Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutetut miehet tinderissä löytävät heti seuraa

Vierailija
24.02.2019 |

Tuttavapiirini kaikki korkeastikoulutetut miehet ovat löytäneet tyttöystävän nopeasti tinderissä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllästyin piheihin ja huonosti pukeutuviin suomalaismiehiin ja aloin treffailemaan vain ulkomaalaisia. Kyllä avautui uusi maailma! Tuntuu, että joissain muissa kulttuureissa naista huomioidaan ihan toisella tavalla.

Tuo on totta, mutta sopii vain supernaisellisille, joille on ok elää jonain 1930-luvun kodinhengettärenä tiukassa perinteisessä roolissa.

Vierailija
42/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on miehenä tinderissä vain yksi kuva eikä mitään muuta, ei tekstiä, ei mitään. Silti saan tykkäyksiä naisilta silloin tällöin, kai se on ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein vastenmielisimpiä ovat miehet, jotka pitävät kynsin hampain kiinni hiluistaan ja suhtautuvat kaikkiin naisiin kuin he olisivat vain miehen rahojen perässä. Normaali kohteliaisuus ja huomioiminen ovat unohtuneet. Silloin on jotain lähtökohtaisesti vialla. Sääliksi käy niitä miehiä.

hah,hah ja te ette ole miehen rahoja vaille...

Vierailija
44/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että hyvin pukeutuneet miehet saa paljon tykkäyksiä? Ottaako naiset oikeasti todesta sellaiset wannabe-pikkutakkialfamiehet, jotka yrittämällä yrittävät antaa itsestään hiljaisen ja älykkään vaikutelman 100% epäironisesti. Mun on ainakin vaikea pidätellä naurua sellaisten kanssa, jotka vetävät jotain ihmeen pelleroolia eikä uskalla olla omia itsejään. Sama pätee kyllä niihinkin, jotka koulutuksensa perusteella luulevat saavansa automaattisesti seuraa ja ovat tämän ansiosta muita jotenkin parempia. Jos ihminen on taas puolestaan järkevä, hauska ja mukava, eikä liian päällekäyvä, niin sitten kyllä lämpeän.

Vierailija
45/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tosiaan tympeää, jos mies pyytää treffeille, mutta ei ymmärrä maksaa. Itse olen opiskelija ja miehet olleet päällikkötason tehtävissä. Ensin laittaudun huolella myyntikuntoon treffeille, meikkaan ja mietin, mitä laitan päälle ja mies ei osoita minkäänlaista maksuhalukkuutta.

Vierailija
46/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että saan eniten matcheja kun olen lääkäri tai lentäjä.

Jep. Treffipalstoilla tuo on helposti todistettavissa. Tein tarkoituksella Suomi24:ään kaksi profiilia. Toinen oli pienituloinen työläisjuntti ja toinen suurituloinen DI. Sanomattakin selvää kumpaan profiiliin lähetettiin viestejä ja kumpaan ei.

Vierailija
47/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääkö se koulutus jos on pitkäaikistyötön?

Vierailija
48/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö se koulutus jos on pitkäaikistyötön?

Ei tietenkään. Rahasta tuossa on pohjimmiltaan kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme