Tuoli liikkui itsestään nenäni edessä
Yöllä olin menossa nukkumaan ja kävelin keittiössä tuolin ohi. Pysähdyin kun kuulin ääntä, kuin tuolia liikutettaisiin lattiaa vasten. Katsoin tuolia ja se liikkui. Jähmetyin hetkeksi ja sen jälkeen juoksin makuuhuoneeseen.
Tiedän että kuulostaa sekopäiseltä. Olenko tulossa hulluksi? Lisäksi sukulaiseni kertoi tämän jälkeen (en ollut kertonut hänelle tästä) kuinka heillä kaappi oli juuri siirtynyt itsekseen.
Kommentit (19)
Hopihopi lääkärille. Taitaa olla antipsykootit liian kevyellä annoksella.
Jaa,a. Mistäpä tuota tietää missä pirun luolassa asut ja mikä tuossa on tilanne.
Ootko itse tehnyt jotain mikä selittää tuota?
Käske henget pois Jeesuksen nimessä ja veressä, ne lähtee.
No hätä. Ota pari nappia lisää, istu tuolille ja hetken päästä tuoli nousee kattoon ja istut siellä ylösalaisin lopun päivää omituisia rahinoita kuunnellen.
Mun elin liikkui yks ilta nenäni alla. EI ole liikkunut 10 vuoteen.
Muutenkin olen alkanut näkemään öisin kaikenlaisia hahmoja ja huudan täyttä kurkkua kun säikähdän. Ap
Niin ja piti vielä kysymäni, oletko säikky? Katsonut kauhuelokuvia? Pelkäätkö pimeää ja ns. kummituksia?
Omat pelot saa helposti myös kuvittelemaan asioita varsinkin öiseen aikaan.
Toki, henkiä on myös olemassa eli onhan yliluonnollinen myös mahdollista. Jos siitä kyse niin rukoile Jumalaa puhdistamaan kotisi. Voit myös pyytää pappia siunaamaan kotisi.
Kannattaisi käydä ensin lääkärissä ja jos siellä ei löydy syytä, niin vasta sitten miettiä yliluonnollisia vaihtoehtoja.
Täysin normaali yliluonnollinen ilmiö. Ei hätää.
Itse nuorena herättelin tarkoituksella henkiä kun yliluonnollinen oli muka siistiä ja jännää. Silloin tuota tapahtui myös kodissani. Käskin myös henkien poistua Jeesuksen nimessä ja ne lähtivät.
Enää tuo ei ole uutta eikä jännää, - ei edes pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse nuorena herättelin tarkoituksella henkiä kun yliluonnollinen oli muka siistiä ja jännää. Silloin tuota tapahtui myös kodissani. Käskin myös henkien poistua Jeesuksen nimessä ja ne lähtivät.
Enää tuo ei ole uutta eikä jännää, - ei edes pelottavaa.
Niin minäkin "herättelin" ehkä noin vuosi sitten koska nämä asiat on aina kiinnostaneet. Kaikkea outoa on sattunut ennenkin mutta en ole vielä ennen nähnyt minkään tavaran liikkuvan itsestään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää tuo ei ole uutta eikä jännää, - ei edes pelottavaa.Niin minäkin "herättelin" ehkä noin vuosi sitten koska nämä asiat on aina kiinnostaneet. Kaikkea outoa on sattunut ennenkin mutta en ole vielä ennen nähnyt minkään tavaran liikkuvan itsestään. Ap
Arvasin että teit niin. Ne riivaa sua niin kauan että häädät ne pois. Tee se ennenkuin tekevät sinut hulluksi. Lähtevät helposti kun häädät Jeesuksen nimessä. Itse rukoilin Jumalaa ja ilmoitin hengille että Jeesus on tämän talon herra. Hiljeni yhdellä kertaa.
Ei nämä ole edes niin vieraita asioita kuin monesti ajatellaan. Näistä ei vain puhuta tuolla yleisesti.
Raamattu varoittelee noituuden harjoittamisesta. Jos olet tällaista tehnyt, kadu ja pyydä sovitusta Herralta. Jeesus häätää henget, jos sitä sydämestäsi pyydät.
Ja jos olet ottanut yhteyttä kuolleisiin ja puhunut niiden kanssa, on hyvä tietää kuten Raamatussa sanotaan: kuolleet eivät tiedä mitään. Ne ovat pahoja henkiä jotka haluavat johtaa sinua harhaan. Itsellä meni pitkään ennen kuin tajusin tämän. Nuo henget tietävät asioita joita kenenkään ei pitäisi tietää. Ei saa antaa sen hämätä.
Ne haluavat vain tuhota sinut, eivät anna sinulle mitään.
Tsemppiä.
Poltergeist. Näkyykö telkkarissa lumisadetta?
Who you gonna call? Ghostbusters!
Relax. Teillä kummittelee. Ei sen kummempaa.