Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kk ikäinen vauva ja miehen lapsen kyläilyt

Vierailija
24.02.2019 |

Eli, meillä on mieheni kanssa kolmen kuukauden ikäinen vauva ja miehellä on 12-vuotias lapsi joka asuu äidillään. Ongelmia aiheuttavat miehen lapsen kyläilyt. Minä haluaisin rauhoittaa kodin vauvaa varten, mutta miehen ex soittaa miehelle kuinka lapsella on ikävä isäänsä. Otin puhelimen mieheltä ja kerroin kuinka nyt ei ole hyvä hetki kyläillä, kun arki on muutenkin kiireistä vauvan vuoksi.

Mies kertoi että exänsä oli suuttunut. Ovat siis ilmeisesti soitelleet sen jälkeen uudestaankin. Millä voin perustella tälle naiselle, että on parasta katsoa kyläilyjä myöhemmin? Nyt vaan en jaksa kotonani ketään ylimääräistä ja luulisin hänen äitinä ymmärtävän millaista on uuden vauvan kanssa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lapsi myös halusi hoitaa vauvaa. Niinpä lähdimme miehen kanssa ulos syömään ja jätimme miehen lapsen lapsenvahdiksi. Eihän siitä mitään tullut. Jos kahden tunnin päästä soitti, että vauva itkee. Ei siis osannut rauhoittaa vauvaa ja miedän piti lähteä kotiin, jäi jälkiruoka symämättä.

Ap

Ei ole ap. En uskaltaisi jättää vauvaa kahden lapsen kanssa, niin että poistuisin itse kotoa!

Ap

Vierailija
22/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku jaksaa vastailla näin tylsään provoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha upea provo 

Vierailija
24/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmen kuukauden jälkeen tarvitsee vielä rauhoittua kotia vauvan kanssa? Ymmärtäisin vielä juuri ja juuri pari viikkoa, mutta kolme kuukautta? Ihan uteliasuudesta kysyn, että milloin miehen lapsen olisi sitten hyvä tulla? Kun oma lapsesi on kouluiässä eikä tarvitse enää niin paljon apua vai?

Vierailija
25/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa  en  ole niinkään varma, onko provo. Mun lapsen isän uusi puoliso toimi juurikin näin heidän yhteisen vauvansa synnyttyä. Aluksi lapseni ei ollut tervetullut, ettei vauva sairastu. itten keksittiin koko aan lisää syitä, miksei käynyt. Lopulta pariskunta muutti, ja sitten ei ollut enää tilaa vanhemman tyttären kyläilyille. Siihen sitten tossukka eksäni suostui, ja lapsen ja isän välit olivat siinä. Nykyisin eksä on eronnut, ja koittaa paikkailla välejään vanhempaan tyttäreensä. Kovin lämpimät välit eivät ole, koska oli poissa koko lapsuusiän.

Vierailija
26/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö parempaa keksinyt??

Vierailija
27/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilimme miehen lapsen kyläilyä ja se ei vain luonnistu. Mies ja lapsensa jäävät vielä valvomaan kun minä menen vauvan kanssa nukkumaan. Joudun toisesta huoneesta huutelemaan miehelle että tulee jo nukkumaan, mutta tämä ei ota kuuleviin korviin vaan höpöttävät vain olohuoneessa lapsen kanssa niin kuin olisin ilmaa. Ruuat teen minä, toisinaan lapsen äiti antaa lapselle jotain syömistä mukaan, minkä lapsi lämmittää mikrossa. Kun menemme vaunuilla kävelylle niin miehen lapsi ei jaksa kävellä koko matkaa kun alkaa valittamaan vieläkö kuinka kauan kävellään. Kun haluaa työntää vaunuja niin vauhti hidastuu entisestään. Sisällä ollessa istuu sohvalla ja juttelee isänsä kanssa. Vauvan kanssa "leikkii" lattialla ja syöttää pullosta, mutta kun vaihtoi vaipan niin laittoi sen niin huonosti että kakat tuli aivan kaikki läpi ja alkoi itkemään kun toruin asiasta.

Ap

Korvatulppia suosittelen ap:lle.

Sekä yöllä että päivällä. Niillä on ihmeen rauhoittava vaikutus käyttäjäänsä.

Vierailija
28/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheen äitinä, jo työni tehneenä sellaisena lätkisin sinua kuvaannollisesti ympäri korvia, jos olisit tyttäreni. Ensinnäkin, kaikki lapset ovat lapsia, syntymäänsä syyttömiä, ja heitä kohdellaan perheessä yhdenvertaisina. Toinen syy on luokattoman huono provo ja yliyrittäminen.

Vierailija
29/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa  en  ole niinkään varma, onko provo. Mun lapsen isän uusi puoliso toimi juurikin näin heidän yhteisen vauvansa synnyttyä. Aluksi lapseni ei ollut tervetullut, ettei vauva sairastu. itten keksittiin koko aan lisää syitä, miksei käynyt. Lopulta pariskunta muutti, ja sitten ei ollut enää tilaa vanhemman tyttären kyläilyille. Siihen sitten tossukka eksäni suostui, ja lapsen ja isän välit olivat siinä. Nykyisin eksä on eronnut, ja koittaa paikkailla välejään vanhempaan tyttäreensä. Kovin lämpimät välit eivät ole, koska oli poissa koko lapsuusiän.

Kyllä näitä hulluja maailmaan mahtuu. Se vaan voi olla vaikea uskoa jos ei ole tuollaista ihmistä koskaan tavannut. Vaikka eipä kai sen pitäisi yllättää että täällä palolla on monenlaista tallaajaa.

Vierailija
30/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis toimillasi pyrit kieltämään isommalta lapselta tunnesiteiden luomisen pikkusisarukseen. Eikö sinua yhtään hävetä?

Kun perheeseen tulee vauva, niin jotkut rauhoittavan kotinsa vierailuilta pariksi kolmeksi viikoksi. Sen jälkeen elämä jatkuu normaalissa uomissa. Eikä kolmikuinen vauva aiheuta niin suurta työmäärää, ettei muutamaksi päiväksi voisi ottaa vastaan oletettavasti jo varsin omatoiminen 12-vuotias. Kai sinä olet muistanut kieltää myös omilta sukulaisiltasi vierailut?

Vierailija
31/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lapsi myös halusi hoitaa vauvaa. Niinpä lähdimme miehen kanssa ulos syömään ja jätimme miehen lapsen lapsenvahdiksi. Eihän siitä mitään tullut. Jos kahden tunnin päästä soitti, että vauva itkee. Ei siis osannut rauhoittaa vauvaa ja miedän piti lähteä kotiin, jäi jälkiruoka symämättä.

Ap

Hyvä trolli kirjoittaa koko jutun ensimmäisessä viestissä uskottavasti ja pysyy siinä eikä lisäile tarinaansa yksityiskohtia jatkuvasti lisää.

Vierailija
32/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oli sellainen foorumi, kuin kotipiha. Siellä kirjoitti nainen, joka oli kuin ap. Kuinka miehen lapset ei saisi tulla käymään isänsä luo, kun hän on saanut vauvan. Haukkui miehen exän ja kaikki muut sukulaiset. Kun vauva kasvoi, niin sitten alkoi rahalla pelaaminen. Harmitti, kun mies joutui maksamaan elareita. Suunnitteli, että mies jäisi kotiin siksi, että ex-akka ei saisi elatusmaksuja. Olisin luullut provoksi, jos olisi täällä ollut, mutta stalkkasin ihmisen netistä, niin kyllä se ihan oikea ihminen oli. Tämmöistä se on uusperheessä

Vierailija
33/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus oli sellainen foorumi, kuin kotipiha. Siellä kirjoitti nainen, joka oli kuin ap. Kuinka miehen lapset ei saisi tulla käymään isänsä luo, kun hän on saanut vauvan. Haukkui miehen exän ja kaikki muut sukulaiset. Kun vauva kasvoi, niin sitten alkoi rahalla pelaaminen. Harmitti, kun mies joutui maksamaan elareita. Suunnitteli, että mies jäisi kotiin siksi, että ex-akka ei saisi elatusmaksuja. Olisin luullut provoksi, jos olisi täällä ollut, mutta stalkkasin ihmisen netistä, niin kyllä se ihan oikea ihminen oli. Tämmöistä se on uusperheessä

Eikä edes välttämättä harvinaista ikävä kyllä.

Vierailija
34/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
35/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äiti, joka "rauhoittaa kodin vauvalle" jättäisi kolmikuukautista vauvaa inhoamalleen 12 veelle hoitoon, tai kellekään muullekaan : D

Mitä enemmän yksityiskohtia valheissa, sitä helpommin jää kiinni.

Vierailija
36/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, niin minkäköhän sorttista aikaa 12-vuotias kaipaa ja mitä häiriötä hän muka aiheuttaa? Siis noin iso lapsihan on varsin omatoiminen ja voi jopa ihan auttaakin vauvanhoidossa, kohtuudella tietenkin. Mulla on lapset 1v4kk ikäerolla ja tietenkin se taapero siinä meuhkaa ja vaatii hoitoa, lähes tulkoon enemmän kuin se vastasyntynyt, mutta ei häntä silti lähetettu pois, jotta voisin olla vain vauvan kanssa. Kai sä nyt itsekin tajuat miten typerältä tuollainen kuulostaa. Meinasitkos, että kun teille tulisi toinen lapsi, niin laittaisit esikoisesi muualle asumaan?

Vierailija
37/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo otsikosta mitä tällainen aloitus sisältää.

Voi voi. Täytyy sanoa että olen itse ollut onnekas kun meidän uusperheessä ei ole ollut mitään näitä ongelmia mitä täältä saa aina lukea. Eikä ole ollut ongelmia exän eikä hänen puolisonsakaan kanssa.

Vierailija
38/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mustasukkainen miehestään, joka antaa huomiota myös esikoiselleen, eikä vain ap:lle ja vauvalle.

Vierailija
39/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä olin itsekin tulossa sanomaan...hulluja mahtuu maailmaan.

Mun isällä on naisystävä, jonka kanssa eivät kylläkään asu yhdessä, mutta naisen ollessa isäni luona ei sinne saa mennä. Rouva kun ei kuulemma isäni kakaroita katsele. Ja siis me lapsethan ollaan ihan aikuisia, että korkeintaan joku saattais pyörähtää siinä eikä tosiaankaan jäädä.

No, ihan sama mulle, ettei tarvi sitä haahkaa katsella, mutta olishan tilanne kurja, jos ois kyseessä nuori lapsi, joka haluisi viettää aikaa vanhempansa kanssa ja tollanen akka asuis isän kanssa...

Vierailija
40/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä olin itsekin tulossa sanomaan...hulluja mahtuu maailmaan.

Mun isällä on naisystävä, jonka kanssa eivät kylläkään asu yhdessä, mutta naisen ollessa isäni luona ei sinne saa mennä. Rouva kun ei kuulemma isäni kakaroita katsele. Ja siis me lapsethan ollaan ihan aikuisia, että korkeintaan joku saattais pyörähtää siinä eikä tosiaankaan jäädä.

No, ihan sama mulle, ettei tarvi sitä haahkaa katsella, mutta olishan tilanne kurja, jos ois kyseessä nuori lapsi, joka haluisi viettää aikaa vanhempansa kanssa ja tollanen akka asuis isän kanssa...

Kyllä on isät nahjuksia jos tämän sallivat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi