Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset vaativat unisex-vessoja, koska kaikki saman arvoisia. -Koitin viikonloppuna, miten toimii, olen mies ja menin naisten vessaan.

Vierailija
24.02.2019 |

Siellä oli vastassa järkyttyneitä ja epäuskoisia naisia, jotka suuttuivat ja alkoivat riehua.
MIES oli väärässä vessassa.
Miksi vaaditte unisex-vessoja, jos ette kerran halua miesten kanssa samoihin vessoihin?
-Kertokaapa tämä.

PS Kohta ei muuta olekaan kuin unisex-vessoja, joten naisille terveisiä, täältä tullaan!

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kannata unisex-vessoja. Tai kannatan siinä tapauksessa, että myös naisten- ja miesten vessat säilytetään.

Ap, sulla ei ole mitään oikeutta mennä naisten vessaan, edes nai.sviha ei oikeuta siihen.

Vierailija
22/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin keskustan Sokoksella unisex-vessassa.

Siellä oli pari naista, jotka mulkoilivat minua niin murhaavasti, ettei tosikaan. Ilmeisesti miehellä ei ole oikeutta pestä käsiään vessakäynnin jälkeen, kun arvon neidit sukivat tukkaansa peilin edessä.

Todella epämieluisa kokemus, en käy enää keskustan Sokoksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pari kertaa ihan vahingossa marssinut asioilleni miesten vessaan. Paikalla olleet ovat suhtautuneet ihailtavan rauhallisesti eivätkä kiipeilleet kiljuen seinille. Kylmähermoista meininkiä!

Vierailija
24/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä minulle ple väliä vääntääkö viereisessä kopissa paskaa mies vai nainen, enkå kyllä ole alkanut riehumaan jos olen mieheen törmännyt naisten vessassa :D

Vierailija
25/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen OIKEASTI noita haluaa? Luultavasti se 0.001% joka on äänekkäänä huutamassa asiasta kuin asiasta. Tai siis sen vierestä yleensä.

Miksi te 99.999% naisista ette sitten vastusta näitä vessoja, vaan annatte hiljaisen hyväksynnän vihervasemmistolle näiden ajamiseksi pakolliseksi?

Vierailija
26/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kannata unisex-vessoja. Tai kannatan siinä tapauksessa, että myös naisten- ja miesten vessat säilytetään.

Ap, sulla ei ole mitään oikeutta mennä naisten vessaan, edes nai.sviha ei oikeuta siihen.

Samaa mieltä, kannatan sitä että naisten js miesten vessojen lisäksi on unisex. Uskon että suurin osa naisista haluaa säilyttää naisten wc:t. En ymmärrä miksi ap ei mene niihin olemassaoleviin unisex-vessoihin jos haluaa häivyttää sukupuolten eriytymistä.

Vierailija
27/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se auttaa siinä ettei lapset niissä paneskele?

Vierailija
28/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen OIKEASTI noita haluaa? Luultavasti se 0.001% joka on äänekkäänä huutamassa asiasta kuin asiasta. Tai siis sen vierestä yleensä.

Miksi te 99.999% naisista ette sitten vastusta näitä vessoja, vaan annatte hiljaisen hyväksynnän vihervasemmistolle näiden ajamiseksi pakolliseksi?

En ole saanut sitä kuvaa, että unisex vessat olisivat tulossa jotenkin universaaleiksi. Enkä kannata sitä, niin vihervasemmistolainen (ja transihmisten puolustaja) kuin olenkin.

Vierailija
29/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naisviha"-kortti vedetty!

-Kerrotko vielä tarkalleen, miten väittämäsi "naisviha" on todettavissa, laitappa kunnon selostus?

-Tai sitten olet sairas, fiksaantunut vihervasemmistolainen miesvihaaja.

PS Naiset on jo vuosikymmeniä laukanneet miesten vessoissa, tasa-arvon nimissä minäkin voin naisten vessaan, sitähän haluatte, unisex-vessoja, mikä ongelmana siis?

PS 2 Olen onnellisesti naimisissa ja rakastan vaimoani ja tyttäriäni, että se siitä "naisvihasta"..

Vierailija
30/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä monta kertaa mennyt miesten vessaan pakon edestä, ei ole kukaan valittanut o.o 

Vierailija
31/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan naisena halua miehiä sotkemaan kaikkia vessoja. Pysykää mun puolesta vaan siellä omalla puolellanne. Unisex vessat on sitäpaitsi kaikkien pervojen tirkistelijöiden ja raiskareiden unelma.

Vierailija
32/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tässä vastustetaan kun joku ääliöporukka on päättänyt näin? Menen tuonne marssimaan ja palstapersuhullu saa lisää hiiltä pers eensä alle?

Unisex vessoista ei kukaan tykkää, joku yksittäinen hölmö väittää ettei haittaa, mutta enemmistö ei halua.

Vierailija
33/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättynyt mies 36 kirjoitti:

Kävin keskustan Sokoksella unisex-vessassa.

Siellä oli pari naista, jotka mulkoilivat minua niin murhaavasti, ettei tosikaan. Ilmeisesti miehellä ei ole oikeutta pestä käsiään vessakäynnin jälkeen, kun arvon neidit sukivat tukkaansa peilin edessä.

Todella epämieluisa kokemus, en käy enää keskustan Sokoksella.

Oletko varma, ettet nyt vain kuvitellut?

Vierailija
34/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan on sen kummemmin oikeasti pillastunut. Ehkä olet saanut kummallisia katseita tai ohjeita mennä toiseen vessaan, mutta tuskin kukaan on riehumaan ryhtynyt. Ei minua ainakaan haittaisi mies naisten vessassa. No, joskus baareissa olen käskenyt miehiä häipymään naisten vessasta, kun naisten vessaan on aina pidemmät jonot kuin miesten vessassa, joten ei ole kiva, kun miehet tulevat sinne viemään tilaa ja hidastamaan jonoa. 

Vierailija
35/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä monta kertaa mennyt miesten vessaan pakon edestä, ei ole kukaan valittanut o.o 

Niinpäin toimii, koska miehet ovat suvaitsevaisia.

-Toisinpäin alkaa riehuminen, vaikka tätä ovat itse vaatineet.

Mies on reilumipi, kuin nainen.

Vierailija
36/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Kerrotko vielä tarkalleen, miten väittämäsi "naisviha" on todettavissa, laitappa kunnon selostus?

PS Naiset on jo vuosikymmeniä laukanneet miesten vessoissa, tasa-arvon nimissä minäkin voin naisten vessaan, sitähän haluatte, unisex-vessoja, mikä ongelmana siis?

PS 2 Olen onnellisesti naimisissa ja rakastan vaimoani ja tyttäriäni, että se siitä "naisvihasta"..

Aloituksesi vihamielinen ja perusteeton yleistys viittaa hyvin vahvasti naisvihaan. Se, että olet päässyt naimisiin ja saanut joskus pippelisi pimppiin, ei muuta asiaa.

Naisten on välillä yksinkertaisesti pakko esim. ravintoloissa piipahtaa miesten vessassa, jos kusi on tulossa housuun ja naistenvessaan on vartin jono. Se on ikävää, mutta kuitenkin kaikille kivampaa ettei kusta ole sitten litra lattialla.

/21

Vierailija
37/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua unisex-vessoja, mutta haluan että naiset saavat lisää wc-tiloja jotta naisten ei tarvitsisi jonottaa vessaan yhtään pidempään kuin miesten.

Vierailija
38/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tässä vastustetaan kun joku ääliöporukka on päättänyt näin? Menen tuonne marssimaan ja palstapersuhullu saa lisää hiiltä pers eensä alle?

Unisex vessoista ei kukaan tykkää, joku yksittäinen hölmö väittää ettei haittaa, mutta enemmistö ei halua.

"Ääliöporukka" on vihervasemmisto, joka tätä vaatii.

Noskaa naiset rohkeasti vastustamaan hulluutta, ei sitä voi vain miesten tehtäväksi jättää, varsinkin kun hulluuden vaatijat ovat enemmistönä naisia.

Vierailija
39/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksesi vihamielinen ja perusteeton yleistys viittaa hyvin vahvasti naisvihaan. Se, että olet päässyt naimisiin ja saanut joskus pippelisi pimppiin, ei muuta asiaa.

Naisten on välillä yksinkertaisesti pakko esim. ravintoloissa piipahtaa miesten vessassa, jos kusi on tulossa housuun ja naistenvessaan on vartin jono. Se on ikävää, mutta kuitenkin kaikille kivampaa ettei kusta ole sitten litra lattialla.

/21

Niin niin, että jos naisella on kusihätä, saa mennä miesten puolelle.

Mutta jos miehellä on kusihätä, ei saa mennä naisten puolelle?

-Miesvihasi ja asenteellisuutesi miehiin paistaa pahasti läpi, olet miesvihaaja.

Vierailija
40/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut sitä kuvaa, että unisex vessat olisivat tulossa jotenkin universaaleiksi. Enkä kannata sitä, niin vihervasemmistolainen (ja transihmisten puolustaja) kuin olenkin.

No esim. Metropolian rakennuttamalla isolla Myllypuron kampuksella on vain ja ainoastaan unisex vessoja. En tiedä onko kyse miehistä, naisista, muunsukupuolisista vai vähäisestä siivoamisesta, niin tuolla upouudella kampuksella ne vessat on aivan jumalattoman ällöttävässä kunnossa klo 16. Pissaa tai jotain  on pitkin pöntön viertä ja ihan siinä renkaallakin, verisiä papereita ilman kantta olevissa liian pienissä roskiksissa, paperia on lattialla ja hanat valuu itsekseen. Ja tää rakennus on siis ollut käytössä kuukauden. 

Mutta jo aikaisemmasta opiskelusta muistan, että yliopiston vessat oli ällöimpiä ikinä. Ja silloin oli ihan naisten ja miesten vessat erikseen. Esim. yliopiston kirjastolla verinen side vessakopin lattialla. Sori, mutta yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan