Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt painin ison ongelman kanssa.

Vierailija
17.05.2006 |

Olen aivan umpirakastunut, uuteen mieheeni. Muutimme jokin aika sitten miehen kanssa yhteen, minulla on ennestään 1 lapsi ja nyt haluamme yhteisen. Nyt asumme kaupungin " lähiössä" 60m2 kokoisessa kolmiossa, todella pieni tämä asunto, siis kolmioksi. Saimme tänään tietää että saisimme rivitalosta 3h, 84m2, keittiön, oman saunan, oman pihan tietty, 2 omaa kerrosta ja hinta olisi sama, MUTTA asunto olisi 20 minuutin AJOmatkan päässä kaikesta. Töihin minulla menisi bussilla 50min kun nyt menee max.15 min. Ongelmana tässä on se että minulla ei ole korttia, enkä uskalla sitä myöskään ajaa. Olisi aivan mahtavaa muuttaa sinne, mutta en halua miehestäni tehdä kuskiakaan itselleni ja lapselleni. Ja vielä kun teen 2-vuoro työtä niin sinne ei mene enää kymmenen jälkeen busseja jolloin mies toden totta joutuisi leikkimään taksia, lisäksi viemään ja hakemaan lastani aina hoitoon ja hoidosta, on vuorokautisella pph:lla. Mitä te tekisitte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot jo lapsenkin uskaltanut tehdä, niin varmaan uskallat ajokortinkin ajaa. :D

Vierailija
2/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin aja ihmeessä se ajokortti! Minä uskalsin ajaa vasta näin aikuisiällä, ja kauheasti jännitti! Ajattelin etten varmasti opi ajamaan, teen vain itsestäni naurunalaisen. Mutta niin vaan se vanha koirakin oppi uusia temppuja...

Ja miten mies suhtautuu, onko hän valmistautunut kuskailemaan sinua? Jos on, niin go for it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa olisi siihen korttiinkin mutta musta tuntuu kanssa että teen itsestäni vain naurunalaisen. Jonkin 2-autonkin ostaisimme sitten mutta kun en uskalla ajaa. :( Olemme kovia saunomaan ja toi sauna tuossa olisi se isoin ja tietty oma piha, haluan omille lapsille oman pihan, edes pienen, koska minullakin on lapsuudessani ollut.

ap

Vierailija
4/9 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs luulet et pohojammaan flikat o oppinu ajamaha? Ei ku oikeesti, muutamalla satasella auto ja sitten vaan pellolle. Oppii ainakin auton käsittelyn. Liikennemerkkejä ei:)

Vierailija
5/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piru vie kun jännittää. Ja eikös siellä ole pelkkiä nuoria?

Vierailija
6/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olosuhteiden pakosta jouduin ite ajamaan ja sen innostamana äiti päätti myös ajaa kortin kun ei enää voinu pitkiä matkoja kävellä selkänsä takia! Kieltämättä tuntu olo vanhalta alle kakskymppisten joukossa mut kortti tulla napsahti heti ekalla yrityksellä! Sinne vaan autokouluun!

Vierailija
7/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mies haluaa sinua auttaa ja kuskata. Nyt on valoisaa ja kuskaaminen helppoa. Mutta ajattele: vuodesta toiseen, synkkänä ja harmaaka aikanakin. Kun saat kortin niin siitä on iloa teille kaikile. Eli uusi asunto ja kortti ;)

Vierailija
8/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos vaan mokailen siellä autokoulussa? Tyhmä kysymys, kuinka vaikeeta on ajaa autoa?

Vierailija
9/9 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne naura mulle kun sinne menen? Aikuinen nainen ja aivan hukassa koko asian kanssa! En minä koskaan ole autoa ajanut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi