Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko joskus tutustunut johonkin pelkkään nettipersoonaan?

Vierailija
02.03.2013 |

Mulla on yksi sellainen tuttavuus ja on kamalan epämiellyttävää kun ei tiedä onks ihminen oikeasti kuollut vai kuoliks se nettipersoona vain mun elämästä.

Mä sain kuitenkin tietää sen kuolemasta kun rupesin ihmetteleen ja soitin eräälle sen sukulaiselle. Sieltä sanottiin, että mies on kuollut.

Siis mistä mä voin tietää oliks tää juttu oikeasti ihan näin. No ei sillä ole oikeesti väliä, mutta risoo, jos oli noin kamala iso kusetus enkä haluaisi, että ihmisestä jäisi "väärä mielikuva". Kun mietin, että kummasta jutusta oli kyse, niin tulee yhtä paljon faktaa kumpaankin mahdollisuuteen. Ehkä se tajus, että mua ei voi mitenkään käyttää hyväks ja sille tuli kiire haihtua.

Ootko siis tutustunut joskus johonkin pelkkään nettipersoonaan ja miten juttu sit loppu? Miten se hahmo kuoli ja miten sä hautasit sen? Siis tommoisestahan voi tulla vähän niin kuin oikea suru samoin kuin oikean ihmisen kuolemasta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mä en nyt ihan saa kiinni mitä tarkalleen ottaen yrität sanoa.

Vierailija
2/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä. Olen tutustunut "nettipersooniin", jotka ovat oikeita ihmisiä, mutta tarkoitatko nyt jotain roolihahmoa vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ollenkaan ymmärrä mistä aloittaja puhuu...

Itselläni oli nettituttu, jonka kanssa tsättailin, ja soiteltiinkin paljon, mutta jotenkin juttu vain jäi. Vaikka siitä on aikaa joku 13v mietin vielä välillä mitä hänelle kuuluu jne, mutta ei niin paljon että se vaikuttaisi elämääni mitenkään.

Vierailija
4/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tän nyt selittäisi sitten paremmin. Tutustuin netissä ihmiseen, jonka ainakin luulin olevan ihan oikean ihmisen, joka puhuu siis totta ja omasta itsestään. Mies ei ollut ongelmaton.

Sitten hän vain haihtui ja rupesin miettimään, että mitäs sille on tapahtunut. Koska oli yksinäinen niin olin ehkä vähän huolissanikin kun tuli kommunikaatioon noin totaalistoppi. Sitten sain kuulla eräältä taholta, että mies olisi kuollut. Mutta kun mietin faktoja niin mieleen tulee, että ehkä tämä ihminen oli vaan satusetä ja paskanjauhaja, joka siis esiintyi vain jollain netti-identiteetillä ja lopetti sen touhun kanssani, haihtui elämästäni ja oikeasti ehkä jopa käytti jotain ihan muuta nimeä.

Siis etteks te todellakaan ymmärrä mitä mä yritän selittää?

Vierailija
5/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotenkin hämää se että kyseessä vain nettituttava, ja siltä teillä olisi sitten jotenkin IRL yhteisiä tuttuja, ja nämä tutut sitten jostain syystä valehtelisi sinulle että kyseinen mies on kuollut? Vai?

Jos mie son käyttänyt feikkinimeä kun on kanssasi jutellut, niin on kai käyttänyt sitten feikkinimeä näille tutuillekin? Eli on useammalle valehdellut?

Vai siis epäiletkö jotain suurta kusetusta, että kaikki muut tietää että Kalle onkin oikeasti Ville mutta sulle puhutaan Kallen kuoleamsta vaikka Ville onkin elossa?

Vierailija
6/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani muttet ole mikään kovin kummoinen selostaja. Mutta joo, ymmärsin jo ekasta viestistä että joku nettituttusi on kuollut mutta et ole varma onko näin oikeasti tapahtunut. Ymmärrän. Itsekin saattaisin 'kuolla' jos joutuisin tekemään jatkuvasti salapoliisin töitä saadakseni selville mitä vastapuoli yrittää selostaa.

Vierailija
7/7 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mikä taho sulle kertoi tästä kuolemasta? Ja mistä hän sen oli saanut kuulla?