Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies käy exänsä vanhemmilla kylässä

Vierailija
24.02.2019 |

Joka kuukausi. Erosta on monta vuotta aikaa ja exä jätti.

Juoksenko?

Mitä mieltä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Mun veli on eronnut n. 10v sitten ja on hyvää pataa ex-appivanhempiensa kanssa, käy usein kahvilla ja auttelee vanhuksia milloin missäkin asioissa.

Puolisosta voidaan erota, ei suvusta. Jos on ollut avioliitossa tai lapsia, on yhä edelleen virallisesti suvun jäsen, ainakin kun tarkastellaan suvun historiaa ja tutkimusta.

Ensiksi aina tulee ensimmäisenä ex-puolisot ja vasta sen jälkeen tämä nykyiset.

Eivät olleet naimisissa, eikä lapsia. Eli ei ole virallisesti suvun jäsen.

Vierailija
22/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä? En ole ystävä edes omien vanhempieni kanssa, kuten ei puolisonikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa juosta, se tekee hyvää aivoille.

Erosin miehestäni, mutta en hänen suvustaan ja yhä edelleen olen ex-appivanhempien ja kälyjen ystävä. Soitellaan ja vieraillaan toistemme luona, vaikka erosta on jo 5v.

Ja aina tulee kutsu sukujuhliin.

Ja mun nimi komeilee ensimmäisenä heidän sukututkimuksessaan ja sitten tulee vasta ex-puolisoni uusi nainen.

Lähinnä painajaista...

Vierailija
24/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin enemmän huolissani jos kävisi exänsä luona jatkuvasti kahvilla. :D

Exäni käy meillä jatkuvasti kahvilla. Käydään myös yhdessä syömässä ulkona. Tapaan hänen äitiä usein. Ai niin ja kahvillahan se käy myös silloin kun vain mieheni on vain kotona. Mieheni saa myös joka joulu kutsun ex-anopilleni.

Kyllä vain se juokseminen on hyvä vaihtoehto niille jotka eivät osaa käsitellä ihmissuhteita kuten aikuiset vaan jää jonnekin teinin tasolle.

Vierailija
25/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä? En ole ystävä edes omien vanhempieni kanssa, kuten ei puolisonikaan.

Minä koen olevani anoppini ystävä. Myös vanhempieni kanssa välini ovat todella hyvät. Olisi outoa, jos näin ei olisi.

Vierailija
26/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ex-kälyn kanssa ystäviä vaikka hän erosi veljestäni. Miksi laittaisin ystävyyssuhteen poikki heidän eronsa takia. 

Vierailija
27/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käly on vähän eri asia, vittuakose veljesi uutta puolisoa häiritsee jos käyt kälyä tapailemassa.

Vierailija
28/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-anoppi ja appiukko oli vieraana häissä kun menin uuden miehen kanssa naimisiin. Ollaan käyty monta kertaa kylässä vuoron perään.

Ex-miestä en näe, mutta joistakin ihmisistä vaan tykkää ja joillakin on iso sydän, että haalivat kaikki ympärilleen...

Ihania ihmisiä!

Vierailija
29/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exäni käy meillä jatkuvasti kahvilla. Käydään myös yhdessä syömässä ulkona. Tapaan hänen äitiä usein. Ai niin ja kahvillahan se käy myös silloin kun vain mieheni on vain kotona. Mieheni saa myös joka joulu kutsun ex-anopilleni.

Kyllä vain se juokseminen on hyvä vaihtoehto niille jotka eivät osaa käsitellä ihmissuhteita kuten aikuiset vaan jää jonnekin teinin tasolle.

Toisaalta osa näyttää jäävän kiinni ex sukuihin. Millainen joulu tuosta tulee kun ravataan molempien vanhemmilla ja sitten vielä molempien ex anopilla/apella.

Vierailija
30/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi ei kyläile sinun vanhemmilla?

Vierailija
31/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, et hän köy exänsä vanhempien luona on sallittua. Samaten vaikkapa exänsä luona. Se että ovat eronneet, ei tarkota ettei enää vois käydä exän tai exän vanhempien luons. Ihan ok, mun mielestä siis.

Vierailija
32/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käly on vähän eri asia, vittuakose veljesi uutta puolisoa häiritsee jos käyt kälyä tapailemassa.

No miksi ne ex-appivanhemmat häiritsisivät? Samaa perhettä. 

Vierailija
33/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse vain niin miehesi saa alkaa etsimään normaalia naista.

Vierailija
34/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta osa näyttää jäävän kiinni ex sukuihin. Millainen joulu tuosta tulee kun ravataan molempien vanhemmilla ja sitten vielä molempien ex anopilla/apella.

Tuo on ainut paikka missä käydään kylässä. Loput tulee sitten meille. Se on meidän lapsen mummola, ainut mummi joka kutsuu ja siellä on ainoat "serkut". Suku nyt voi olla laajempikin käsite kuin veri.

Vierailija
35/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään alussa hyväksynyt, mutta ei se enää niin paljoa häiritse. Käykööt.

Minä chattailen ex-sugar daddyni kanssa, ei seksijuttuja enää, mutta kiinnyin häneen niin paljon, että hän on kuin isä minulle.

Vierailija
36/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen 12 vuoden takaa käy edelleen säännöllisesti vanhempieni luona. Auttelee isää remonttihommissa ja pihatöissä, käyvät golfaamassa, pelaamassa tennistä ja kalassa. Aluksi se tuntui kiusalliselta mutta nykyään siihen on tottunut. En tiedä miten nyksänsä asiaan suhtautuu. 

Jos exä olisi ollut vaikka väkivaltainen tai jotenkin muuten "paha" niin sitten olisin odottanut että vanhemmat katkaisevat myös välit.

Vierailija
37/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat pisti välit poikki minuun muttei exääni. Rakastivat häntä enemmän.

Vierailija
38/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin kyllä kuulumisten vaihtamiset toisinaan, mutta ei nyt jokaviikkoista kyläilyä. Vähän vinksahtanut asetelma. Kai appivanhemmat jäävät toivomaan ihmettä paluusta, ikäänkuin lämmittelevät.

Vierailija
39/39 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin kyllä kuulumisten vaihtamiset toisinaan, mutta ei nyt jokaviikkoista kyläilyä. Vähän vinksahtanut asetelma. Kai appivanhemmat jäävät toivomaan ihmettä paluusta, ikäänkuin lämmittelevät.

Noni, toinenkin joka ymmärtää minua!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi