierailija
27/30 |
21.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä käsisukkia saa esim Prismoista tai Sokokseltakin. Ne on sidoste sukan, vendin tms valmistamia ja samassa pakkauksessa on sukat ja lapaset sitä samaa paksua ainetta kuin äitiyspakkauksessa. Yleensä niistä on ollut vaaleanpunaiset ja vaaleansiniset vaihtoehdot, eikun etsimään! Meillä turhakkeet on olleet toppahaalari, joka oli hikiselle lapselle liian kuuma kaikkina vuodenaikoina sekä kestovaipat ja ällö erisanin kosteusvoide. Parhaat on vanuhaalari, makuupussi ja huppupyyhe sekä nuo mainitut sukat+lapaset.

Vierailija
28/30 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli kestovaipat kyllä käyttöön, vaikka ne -09 pakkauksen imse vimset ei ollu kovin häävejä käytössä. Muutaman paikallisen yrittäjän vaippaset osittautuvat meitillä kuitenkin erittäin toimiviksi. :) Ite tykkäsin kyllä toppapuvusta, meillä oli se käytössä ihan synnäriltä saakka, vaikka olikin tosi iso pitkään. Se toppapuvun myssy tosin oli ihan sutku, meillä ei ainaka löytyny hetkee et se ois ollu päähän sopiva. Ne kortongit jäi käyttämäti ihan siitä syystä että lateksiallergikolle ne ei sovi, niin piti eniveis hakea sitä ainoaa kumitonta merkkiä... :D siteet jäi käyttämättä kun käytän kestosuojia, tuntuvat ihoo vasten mukavammalta. Muuten tuli paketin kamat enempi vähempi käyttöön kyllä. Erittäin hyvä etenkin esikoisen kans kun ei juur tiiä, mitä tenava tarvii. :)

Vierailija
29/30 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama pakkaus, jonka te nyt saitte. Meillä on toppahaalari vielä käyttämättömänä kaapissa. Poika syntyi alkuvuodesta ja haalari oli ihan liian iso pikkuselle. Toivottavasti mahtuu nyt talvella edes hetken aikaa (Miksei haalaria voi olla kahta eri kokoa riippuen vauvan syntymäajankohdasta?!?). Lisäksi meillä jäi tosi moni vaate vaan parille käyttökerralle. En osannut pukea ihan pikkuselle normaali bodeja, vaan käytimme kietasumalleja. Potkuhousuja emme käyttäneet kuin pari hassua kertaa, liian hankala pukea. Lisäksi olin pettynyt monen vaatteet laatuun (kypärämyssyn etusaumaan tuli reikä parin pesun jälkeen, muutaman bodyn kangas nyppäänty samantein, kokolappujen mukaan lajitellut vaatteet aiheutti sen, että body oli pieni, kun otin sen käyttöön jne).

Vierailija
30/30 |
22.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että bodyt oli liian pieniä. Siinä 2009-pakkauksessa joka meillä oli Viktorista meni taas toisinpäin. Tosi monet oli ihan valtavia kun kokolapun mukaan olisi pitänyt olla sopivat. Mutta myöhemmin huomattiin että varsinkin suomalaisilla merkeillä (Reima, Tutta, Lassie) kävi useasti niin että tuntui että se vaate on kokoa 62 cm eikä tarkoitettu 62-senttiselle vauvalle ;)

Veikkaan että haalari menee hyvin. Viktor tosiaan syntyi tammikuun lopulla ja se upposi kokonsa puolesta hyvin seuraavana syksynä siihen äitiyspakkauksen haalariin. Ongelmat olivatkin sitten ne muut mitkä blogitekstissä mainitsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän