Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset vaativat unisex-vessoja, koska kaikki saman arvoisia. -Koitin viikonloppuna, miten toimii, olen mies ja menin naisten vessaan.

Vierailija
24.02.2019 |

Siellä oli vastassa järkyttyneitä ja epäuskoisia naisia, jotka suuttuivat ja alkoivat riehua.
MIES oli väärässä vessassa.
Miksi vaaditte unisex-vessoja, jos ette kerran halua miesten kanssa samoihin vessoihin?
-Kertokaapa tämä.

PS Kohta ei muuta olekaan kuin unisex-vessoja, joten naisille terveisiä, täältä tullaan!

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni nainen OIKEASTI noita haluaa? Luultavasti se 0.001% joka on äänekkäänä huutamassa asiasta kuin asiasta. Tai siis sen vierestä yleensä.

Miksi te 99.999% naisista ette sitten vastusta näitä vessoja, vaan annatte hiljaisen hyväksynnän vihervasemmistolle näiden ajamiseksi pakolliseksi?

Millä tavalla näitä pitäisi nyt sitten vastustaa? Missä tätä asiaa nyt edes ajetaan. Jossain paikoissa näitä näkyy olevan, mutta minkäs minä sille mahdan. Eikö tämä ole niiden yksittäisien paikkojen päätettävissä eikä mikään kansalaisaloitteen paikka. 

Vierailija
42/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan on sen kummemmin oikeasti pillastunut. Ehkä olet saanut kummallisia katseita tai ohjeita mennä toiseen vessaan, mutta tuskin kukaan on riehumaan ryhtynyt. Ei minua ainakaan haittaisi mies naisten vessassa. No, joskus baareissa olen käskenyt miehiä häipymään naisten vessasta, kun naisten vessaan on aina pidemmät jonot kuin miesten vessassa, joten ei ole kiva, kun miehet tulevat sinne viemään tilaa ja hidastamaan jonoa. 

Et ollut paikalla, mutta tiedät AP:tä paremmin mitä hänelle tapahtui eilen baarissa?

-Nyt alkaa olla aikasi mennä nukkumaan, sen verran harhaista tarinaa isket.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisex-vessat ovat tervetulleita. Josko miehetkin oppisi vihdoin ja viimein pissimään sinne pönttöön. Ainakin soisin akkojen alkamaan nakuttamaan tästä asiasta niin isolla narinalla, että menee minipippelinkin jakeluun.

Vierailija
44/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kannata unisex-vessoja. Tai kannatan siinä tapauksessa, että myös naisten- ja miesten vessat säilytetään.

Ap, sulla ei ole mitään oikeutta mennä naisten vessaan, edes nai.sviha ei oikeuta siihen.

"Naisviha"-kortti vedetty!

-Kerrotko vielä tarkalleen, miten väittämäsi "naisviha" on todettavissa, laitappa kunnon selostus?

-Tai sitten olet sairas, fiksaantunut vihervasemmistolainen miesvihaaja.

PS Naiset on jo vuosikymmeniä laukanneet miesten vessoissa, tasa-arvon nimissä minäkin voin naisten vessaan, sitähän haluatte, unisex-vessoja, mikä ongelmana siis?

PS 2 Olen onnellisesti naimisissa ja rakastan vaimoani ja tyttäriäni, että se siitä "naisvihasta"..

Aloituksesi vihamielinen ja perusteeton yleistys viittaa hyvin vahvasti naisvihaan. Se, että olet päässyt naimisiin ja saanut joskus pippelisi pimppiin, ei muuta asiaa.

Naisten on välillä yksinkertaisesti pakko esim. ravintoloissa piipahtaa miesten vessassa, jos kusi on tulossa housuun ja naistenvessaan on vartin jono. Se on ikävää, mutta kuitenkin kaikille kivampaa ettei kusta ole sitten litra lattialla.

/21

Niin niin, että jos naisella on kusihätä, saa mennä miesten puolelle.

Mutta jos miehellä on kusihätä, ei saa mennä naisten puolelle?

-Miesvihasi ja asenteellisuutesi miehiin paistaa pahasti läpi, olet miesvihaaja.

Totta kai saa mennä, jos miesten vessaan on tolkuton jono tai sinne ei jostain muusta syystä pääse. Jos syy on: "naiset on tyhmiä byäää tätähän te kaikki haluatte ja turha nyt suuttua", niin ei saa mennä.

/21

Vierailija
45/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan on sen kummemmin oikeasti pillastunut. Ehkä olet saanut kummallisia katseita tai ohjeita mennä toiseen vessaan, mutta tuskin kukaan on riehumaan ryhtynyt. Ei minua ainakaan haittaisi mies naisten vessassa. No, joskus baareissa olen käskenyt miehiä häipymään naisten vessasta, kun naisten vessaan on aina pidemmät jonot kuin miesten vessassa, joten ei ole kiva, kun miehet tulevat sinne viemään tilaa ja hidastamaan jonoa. 

Et ollut paikalla, mutta tiedät AP:tä paremmin mitä hänelle tapahtui eilen baarissa?

Hieno perustelu :) Eli sinulle voi kertoa mitä tahansa puutaheinää ja se on vain uskottava, koska et ollut itse paikalla? Todennäköisyyksillä ja elämänkokemuksella ei ole mitään merkitystä? Kaikki uskotaan, mitä kuka vaan keksii väittää, niinkö? 

Vierailija
46/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unisex-vessan voittokulku on alkanut, niille on oma merkkikin:

https://yle.fi/uutiset/3-9692603

Kiittäkää vihervasemmistoa naiset siitä, että minä mies tulen teidän vessoihin, ne on nyt yhteisiä.

Et taida paljon matkustella? Keski-Euroopan pubeissa ja ravintoloissa on kyllä ihan yleistä, että ne vessakopit ovat "unisex". Eikä unisex tarkoita sitä, että mies tulee naistenvessaan (!) vaan sitä, että se vessakoppi on molempien sukupuolten käytössä.

Vierailija
47/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas tässä nyt iskee harhaista tarinaa? Ap ei kertonut olleensa baarissa. 

Vierailija
48/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jaksaa ihmiset tästä asiasta vääntää. Se on aivan sama onko siellä pilluja vai pippeleitä. Kummatkaan ei hetkauta.

Vierailija
49/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole erityisen innokkaasti noita unisex-vessoja puolustamassa. Oon itse tottunut työni vuoksi hoitamaan vessa-asiat siellä missä voin, mutta en voi kuvitellakaan esim. kouluihin unisex-vessoja.

Oishan se varmaa 13v-tytöstä hienoa ja kivaa vaihtaa tamppoonia kopissa kun pojat kurkkailee kopin yli.

-En ymmärrä, miksi vihervasemmisto nimenomaan kouluihin näitä vaatii?

No just. Ei sitten tullut mieleesi, että jos vaikkapa koulussa on unisex-vessa, niin se on toki rakennettu sellaiseksi, ettei ole tuollaista "kopin yli kurkkimisen" mahdollisuutta, vaan ne ovat sitten ihan omia "yksiöitä". Olen ollut jo 1990-luvun lopulla töissä yläasteella, jossa oli sellaiset. Ja 2010-luvulla olen ollut töissä amiksessa, jossa samanlaiset. Ei niissä kyllä lukenut "unisex", vaan pelkästään "wc".

Vierailija
50/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan naisena halua miehiä sotkemaan kaikkia vessoja. Pysykää mun puolesta vaan siellä omalla puolellanne. Unisex vessat on sitäpaitsi kaikkien pervojen tirkistelijöiden ja raiskareiden unelma.

Ai niin kuin miten? Menet baariin ja siellä on kaksi vessaa, joista kumpikin on vapaasti käytössä riippumatta sukupuolestasi. Menet vessaan, lukitset oven, hoidat asiasi, peset kädet ja lähdet pois. Missä välissä tirkistelijät tai raiskarit tekevät jotain, mitä eivät olisi pystyneet tekemään, jos kopit olisi nimetty vain naisille ja miehille?

Vierailija
51/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli missä oli, oletein että baarissa, kun sanoi että vkl.

Mutta se ei muuta sitä tosiseikka, että sinä et ollut paikalla, etkä näinollen voi todistaa asiassa.

-Pelkkää kuvitelmaa, lauloi Sirkesalokin.

Vierailija
52/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättynyt mies 36 kirjoitti:

Kävin keskustan Sokoksella unisex-vessassa.

Siellä oli pari naista, jotka mulkoilivat minua niin murhaavasti, ettei tosikaan. Ilmeisesti miehellä ei ole oikeutta pestä käsiään vessakäynnin jälkeen, kun arvon neidit sukivat tukkaansa peilin edessä.

Todella epämieluisa kokemus, en käy enää keskustan Sokoksella.

Itsekin kävin samassa paikassa, en ensin edes tajunnut että se oli unisex. Siinä käsiä pestessä huomasin sivusilmällä että ai jaa, tämä taisikin olla unisex-wc. Minua ei nainen kylläkään murhaavasti katsonut. M42

Vierailija
53/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno perustelu :) Eli sinulle voi kertoa mitä tahansa puutaheinää ja se on vain uskottava, koska et ollut itse paikalla? Todennäköisyyksillä ja elämänkokemuksella ei ole mitään merkitystä? Kaikki uskotaan, mitä kuka vaan keksii väittää, niinkö? 

No, kerro nyt sitten mitä siellä vessassa tapahtui, kun kerran sen tiedät paremmin kuin AP, joka oli paikalla kokemassa tilanteen?

-Kyllä aika aivoton idioótti pitää olla, kun väittelee asiasta, josta sinulla ei ole mitään tietoa.

Samalla tavalla kaikkiin aloituksiin voi väittää, että "en usko", se vain ei todista mitään muutakuin sinun harhaisuutesi.

PS Ad hominem-hyökkäysesi ei nyt oikein toimi, eikä sulla reppanalla muuta ole.

Vierailija
54/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en ainakaan naisena halua miehiä sotkemaan kaikkia vessoja. Pysykää mun puolesta vaan siellä omalla puolellanne. Unisex vessat on sitäpaitsi kaikkien pervojen tirkistelijöiden ja raiskareiden unelma.

Ai niin kuin miten? Menet baariin ja siellä on kaksi vessaa, joista kumpikin on vapaasti käytössä riippumatta sukupuolestasi. Menet vessaan, lukitset oven, hoidat asiasi, peset kädet ja lähdet pois. Missä välissä tirkistelijät tai raiskarit tekevät jotain, mitä eivät olisi pystyneet tekemään, jos kopit olisi nimetty vain naisille ja miehille?

Vain kaikkein pienimmissä ja kämäsimmissä kuppiloissa on yksilövessat. Valtaosassa on suuri tila, jossa useita pelkillä sermeillä eristettyjä koppeja.

/21

Vierailija
55/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli missä oli, oletein että baarissa, kun sanoi että vkl.

Mutta se ei muuta sitä tosiseikka, että sinä et ollut paikalla, etkä näinollen voi todistaa asiassa.

-Pelkkää kuvitelmaa, lauloi Sirkesalokin.

Niin, viikonloppuisinhan ei muissa vessoissa käydä. 

Vierailija
56/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa baarien vessoista on sioja tiloja, joissa on useita koppeja ja käsinenpesupaikkoja.

-Näkemäni vessakopit on kaikki olleet sellaisia, jotka on ylhäältä ja alhaalta auki.

-Et ole ilmeisesti vieraillut vessoissa.

Sitten toinen asia, vessassa oleva nainen väiytetään siten, että muut miehet menee ovelle vahtiin, valöejonoon ja räiskääjät jäävät vessaan sisälle, sitten kun nainen tulee kopista onkin yksin mieslauman keskellä.

Tämä on todellinen vaara naisille!

Vierailija
57/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet väärässä. Naiset eivät vaadi unisex-vessoja, vaan hyvin pieni vähemmistö sukupuoliaktivisteja vaativat niitä.

Vierailija
58/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain kaikkein pienimmissä ja kämäsimmissä kuppiloissa on yksilövessat. Valtaosassa on suuri tila, jossa useita pelkillä sermeillä eristettyjä koppeja.

/21

No voi kauheeta. Särkyykö nyt illuusio siitä että naisetkin käy paskalla? Ja miehetkö ne niitä verisiä siteitä sinne lattioille heitteleekin?

Vierailija
59/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unisex-vessat ovat tervetulleita. Josko miehetkin oppisi vihdoin ja viimein pissimään sinne pönttöön. Ainakin soisin akkojen alkamaan nakuttamaan tästä asiasta niin isolla narinalla, että menee minipippelinkin jakeluun.

Pienellä pisuaarin (urinaali) uudelleenmuotoilulla unisex-muotoon ei enää erikseen tarvittaisi miesten ja naisten vessoja.

Vierailija
60/87 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kerro nyt sitten mitä siellä vessassa tapahtui, kun kerran sen tiedät paremmin kuin AP, joka oli paikalla kokemassa tilanteen?

-Kyllä aika aivoton idioótti pitää olla, kun väittelee asiasta, josta sinulla ei ole mitään tietoa.

Samalla tavalla kaikkiin aloituksiin voi väittää, että "en usko", se vain ei todista mitään muutakuin sinun harhaisuutesi.

PS Ad hominem-hyökkäysesi ei nyt oikein toimi, eikä sulla reppanalla muuta ole.

Mikä sinua vaivaa? Lue ensimmäinen kommenttini. Sanoin vain, että en usko, koska itse en ole koskaan tuollaiseen törmännyt eikä itseäni naisena ainakaan tulisi mieleenikään alata raivoamaan. Mitä kohtaa et ymmärrä? Yleensä täällä keskustellaan yleisten oletuksien ja arkikokemukseen perustuvien todennäköisyyksien perusteella. Et ole ilmeisesti koskaan kuullut liioittelusta, kärjistämisestä tai trollaamisesta. 

Minä olin eilen kävelyllä ja lehmät lentelivät taivaalla. Etkö usko? Eihän sinulla voi olla asiasta tietoa, koska et ollut paikalla! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi