Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulutetut miehet tinderissä löytävät heti seuraa

Vierailija
24.02.2019 |

Tuttavapiirini kaikki korkeastikoulutetut miehet ovat löytäneet tyttöystävän nopeasti tinderissä.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä hyvätuloisia maksumiehiä on suomalaisissakin. Mutta ne eivät tietenkään kauaa pysy sinkkuina.

Suomeksi.

Vierailija
22/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen tekisikään miehellä, joka ei alua maksaa naisesta. Seksiinkään eivät kelpaa, kun eivät ole halukkaita maksamaan. Maksuhaluuttomuus tekee miehestä myös sängyssä itsekkään.

Suomeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein vastenmielisimpiä ovat miehet, jotka pitävät kynsin hampain kiinni hiluistaan ja suhtautuvat kaikkiin naisiin kuin he olisivat vain miehen rahojen perässä. Normaali kohteliaisuus ja huomioiminen ovat unohtuneet. Silloin on jotain lähtökohtaisesti vialla. Sääliksi käy niitä miehiä.

Vierailija
24/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein vastenmielisimpiä ovat miehet, jotka pitävät kynsin hampain kiinni hiluistaan ja suhtautuvat kaikkiin naisiin kuin he olisivat vain miehen rahojen perässä. Normaali kohteliaisuus ja huomioiminen ovat unohtuneet. Silloin on jotain lähtökohtaisesti vialla. Sääliksi käy niitä miehiä.

Niinpä. Ehkä sellainen mies ei ole koskaan saanut rakkautta ja huolenpitoa omilta vanhemmiltaan.

Vierailija
25/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän vaatimukset työssäkäynnistä ja rahan tienaamisesta, jotka ovat naisten vaatimuslistalla aika universaaleja ja ehdottomia, puhu sen sen puolesta, että ennen kaikkea rahan perässä juostaan.

Vierailija
26/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin mieluummin akateemisen työttömän kuin sivistymättömän yrittäjän.

Vierailija
27/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo nyt on? Kuka edes laittaisi sydäntä miehelle, jolla ei ole koulutusta profiilissa? Kai se nykyään parinvalinnassa korkeakoulutus on vähimmäiskriteeri tällaisessa ilmaisen koulutuksen maassa? Koulutus antaa mahdollisuudet hyvään elämään, kertoo älystä ja kunnianhimosta ja lisäksi on vain seksikästä.

Vierailija
28/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tuo nyt on? Kuka edes myisi itseään miehelle, jolla ei ole maksukykyä profiilissa? Kai se nykyään lypsykehmän valinnassa maksukyky on vähimmäiskriteeri tällaisessa ahneiden akkojen maassa? Koulutus antaa mahdollisuudet hyvään tienestiin, kertoo maksuhalusta ja -kyvystä ja lisäksi on myötämielistä alistumista miehen tärkeimpään rooliin naisen huvitusten maksajaksi.

Suomeksi.

Vierailija
29/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, "naiset ahneine vaatimuksineen"-jankkaaja on taas päässyt osastojaksolta kotiin!

Vierailija
30/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, tunnen useita koulutettuja miehiä, jotka ovat sieltä seuraa löytäneet. Useimmilla tosin koulutus hankittu ammattikoulusta.

Vierailija
31/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, "naiset ahneine vaatimuksineen"-jankkaaja on taas päässyt osastojaksolta kotiin!

Oli jo eilen ketjuissa kirjoittamassa muka naisena.

Vierailija
32/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli jo eilen ketjuissa kirjoittamassa muka naisena.

Nope. Huomasin ketjun vasta tänään aamupäivän aikana.

Vierailija
33/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monia kertoja olen käynyt treffeillä, kun mies on pyytänyt. Ovat olleet yleensä Kumpulasta valmistuneita. Muuten ihan mukavia, mutta jäänyt tympeä vaikutelma, kun eivät ole tarjonneet edes yhtä kahvia tai drinkkiä, vaikka itse ovat pyytäneet treffeille. En ihmettele, miksi ovat sinkkuja.

Osta omat kahvit. Ne on opiskelijoita.

Opettele lukemaan. Tässä puhuttiin valmistuneista. Opiskelijat on tietenkin asia erikseen.

Vierailija
34/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosiaan tympeää, jos mies pyytää treffeille, mutta ei ymmärrä tarjota. Itse olen opiskelija ja miehet olleet päällikkötason tehtävissä. Ensin valmistaudun huolella treffeille, meikkaan ja mietin, mitä laitan päälle ja mies ei osoita minkäänlaista arvostusta.

Vierailija
35/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne miehet olikin oikeasti työttömiä ja valehtelivat olevansa hyvissäkin töissä. Ei oikeasti työssäkäyvät ole noin pihejä.

Vierailija
36/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikoulutuskin on parempi kuin nämä elämämkoululaiset, joita tinderissä on pilvin pimein.

Vierailija
37/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
38/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että saan eniten matcheja kun olen lääkäri tai lentäjä.

Vierailija
39/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että saan eniten matcheja kun olen lääkäri tai lentäjä.

Ilmankos tinderissä onkin niin paljon lääkäreitä ja lentäjiä. Mitäs niiden matchien kanssa teet?

Vierailija
40/48 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyydän aina päästä koelennolle, jos meen lentäjän kaa treffeille. Lääkäreiltä pyydän konsultaatiota jostain harvinaisesta latinan kielisestä terveysongelmasta. Näin oon saanut karsittua oikeat valheellisista 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän