Miltä tuntuu olla ohuthiuksinen?
Kommentit (50)
Joutuu käyttämään aikaa niiden laittamiseen, että näyttäisivät tuuheammilta. Rajoittaa myös kampausta, pidän polkkamitassa, kun pidempänä näyttää hiirenhännältä. Ja ihailen ja kadehdin toisten tuuheita hiuksia. Onneksi olen muuten nätti, niin se kompesoi puutetta hiuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Joutuu käyttämään aikaa niiden laittamiseen, että näyttäisivät tuuheammilta. Rajoittaa myös kampausta, pidän polkkamitassa, kun pidempänä näyttää hiirenhännältä. Ja ihailen ja kadehdin toisten tuuheita hiuksia. Onneksi olen muuten nätti, niin se kompesoi puutetta hiuksissa.
Mulla on tuuheat hiukset, mutta myös tuuheat pers- ja varvaskarvat sekä viikset ja pieni parta. Älä kadehdi.
T. Nainen
En tiedä kun paksu tukka, melkosta rautalankaa. Paksut tummat karvat muuallakin, säärissä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuuheat hiukset, mutta myös tuuheat pers- ja varvaskarvat sekä viikset ja pieni parta. Älä kadehdi.
T. Nainen
Nuo voi poistaa, joten mitä väliä.
Olisi todella kurjaa alkaa kaljuuntua ja miettiä joka päivä, miten haivenet asettelee.
T. Toinen karvainen nainen
Minulla on ohut tukka, mutta samalla onnekas ettei muuallakaan kasva karvaa (paitsi kainalot ja bikinialue). Hattu tai panta tmv päähän niin vievät huomion pois lirutukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Olisi todella kurjaa alkaa kaljuuntua ja miettiä joka päivä, miten haivenet asettelee.
En ole vielä keksinyt miten persekarvat saa pois ilman, että iho on täynnä näppylöitä. Naamakarvatkin puskee vuorokaudessa takaisin mustina piikkeinä.
Ikävältähän se tuntuu. En enää käy kampaajalla, koska joka ikinen kerta sama päivittely, että miten voi olla noin ohut tukka. Minkä minä sille voin? Haluaisin paksut hiukeseni takaisin! Lasten myötä karvat harveni olemattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
En ole vielä keksinyt miten persekarvat saa pois ilman, että iho on täynnä näppylöitä. Naamakarvatkin puskee vuorokau
Perseeseen käytän kylmävahaliuskoja. Pane basibactia lopuksi.
Hiuslisäke käyttöön: poninhäntä on helppo ja ihana, sit juhliin voi laittaa aukinaiset lisäkkeet.
Olen kärsinyt ohuista hiuksista koko ikäni, mikään malli ei imarrellut kun päätä myöten ne menivät kuitenkin. Lopulta annoin hiusteni kasvaa rastoille, ongelma ratkesi. Enää ei hiukset mahdu edes kaupan pipoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävältähän se tuntuu. En enää käy kampaajalla, koska joka ikinen kerta sama päivittely, että miten voi olla noin ohut tukka. Minkä minä sille voin? Haluaisin paksut hiukeseni takaisin! Lasten myötä karvat harveni olemattomiin.
Sama mulla. Stressi ja huoli vähentänyt tukkaa puolella. Nyt en ole oikein kehdannut edes kampaajalle mennä kun en tiedä mitä tästä ohuesta tukasta saa. Tykkään kerroksista.
Eihän tämä hiirenhäntä nyt aina niin mukavaa ole, mutta onpahan nopea pestä ja kuivuu vilauksessa. Vastapainona minullakin hyvin vähäinen muu karvoitus. Muutaman kerran vuodessa vahan noita melko olemattomia, vaaleita ja pehmeitä kainalo- ja alapääkarvoja siistii. Säärikarvoja ei ole koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen
Kyllä se ainainen karvojen poistelu ottaa päähän. Mutta tottakai paksut hiukset lohduttavat asiassa. Ja minulla karvat ovat onneksi vaaleat, eikä erotu niin hyvin. Mutta paksut ne ovat ja tuntuvat. Partakarvojakin on ollut kakskymppisestä lähtien, niitä olen aina hävennyt.
T. Kolmas karvainen nainen
Toisinaan katselen huvikseni hevibändien kuvia 1980-luvulta
Vierailija kirjoitti:
Kuljen kaikkialla pipo päässä
Talvi on ihanaa ja vain siksi että voi olla pipo päässä. Kesällä en kehtaa.
Nuorena sentään oli ihan kohtalainen kuontalo
En laita hiuksia mitenkään kun ei kuitenkaan mitään kampausta saa ohuisiin hiuksiin. Rajoittaa hiusten tyyliä myös, ei voi leikata kerroksia. Onneksi on muutenkin ruma naama niin en paljon stressaa hiuksista