Mitä tämä Trumpin päätös planned parenthoodia kohtaan tarkoittaa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei uskallettu edes suoda esim kätilöille mahdollisuutta kieltäytyä aborttien teosta. Luin jostain että pääsyy oli se että pelättiin pohjois-Suomen naisille tulevan liian pitkä matka aborttiin.
Ne kätilöt ei itse edes halunneet tätä oikeutta.
En kätilönä haluaisi hoitaa yhtäkään aborttia, paitsi jos kyse on raiskauksesta, lapsi on vaikeasti vammainen/epämuodostunut tai raskaus vaarantaa äidin hengen. Ns. hupsisabortit tulisi kieltää ja abortin raskausviikkorajaa entisestään laskea. Jos ei joku halua henkilökohtaisista mukavuussyistä pitää tervettä lasta niin Suomessakin on paljon vanhemmiksi haluavia, jotka eivät voi lasta omin voimin saada. Adoptiokuviota tulisi kehittää paremmin toimivaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos USA onnistuu kieltämään abortit niin se on hyvä merkki esim Suomellekin pohtia tarvitaanko abortteja oikeasti.
Oletko nyt oikeasti tosissasi?
MIKSI pitää syntyä ei-toivottuna?
KETÄ se hyödyttää?
Ei toivotun voi antaa adoptioon. Maailmassa on jo ihan tarpeeksi vuodatettu viattomien sikiöiden verta.
Roe Wade yritetään kovasti purkaa. Itse asiassa sen puolesta taistellut katui ikääntyessään ja kääntyi vastustamaan abortteja.
Käyttäjä26724 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei uskallettu edes suoda esim kätilöille mahdollisuutta kieltäytyä aborttien teosta. Luin jostain että pääsyy oli se että pelättiin pohjois-Suomen naisille tulevan liian pitkä matka aborttiin.
En kätilönä haluaisi hoitaa yhtäkään aborttia, paitsi jos kyse on raiskauksesta, lapsi on vaikeasti vammainen/epämuodostunut tai raskaus vaarantaa äidin hengen. Ns. hupsisabortit tulisi kieltää ja abortin raskausviikkorajaa entisestään laskea. Jos ei joku halua henkilökohtaisista mukavuussyistä pitää tervettä lasta niin Suomessakin on paljon vanhemmiksi haluavia, jotka eivät voi lasta omin voimin saada. Adoptiokuviota tulisi kehittää paremmin toimivaksi.
Mielipidettäsi tai tahtoasi ei onneksi kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä26724 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipidettäsi tai tahtoasi ei onneksi kysytä.
Ei nyt eikä vielä mutta tulevaisuudessa mikään ei ole mahdotonta
Se laki tuli jo New Yorkiin