Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et halua lapsia?

Vierailija
24.02.2019 |

Yhä enemmän pariskuntia jotka eivät halua lapsia.Minun tuttavapiiristä 5pariskuntaa jotka ei halua lapsia.

Kommentit (235)

Vierailija
141/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on jo liikaa ihmisiä. En keksi mitään millä perustelisin itselleni, että juuri minulla olisi erityisoikeus tehdä niitä lisää.

Vierailija
142/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rauha ja hiljaisuus on minulle rakasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan valmis äidiksi. En osaisi kasvattaa lasta, hermot eivät kestäisi.

En halua menettää tätä vapautta. Tarvitsen aina kunnon yöunet, viihdyn yksin. En halua kenenkään olevan minusta riippuvainen. N42

Vierailija
144/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halunnut lisää lapsia, koska ei jaksa lapsia.

Muutaman vuoden lasten kanssa nyt eläneenä, en halua enää itse omia lapsia.

En jaksaisi. Perimmäinen syy se etten jaksaisi olla loppuelämääni jonkun ihmisen tai ihmisjoukon (useampi lapsi) vaatimusten kohteena. Ihan vaan vaikka sosiaalisten vaatimusten. En jaksa kuunnella epäloogisia irrationaalisia asioita. En jaksa selittää neljään kertaan että joku ymmärtää jotain ja koska kyseessä on lapsi, jos asia ei ole vielä kehitystasolla sopiva, ei ymmärrä sen neljännenkään kerran jälkeen. En jaksa sivistymätöntä vouhottamista jota lapset tekevät , koska hehän vasta oppivat elämään.

Onneksi sain aikaa miettiä asiaa. Olen introvertti ja asperger, elämäni on tosi hyvää ja rauhallista. Se riittää minulle. Nykymaailma ja nykylapset , nykykulttuuri, on jotenkin vieraannuttavaa. Vaikka nykyään autismiskirjo tunnetaan paremmin koen, että nyky snapchat-somekulttuuri on vieraannuttavampaa autistille kuin esimerkiksi 1990-luku jolloin itse kasvoin. 1990-luvulla oli vielä hiljaista ja luettiin vielä kirjoja. 1990-luvulla normina ei ollut 24-7päämäärättömän tyhjänpäiväisen videotulvan kestäminen vaan silloin arvostettiin vielä vähän järkeä, logiikkaa ja sivistystä.

Omista lapsista ei välttämättä tulisi autisteja. Kauhistuttava ajatus, että olisin neurotyypillisen ihmisen äiti tällaisena aikana, jossa massakulttuuri on näin kammottava.

Vierailija
145/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta tulis mun käsissä mielenterveysongelmainen, olisin maailman huonoin äiti

Vierailija
146/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen autistinen ja mielenterveysongelmainen. Lisäksi minulla on myös muita periytyviä sairauksia, joiden ansiosta en kelpaisi edes lahjoittamaan munasoluja.

Kaipaan ylettömän paljon hiljaisuutta ja omaa rauhaa, enkä jaksaisi huolehtia toisesta ihmisestä.

Vierailija
147/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut. En osaa mitään syitä sanoa.

Nyt kesällä kun vietti vähän enemmän aikaa sukulaislasten kanssa, niin pakkoa sanoa, että väsyn todella nopeasti lasten pitämään meteliin. Miksei välillä voisi olla vaan hiljaa? Tai ainakin jättää kaikki ylimääräiset äänet pois. Lisäksi pienten lasten kaipaama huomio on uuvuttavaa. Ja lapset on ainakin 10-vuotiaaksi asti tavattoman tylsiä. Ei kiinnosta joku leikkiauton ihastelu tai keppihevosista puhuminen.

Vierailija
148/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tää maailma facisminen tyranti katso maailma menoa

media ja koulut aivopessee lapsia hallituks tekkee orjia

nii kaun kun satana ja pahuus on olemassa ei oo mitää syyttä tehdä lapsia tähän kirottuu helvettii

Vierailija
149/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rehellisesti keksi yhtäkään syytä miksi pitäisi. Ainoastaan sen, että joku katsoisi perään vanhana. Jätän tekemättä

Vierailija
150/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoaa kropan.

Vierailija
151/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsista, mutta vain pieninä annoksina. En jaksaisi 24/7 jaloissa pyörivää tenavaa. 

Vierailija
152/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota riskiä, ei taida kärsivällisyys riittää moiseen.. Lasta kun ei voi palauttaa kun siihen kyllästyy. 

Vierailija
153/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nukkua yöni hyvin, syödä mitä haluan, milloin haluan ja keskittyä omiin harrastuksiini. Oma lapsuus oli aika karu, enkä halua aiheuttaa yhtä huonoa kokemusta kenellekään. Olen myös todella introvertti ja tuskin jaksaisin lapsen, tai pahimmillaan useamman kälätystä päivästä toiseen.

Vierailija
154/235 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo nuorena päätöksen, etten "hanki" lapsia, koska en psyykkisen terveydentilani vuoksi pystyisi kuitenkaan huolehtimaan heistä. Pidän paljon lapsista ja omat lapseni olisivat varmasti olleet rakastettuja, mutta itselläni on liian vaikeita mt-ongelmia.

Vierailija
155/235 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never

Vierailija
156/235 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hiljaisuutta.

Vierailija
157/235 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa.

Vierailija
158/235 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla raskaana tai synnyttää. Jotenkin kauhea ajatus menettää kroppansa hallinta. Muuten varmaan haluaisin lapsia.

Ei siinä mitään hallintaa menetä,kroppa palautuu pian entisekseen,lasta kun kärrää ulkona ja kilot häipyvät pikapikaa.

Vierailija
159/235 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en ole idiootti enkä lammas. Miksi haluaisin pilata vartaloni vain päästäkseni kuuntelemaan rääkymistä,  vaihtamaan p*skavaippoja ja luopumaan kaikesta mitä arvostan elämässä?

Vartalo palautuu kyllä ennalleen,ei tarvitse pelätä.

Vierailija
160/235 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhoaa kropan.

Se ei kyllä pidä paikkaansa.Raskausajan vaivat ovat ohimeneviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan