Tuntuu pahalle! Tänään oli vika työpäivä ennen äitiyslomaa eik
Kommentit (22)
Mistä hitosta sua pitäis onnitella?
enkä usko mua kenenkään muistavan.. ainakaan pari vuotta sitten kun jäin samasta työpaikasta äitiyslomalle ei muistettu mitenkään. Sen sijaan pomo kyllä muisti koko äitiysloman ajan soitella vähintään kerran viikossa työasioihin liittyen.. :(
Itse sain onnittelukortin ja kukkalähetyksen ihanilta työkavereilta vauvan syntymän jälkeen, mutta kusipää pomo ei muistanut mitenkään! Ei edes onnitteluja kuulunut. Jätti myös kutsumatta pikkujouluihin eikä edes joululahjaa tullut (aina lähetetään kaikille!). Minä niiiiiin vihaa sitä ihmistä! Ei vaan tämän takia (tää on pientä) vaan kaiken muunkin sen v*ttumaisuuden takia.
Muokaan ei muistettu mitenkään kun olin viimeistä päivää töissä. Itse vein kahvihuoneeseen keksejä ja pasteijoita. Eli varmasti tiesivätkin. Monelle muulle on aina kerätty kukkaraha. En sitten varmaan ollu kovin pidetty työkaveri!? Ihmettelen vaan kovasti?
Toisekseen sinä, joka niiiiin vihaat pomoasi: usein esimiehillä voi olla hyvät syyt käyttäytyä jotakuta kohtaan tuolla tavalla. Katkera kielenkäyttösi jo viittaa siihen, ettet ole mikään dreamteamilainen eli esimies ei ehkä pidä sinun panostasi töissä tarpeeksi merkittävänä.
Se ei poista sitä, että voit olla työkavereidesi mielestä tosi kiva ihminen.
Vierailija:
Muokaan ei muistettu mitenkään kun olin viimeistä päivää töissä. Itse vein kahvihuoneeseen keksejä ja pasteijoita. Eli varmasti tiesivätkin. Monelle muulle on aina kerätty kukkaraha. En sitten varmaan ollu kovin pidetty työkaveri!? Ihmettelen vaan kovasti?
mutta olisihan se nyt kiva, että muistettaisiin edes samalla tavoin kuin muita työkavereita on muistettu - ja kyllähän se kuuluu ihan peruskohteliaisuuteen, että äitiyslomalle jäävälle toivotetaan onnea ym.
kävin ennen kotiinlähtöäni palauttamassa työpaikan avaimet. vaihdettiin siinä muutama sana työasioista ja meinasin sitten sanoa pomolle jotain hyvästelyntyyppistä kun hän yhtäkkiä käänsikin minulle selkänsä ja alkoi näpytellä puhelinta soittaakseen jollekin. seisoin siinä hetken aikaa ihan hölmistyneenä ja lähdin sitten hiljaa pois.
eli on niitä p*skamaisia pomoja muillakin. olin sentään ollut kyseisessä työpaikassa kolme vuotta ja kuvittelen olleeni ihan pätevä ja tykätty työntekijä.
Viimeisenä työpäivänä en kyllä edes osannut odottaa mitään...
Mulla niitä nakkeja tosiaan viuhui koko ä-loman ajan, jopa jouluaaton aattona pomo soitti kysyäkseen jotain, mitä ei ilmeisesti mistään muualta saanut selville..
t. 4
Ymmärsit varmaan kuitenkin tekstin?
Hienosti ja avokätisesti kyllä muistettiin, kun vauva syntyi.
Vierailija:
Vierailija:
Jaa et vai? Kui et? Mitä täsä nyt ol nimpal ihmellist?
Olen ollut aina erittäin kohtelias pomoani ja kaikkia muita työkavereitani kohtaan. Teen aina hommani hyvin ja ajoissa. Pomoni on tunnettu sekä itse työpaikalla että muuallakin kaupungilla siitä, että hän on ihan oikeasti melkoinen kusipää. Simputtaa ihan jokaista. Itse en ole hänestä puhunut muuta kuin tällaisissa foorumeissa, joissa ei tule hänen nimeään esille.
Terveisin 9 eli " se, joka niiiiin vihaa pomoaan"
Ihme saivartelijoita paikalla! Onko teidän paha olla tai jotain?
Luultavasti olette niitä täydellisiä ihmisiä jotka eivät tee virheitä? vai mitä?
Esimiehestäni kertoo jotain myös se, että ensimmäisenä päiväni töissä hän sanoi heti kättelyyn aamulla, että " toivottavasti sinäkin et pamahda heti paksuksi" . No en. Kolme vuotta siihen meni ennen kuin aloimme yrittämään.
Työkaverit ei muistaneet mitenkään. Tässä kuussa 2 miespuolisen työkaverin vaimot ovat synnyttäneet ja heille on kyllä lähetetty kukkia kotiin ja todella kalliit lahjat. Mä en edes korttia saanut, hyvä kun viitsivät edes moikka toivottaa onnitteluista puhumattakaan ;,,,(