Lapsia Ei Saada
Kommentit (29)
Keskustelupalstoilla olen törmännyt ilmaukseen: tänään tikutin oviksen ja sitten me ollaan pupuiltu ihan hulluna :D :D :D
Minua ei ärsytä mikään muu kuin se, kuinka helposti naiset vetää herneen nenään milloin mistäkin raskauteen, synnytykseen ja lapsiin liittyvästä. Tämänkään kommenttiketjun ärsytysaiheista en ymmärrä ensimmäistäkään. Relatkaa vähän!
Tästä olisi mielenkiintoista tietää, onko Marjalla lapsia? :D
Omia ärsytyksiäni lyhyesti:
-Miksi joka ikinen kerta tavatessa anopin/miehen äitipuolen/miehen mummon/kummin kaiman täytyy kysyä, vieläkö riittää maitoa? Kyllä, imetän, mutta eikö ne ajattele, että voisi olla aika herkkä paikka, jos maidontulo yhtäkkiä loppuisikin? Ja mitä ne kommentoisi, jos sanoisinkin, että en enää, nyt mennään korvikkeella? Kun aina kuullessaan myöntävän vastauksen he kehuvat kuinka on hyvä imettää...
-Ja tuo välilihan repeäminen/leikkaaminen...! Oikeesti!
-Vähättelyt esim. uniongelmiin. "Kyllä se vauva nukkuu yksin jos sen vain jättää sinne nukkumaan." "Itsehän te opetatte lapsen itkemään/heräilemään, jos aina hyysäätte." "On paha opettaa vauva nukahtamaan vain syliin." "Meillä lapset on aina osanneet nukahtaa itse ja nukkuneet alusta asti läpi yön." Just.
-Raskaana ollessa v*tutus nro yksi: Vatsan koon kommentoiminen. "Ohoh, ootpas sä jo VAL-TA-VA!" "Mitenköhän iso sä ootkaan sitten lopussa?" FB:ssä eräs kommentoi kuvaani todella herttaisesti: "Vieläkö pääset liikkumaan vai tarvitsetko kottikärryjä?" Puhumattakaan lukuisista taidat odottaa kaksosia -vitseistä. Miksi nuo kommentit on raskaana ollessa yhtään enempää poliittisesti korrekteja kuin muutoinkaan??
Näiden miettimisellä pääsee jo hyvin alkuun, kun haluan nostattaa omaa verenpainettani. ;)
Täytyy myöntää että Vauvatehtaan luin alusta loppuun, mutta tämänkertainen kierros katkesi jo otsikkoon. Ei vaan pysty.
Ei ole pakko lukea, mutta ikävää että pahoitit mielesi. Jutun pointti tosin oli juurikin siinä että minun mielestäni tietyn termin käyttö jostain asiasta puhuttaessa ei tarkoita että puhuja on ajattelematon idiootti joka haluaa tieten tahtoen loukata keskustelukumppaniaan.
Mietin kieltämättä ihan samaa :D
Kysehän oli nimenomaan siitä että sai listata niitä omia ärsytyksiään, ja minusta oli mielenkiintoista huomata miten erilaisia tai samanlaisia ne olivat.
Pakko myös myöntää että jos Marjaa ei rassaisi se että joku käy rinnuksiin fyysisesti kiinni, on hänellä minua huomattavasti laajempi ominaisuus säilyttää malttinsa.
Amen! Juuri näin! Pitääkö niiden anoppien- yms miehen sukulaisten olla kaiken lisäksi idiootteja! Kirjoituksesi oli suoraan omasta elämästäni :D
Hyvä että edes se nauratti :D Ajattelin kirjoittaessani että tulee noottia kun kirjoitan niin mälsää tekstiä.