Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et halua lapsia?

Vierailija
24.02.2019 |

Yhä enemmän pariskuntia jotka eivät halua lapsia.Minun tuttavapiiristä 5pariskuntaa jotka ei halua lapsia.

Kommentit (235)

Vierailija
221/235 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huutavat

-sotkevat

-vievät vapauden

-pilaavat parisuhteen ja seksielämän

-kalliita ylläpitää

-liikaa vastuuta

-pidän enemmän koirista

Vierailija
222/235 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kumpi on pahempi sitten. Katua sitä ettei hankkinut, vai katua sitä kun lapsi on jo tehty? En ota riskiä. Elämässä on paljon muutakin kuin lisääntyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/235 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin tällaisesta onnettomasta ongelmaläjästä kopiota?

Vierailija
224/235 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lapsista enkä siedä kovia ääniä.

Vierailija
225/235 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän tuo aiempi ketju tästä aiheesta poistui? Just kun kirjotin kommentin niin tuli "hakemaasi sivua ei voi näyttää". Haulla löytyi sitten vaan tämä.

Vierailija
226/235 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsista, mutta pelkäsin aikanaan sekä hoitohenkilökunnan käsiin joutumista odotuksen ja synnytyksen yhteydessä että oman äitini tunkeutumista elämääni lapsen myötä. Olisin tarvinnut määrätietoisen ja suojelevan puolison, mutta sellaista ei osunut kohdalle.

Ympäristöennusteista ja väestöräjähdyksestä lukeminen ei myöskään rohkaissut.

Vierailija
227/235 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen tehnyt niitä jo monta. Lapsiluku täynnä.

Vierailija
228/235 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan halunnut lapsia. Minulle on ollut aina täysin selvää että lapsia en hanki.

En vihaa lapsia mutta en niin pidäkään heistä. Tosin sen ikäiset jotka osaavat jo keskustella ovat joskus hauskoja. Heidän kanssaan saa mielenkiintosia keskusteluita.

Toisaalta kun ajattelee minkälainen maailma on, minkälaisia ihmiset ovat. Ahneus, viha, kauna, häikäilemättömyys rahan kiilto silmissä ryntääminen ja kaiken ympäriltä tuhoaminen,  Se ei todellakaan ainakaan lisää halua hankkia lisää ihmisiä maailmaan.

Katson sen hyvinvastuuttomaksii hommata lasta tällaiseen maailmaan vain itsekkäistä syistä. 

Ollaan huolissaan syntyvyyden laskusta, mielestäni se on vain aja ainoastaan myönteinen asia.

Vierailija
229/235 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluaisin, että rinnallani olisi ensin joku jonka kanssa saattaisin jakaa sen vastuun ja huolen, joka minun tai meidän lapsen huoltajina tulisi osata ja kyetä kantamaan. 

Juurin nyt taloudelliennkin tilanteeni on sellainen, että tuntuisi hyvin haastavalta, jos itseni lisäksi pitäisi huolehtia siitä, että lapsella on tarpeeksi virikkeitä ja vakaa arki ilman, että sen mahdollistajana minun tarvitsisi lähes jokaista menoa ja hankintaa erikseen harkita.  

Vierailija
230/235 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
231/235 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kidutusta olla lapsi jo siksi että sairastuttuani koviin kuumeisiin mitä tapahtui usein en saanut oikeaa hoitoa enkä tarpeeksi lomaa koulusta. Olin hyvin hento lapsi enkä myöskään saanut keukosairauksista diagnooseja ajoissa. En halunnut laittaa vahinkoa kiertämään. Niin olisi voinut käydä.

Vierailija
232/235 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus.

-Nakkki-

Vierailija
233/235 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja olisiko tuleva lapsi edes halunnut olla olemassa. Masennus, ahdistus, päihteet. Meilä suvussa mielenterveysongelmia, masennusta. Yksi serkku teki itsemurhan vaille kaksikymmentä vuotiaana. Voisinko vastata kysymykseen, miten lapsi voi, hän voi erinomaisesti, kohta valmistuu koulutuksestaan.. Vai joutuisinko vastaamaan, tuolla Keravan nuorisovankilassa lusii. En ota riskiä.. 569

Vierailija
234/235 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia koska ei ole mitään vauvakuumetta ja paloa asiaan ja mietin sitä vain loogisin argumentein.

Vierailija
235/235 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut lapsia koska oli parempaakin tekemistä. Matkustelin, loin uraa vaikealla alalla, harrastin, seurustelin miesten kanssa jotka eivät halunneet lapsia minun kanssani. En ole äidillinen luonne. Eläimiä rakastan ja aina ollut koiria. Nyt jo ikää eikä lapsettomuus kaduta.