Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva foorumi on masentava ja passivoiva

Vierailija
22.11.2024 |

Olen ollut nyt 2päivää palstalla

Olin pitkään poissa palstasta. Nyt kuin olen ollut pari tuntia täällä niin huomasin miten passiivinen ja aktiiviton olen

Eron oikein huomaa pääkopassa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama . Jotkut oikein nauttivat mollaamisesta ihan asiallisesta aiheesta ja viisastelijoita ja oikeinkirjoitus haukkoja on joka lähtöön .Parempi pysyä poissa . Huomaa ettei ihmiset edes oikein halua ymmärtää asian ydintä vaan laukovat totuuksia asian vierestä .

Vierailija
2/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ankea paikka. Kävin täällä ennen monta kertaa päivässä, nyt pari kertaa viikossa jos sitäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama . Jotkut oikein nauttivat mollaamisesta ihan asiallisesta aiheesta ja viisastelijoita ja oikeinkirjoitus haukkoja on joka lähtöön .Parempi pysyä poissa . Huomaa ettei ihmiset edes oikein halua ymmärtää asian ydintä vaan laukovat totuuksia asian vierestä .

Minä nimeän sellaisen kerjäämiseksi, kukaan ei uskalla puuttua koska suomessa kerjääminen on korruptoitunutta

Toivoisin että ihmiset puhuisivat rauhallisemmin ja rehellisemmin

Ap

Vierailija
4/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pysyn poissa!

Vierailija
5/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoitushaukka on yhdyssana. Yhdyssanat opetetaan lapsille jo ala-asteella.

Vierailija
6/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoitushaukka on yhdyssana. Yhdyssanat opetetaan lapsille jo ala-asteella.

Oli kirjoitettuna yhteen mutta korjasin sen väärin . Oppi on mennyt hukkaan .Mutta täällähän tämä selviää .

Vierailija
7/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta paskaa

Vierailija
8/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Näin valmiiksi masentuneen on parempi pysyä täältä kokonaan pois.

Verkosta löytyy hyviäkin keskustelupalstoja ja kanavia. 

Vierailija
9/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Näin valmiiksi masentuneen on parempi pysyä täältä kokonaan pois.

Verkosta löytyy hyviäkin keskustelupalstoja ja kanavia. 

En kaipaa ohjeita, mutta joo, sen myönnän että masentuneena tänne ei kannata tulla

Verkossa on vain kauheeta paskaa, kanavat ovat ihan jees

Vierailija
10/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo passiivinen ja masentunut jos täällä liikaa pallloilet. Täällä voi onneksi skipata ohi kaikki hullut aloitukset, lueskella vain sen mikä kiinnostaa.

Kyllä täällä hyviä keskustelujakin on, iltaisin todella kiinnostavaa ne toki sipaistaan heti pois.

Palsta ohjailee ihmisiä kurjuuteen, mä en tiedä, mä en osaa  ja mä olen nälkäkuolemassa kun Orpopurra on niin paska. Sanna Marin on ihana nuori kaunis ja rikas.

Vierailija
11/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on paskaa elämää!

Vierailija
12/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut muita someja? Siellä pääsee esim. riitelemään ulkomaiden politiikasta sun muista asioista, joille ei mahda mitään ja jotka vaikuttavat omaan elämään korkeintaan välillisesti. 

As in, ihan yhtä tyhjänpäiväistä se on muuallakin 😄 

Vierailija
13/13 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen täällä taas pitkän tauon jälkeen. Ja sama homma jatkuu, jos on vähänkin mielenkiintoinen tai kauhistus, jopa positiivinen ketju, niin poistuu alta aikayksikön. Jotenkin masentaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi