Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkin miehen puhelimen

Vierailija
25.02.2019 |

Tulin viikonloppuna baarista kotiin ja mies oli nukkumassa joten jostain älyttömästä hetken mielijohteesta uteliaisuuksissani tutkin miehen puhelimen. En lukenut viestejä, mutta katsoin että kenen kanssa keskusteluja on ja katsoin vähän kuvia. Oon ollut aina sitä mieltä että mies ei ole ihan täysin eksästään päässyt yli ja kuinka ollakaan kaikki eksän kuvat löytyi edelleen puhelimesta ja nyt se tunne vain vahvistui.

En kuitenkaan ole mitenkään mustasukkainen ja luotan mieheen. Aikaisemmin mulla oli tosi pahoja luottamusongelmia menneisyyden kokemuksista johtuen, mutta uskon luottavani nykyiseen vaikka välillä on heikkoja hetkiä. Mulla on tästä ihan karsea olo, enkä varmaan koskaan anna itselleni anteeksi että tein noin vaikka luotan mieheeni täysin. Tekisi mieli erota ihan sen takia että koen tehneeni niin väärin että ansaitsisin tulla jätetyksi. En ole kertaakaan tämän parisuhteen aikana tehnyt mitään tällaista tai ylipäätään mitään mikä voisi koitua suhteen kohtaloksi, mutta nyt tiedän mokanneeni aivan täysin. Tiedän että tämä nyt täyttyy haukkukommenteista mutta aivan sama, koen ansainneeni sen ja tiedän mitä tein ja mun täytyy elää tämän asian kanssa mutta oli vaan pakko saada sanottua edes jollekin.

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi, ihanko oot kamalaa tehnyt?

Vierailija
2/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Jaxuhali pusipusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh! Ei varatun miehen tartte baareissa juosta. Ihan oikein teit. Ei pidä olla liian sinisilmäinen.

Vierailija
4/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo katsos kun mun mielestä on hirveen hyvä olla rehellinen ihmisille ja kohdella niitä hyvin ja sillä tavalla kuin haluaa tulla itse kohdelluksi. Että kyllä tämä siinä mielessä on aivan kamalaa kun tein aivan täysin vastoin kaikkia periaatteitani ja arvojani vain sen takia että olin utelias. Toisaalta enemmän nyt oon järkyttynyt siitä että sun kommentin perusteella et taida itse pitää sitä mitenkään pahana asiana ja ymmärsin että onneksi mulle sentään noilla asioilla on väliä vaikka nyt mokasinkin, 

Vierailija
5/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo katsos kun mun mielestä on hirveen hyvä olla rehellinen ihmisille ja kohdella niitä hyvin ja sillä tavalla kuin haluaa tulla itse kohdelluksi. Että kyllä tämä siinä mielessä on aivan kamalaa kun tein aivan täysin vastoin kaikkia periaatteitani ja arvojani vain sen takia että olin utelias. Toisaalta enemmän nyt oon järkyttynyt siitä että sun kommentin perusteella et taida itse pitää sitä mitenkään pahana asiana ja ymmärsin että onneksi mulle sentään noilla asioilla on väliä vaikka nyt mokasinkin, 

Olen eri jolle vastasit, mutta myös sitä mieltä, että ei tuo nyt mikään vakava rikos ollut. Minäkin joskus olen uteliaisuuttani (en ollenkaan mustasukkaisuuttani) katsonut miehen puhelinta, eikä sieltä löydy ikinä yhtään mitään herkullista.

Vierailija
6/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kaikki mokailee. Sinä tosin tunnut olevan tuskallisen tietoinen omasta mokastasi. Pitäisinkin exän sijaan tällä hetkellä suurimpana uhkana sitä, että omantunnontuskissasi sabotoit alitajuisesti suhdettanne, koska et mielestäsi sitä enää ansaitse. Hankalaa sanoa, mikä auttaisi tilanteessa, kun en puolisoasi tunne. Tekosi ei ollut nätti eikä oikein, mutta ihan oikeasti porukka säätää paljon pahemminkin ja suhteet jatkuu.

Vierailija
7/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh! Ei varatun miehen tartte baareissa juosta. Ihan oikein teit. Ei pidä olla liian sinisilmäinen.

Niin ap oli ollut baarissa... Ja ei se nyt ihan noin mene, että jos on varattu, niin ei saisi baareissa käydä. Ihmeellinen ajatus...

Vierailija
8/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin saattaa olla puhelimessa pari exäni kuvaa. En ole jaksanut poistella. En kuitenkaan haikaile hänen perään tai ole missään yhteydessä hänen kanssaan.

Vierailija
9/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän pääse huonosta omatunnosta parhaiten sillä, että menet ja kerrot mitä olet tehnyt. Mikään salailu ei koskaan ole hyväksi.

Vierailija
10/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan sitä, että kerrot rehellisesti mitä olet tehnyt ja miksi. Miehen reaktio sitten paljastaa sen, että onko sinun peloilla jotain aihetta. Mistä olet päätellyt, että mies ei ole päässyt exästään yli? Haukkuuko tätä ja ottaa exän puheeksi usein? Se jo pelkästään on yksi varoitusmerkki...

Vierailija
11/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kanssa on varmaan huippua olla parisuhteessa. :D

Vierailija
12/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kanssa vilkaista mieheni puhelinta, niin kiinni nykyään siinä luurissaan. Vaan siinäpä onkin sormenjälki tunnistus.

Vierailija
13/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut itse samassa tilanteessa kuin sinä. Kerran suutuspäissäni tutkin miehen puhelimen ja selvitin kaikkien outojen yhteystietojen taustat.

Jälkeenpäin hävetti niin etten voinut muuta kuin tunnustaa miehelle. Halasi vain ja sanoi, että saat sä mun puhelinta tutkia. Se niistä omantunnontuskista. Eikä sen jälkeen ole myöskään tullut pakkomiellettä toisen omaisuuden penkomiseen :) 

Vierailija
14/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuo kuvat vielä kerro mitään... Itselläkin on puhelimessa jotain kuvia, jossa on exäni ja myös oikein perinteisiä valokuvia jossakin laatikon pohjalla... En koe, että minun olisi tarvinnut niitä poistaa minkään takia. En myöskään katsele niitä kuvia enkä haikaile exäni perään millään tavalla. En ole vaan sellainen ihminen, että pitäisi repiä ja tuhota kaikki entinen elämä eikä siihen olekaan ollut tarvetta, kun ero ei ollut mikään riitaisa. Jos mieheni alkaisi tonkia tavaroitani ja löytäisi noita kuvia ja saisi jonkun raivopuuskan, niin en tiedä miten reagoisin...

Mistä siis ap päättelit, että miehesi ei ole päässyt yli?

Vierailija
15/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri jolle vastasit, mutta myös sitä mieltä, että ei tuo nyt mikään vakava rikos ollut. Minäkin joskus olen uteliaisuuttani (en ollenkaan mustasukkaisuuttani) katsonut miehen puhelinta, eikä sieltä löydy ikinä yhtään mitään herkullista.

Itse asiassa se on rikos. Viestintäsalaisuuden rikkomisesta saa ihan oikeasti tuomion. Se on paljon vakavampaa kuin vaikkapa pettäminen, joka on ainoastaan moraalinen valinta ja sopimiskysymys, jollaiseen laki tai tuomioistuin ei ota kantaa.

Vierailija
16/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysitkö mitään muuta, kuin noita kuvia? Ja kuvat olivat ilmeisesti vanhoja eikä mitään tuoreita?

Vierailija
17/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kanssa vilkaista mieheni puhelinta, niin kiinni nykyään siinä luurissaan. Vaan siinäpä onkin sormenjälki tunnistus.

Mies ei selvästikkään luota siihen että kukaan ei tutkisi puhelinta luvatta. Ihan hyvä se on silloin suojata tunnisteella joka on vahvempi kuin tunnusluku 1234 tai 0000.

Vierailija
18/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan sitä, että kerrot rehellisesti mitä olet tehnyt ja miksi. Miehen reaktio sitten paljastaa sen, että onko sinun peloilla jotain aihetta. Mistä olet päätellyt, että mies ei ole päässyt exästään yli? Haukkuuko tätä ja ottaa exän puheeksi usein? Se jo pelkästään on yksi varoitusmerkki...

No sanotaan näin lyhyesti että tiedän sellaisia asioita heidän suhteestaan ja eron jälkeisestä ajasta että mulla on sellainen olo ollut aina että mies haikailee toisen perään ja tiedän että hän koki kuuluvansa yhteen eksän kanssa. Nämä tiedot ei ole saatu mitenkään nuuskimalla ja kyselemällä vaan tiedän muuta kautta. En viitsi sen tarkemmin avata ihan sen vuoksi että jos jostain kumman syystä joku tuttu sattuisi lukemaan niin tunnistaisi aivan varmasti. 

En tiedä kehtaanko kertoa asiasta koska tiedän että tämä loukkaisi häntä ja tuskin enää sen jälkeen luottaisi muhun. Ihan oma vikahan se olisi jos luottamus nyt menisi ton takia, mutta en tiedä haluanko ottaa sitä riskiä että menettäisin hänet tuon takia. Järjettömintä tässä on se että tässä ei ollut missään nimessä kyse siitä että en luottaisi häneen itse, eikä mulla ole mitään kunnollista selitystä sille että miksi tein noin. 

Vierailija
19/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti päätellyt, että mies ei ole päässyt exästään yli ihan muiden asioiden pohjalta, kuin puhelimesta löytyneiden kuvien. Puhuuko mies siis taukoamatta exästään, vertailee sinua ja exää ja/tai haukkuu exää törkein nimityksin? Silloin sinun kannattaisi oikeasti miettiä haluatko olla tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
20/148 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tutkin miehen puhelimen ja nyt en saa sitä enää kasaan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi