Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2020-21

23.02.2019 |

Juttukaveria, vauvakuumeilijoita, yrittäjiä, vertaistukea?

Taustatietoa, ollaan nuoripari 22-24 joilla molemmilla ammatit ja työ taskussa sekä asunto, johon mahtuisi kolmaskin meidän lisäksi.

Meillä vauva-asia alkaa olla ajankohtainen - ollaan ympäripyöreästi sovittu ehkäisyn (kondomi) pois jättäminen heinä-elokuussa. Se hetki alkaa lähestyä ja jännitys pulppuaa ja tekisi mieli puhua jokaiselle, mutta toisaalta en halua muiden tietävän yrityksestä tarkkaan. Moni asia jännittää ja jo perussairauteni (kilpirauhasen vajaatoiminta) vuoksi ensimmäinen konkreettinen asia raskautumisen eteen on käydä lääkärissä kontrollissa jotta lääkitys saadaan kohdalleen. Tämä täytyy siis jo tehdä noin 3 kk ennen raskauden yritystä, eli lääkäriin tulisi asian tiimoilta mennä jo sitten huhtikuussa!

Onko muita? Mitä te huomioitte ennen yrityksen aloittamista?

Kommentit (6611)

921/6611 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on se suuri päivä! Kivun, itkun ja hermojen menetyksen jälkeen ko hiemam parempi olla. Menkat alkoi, joskin hitaalla volyymilla... jospa sitten huomenna, koko putouksen lailla tyhjenisi kohtu, että pääsisi uuteen alkuun.

Ja sitren päiviä laskemaan, ensin vyöhyketerapiaa varten ja sitten terolutin aloitusta, ja vielä verikokeita varten ja lääkärin aikaakin pitäisi varata...

Ohjelmaa on siis tämäkin kierto täynnä. Jospa pääsisim helpommalla... ja voi kumpa ovulaatio onnistuisi! Antaisi edes vähä toivoa...

Plussatuulta teille! ❤

Pitkän lapsettomuuden jälkeen kahden lapsen äiti.

922/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa villahuivi, tsemppiä uuteen kiertoon ❤️ sekä kaikki muut jotka kamppailevat erilaisten tilanteiden kanssa ❤️

Täällä kp29/28-30(?) ja ei menkkoja. Olotilat vaihtelevat ja nännien kipu välillä kovenee ja sitten ei. Lämmöt koholla, nipistelee alavatsaa.

Laitan kuvan (monta kuvaa samasta testistä, kun niin vaikea saada sitä kuvaa miltä luonnossa näyttää) aamuisesta testissä, ja nyt siihen heti kastuttua ilmestyi selkeämpi värillinen viiva, tosin kuvaa hyvin vaikea saada. Antakaa mielipiteenne 🙈🤔

Olen kyllä hyvin tietoinen ja varautunut, että ne menkat vielä alkaa, toki sitä en toivo.

Hyvää alkavaa viikonloppua! ☺️❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
923/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nemi, kyllä tuossa minun silmään jotain punertavaa näyttää olevan. 😊 Itse olen vaan niin varautunut noiden vähän punertavien kohtien kanssa, kun kaksi sellaista on lopulta päättyneet menkkoihin. 😬 Nyt täytyy toivoa vain parasta!

Onko tuo normaali vai herkkä testi? Itse kun olen noita saman merkkisiä testejä aiemmin saanut kaupanpäälliseksi Raskauskeijulta. Kuulemma herkkä testi, herkkyys se 10. Nyt kun sitten itse tilasin Raskauskeijulta sekä herkkiä että normaaleja testejä, niin niissä herkissä testeissä olikin yhtäkkiä teksti tuossa suojamuovissa, että testaa aikaista raskautta ja niissä normaaleissa testeissä ei lukenut mitään ja ne näytti tismalleen samalta kuin ne, mitä mulle on aiemmin tullut muka herkkinä testeinä? 😅 Ihmettelin vain, kun siis ne herkät testit oli ennen ”normaalin” testin näköisiä ilman mitään lisätekstejä. Nyt suojamuovissa lukikin, että herkkä. Jäi häiritsemään, että olenko aiemmin edes saanut kaupanpäälliseksi niitä herkkiä, vaikka niin siellä verkkokaupassa väitettiin. 😅

Esikoinen la 10/2020. 💜

924/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doshika kirjoitti:

Nemi, kyllä tuossa minun silmään jotain punertavaa näyttää olevan. 😊 Itse olen vaan niin varautunut noiden vähän punertavien kohtien kanssa, kun kaksi sellaista on lopulta päättyneet menkkoihin. 😬 Nyt täytyy toivoa vain parasta!

Onko tuo normaali vai herkkä testi? Itse kun olen noita saman merkkisiä testejä aiemmin saanut kaupanpäälliseksi Raskauskeijulta. Kuulemma herkkä testi, herkkyys se 10. Nyt kun sitten itse tilasin Raskauskeijulta sekä herkkiä että normaaleja testejä, niin niissä herkissä testeissä olikin yhtäkkiä teksti tuossa suojamuovissa, että testaa aikaista raskautta ja niissä normaaleissa testeissä ei lukenut mitään ja ne näytti tismalleen samalta kuin ne, mitä mulle on aiemmin tullut muka herkkinä testeinä? 😅 Ihmettelin vain, kun siis ne herkät testit oli ennen ”normaalin” testin näköisiä ilman mitään lisätekstejä. Nyt suojamuovissa lukikin, että herkkä. Jäi häiritsemään, että olenko aiemmin edes saanut kaupanpäälliseksi niitä herkkiä, vaikka niin siellä verkkokaupassa väitettiin. 😅

Kiitos ja toivon samaa että onnistuisi ja vahvistuisi ❤️ ja tämän tilasin herkkänä, ei kyllä ollut mitään erityistekstiä mukana 😅

Olen varautunut tosiaan, että menkat voi alkaa, mutta tälläisen vauvakuume höppänänä haluan herätellä toiveita ja toivoa parasta 🥰👍🏻

925/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Villahuivi tähän kiertoon! Toivotaan, että menkat sujuisi hyvin alta pois ja ovulaatiokin tulisi! Hurjasti voimia :) kiva, että on paljon tekemistä!

Toivotaan Nemi, että viiva tuosta vahvistuu!! Varmasti hermoja raastavaa odotella. Nyt vain paljon muuta ajateltavaa, vaikka tiedän, että ajatukset varmasti pyörii vain ja ainoastaan tämän asian ympärillä :D Niinhän se menee kun jotain kovasti toivoo! Tsemppiä :) Itse ainakin ajatellen lapsi asiaa miljoonia kertoja päivässä, eikä auta vaikka kuinka olisi missä ja tekemässä mitä. Ei tarvitse kuin vessassa käydä kun miettii milloinhan ne menkat alkavat tai näkee jonkun raskaana olevan tai rintaa vihlaisee ja toivoo, että kyseessä olisi raskausoire :D voi luoja tätä menoa!! Kuinka monta kertaa ja millaisista asioista teillä herää raskaus asiat mielen päälle? Vai onko se alituista ajatuksen virtaa?

Joku puhui aiemmin siitä, onko miettinyt lapsen hankkimista ilmastokriisin kannalta. Itse luin jo aikanaan (ehkä joku 7-10 vuotta sitten) kuinka joku ilmastotutkija oli uskaltanut vihdoin 38-vuotiaana antaa lapsen tulla, sillä oli huojentunut siitä, että vihdoin tähän ilmasto asiaan oltiin laajemmin herätty. Hän oli itse noin 10 vuotta jo asian äärellä ollut työnsä kautta ja oli jo silloin huolissaan miten täällä käy, eikä siksi halunnut lasta, koska mietti minkälainen lapsen elämänlaatu tällä planeetalla olisi. Samaa olen itse ajatellut ja nimenomaan sen lapsen näkökulmasta, ei niinkään, että onko lapsi ilmastoystävällinen vai ei. Toki nämä asiat kulkevat käsi kädessä, eikä sulje toisiaan pois. Tämä ilmastokriisi varmasti aiheuttaa valtavia muutoksia yhteiskunnassamme ja sen rakenteissa, vaikkei nyt siltä näyttäisi. Etenkään täällä Suomessa, mutta varmasti asiat tulevat kokemaan radikaaleja muutoksia kun meitä ihmisiä on liikaa täällä ja elintila sekä resurssit vain pienenevät pienenemistään. Kun näin sen uuden Mad Max elokuvan aikanaan, kauhistelin, että voiko tuo olla tuleva elämämämme täällä planeetalla. Rikkaat hallitsevat jopa veden, sillä puhdas juomavesikin tulee olemaan äärettömän arvokasta. Näistä syistä johtuen olen joutunut punnitsemaan vakavasti sitä, haluanko maailman lasta mikä on näin epävarma. Mitä jos täällä ei ole riittävästi ravintoa tai lapsi joutuu kasvamaan sodan keskellä tai muita kamalia kriisejä joita saattaa olla edessä. Tämä valitettavasti on jo arkea joissain maissa. Päätimme kuitenkin puolison kanssa, että emme voi kuitenkaan ennustaa täysin mitä tuleman pitää ja on elettävä tässä hetkessä, tehdä päätöksiä NYT, eikä miettiä mitä JOS. Näillä mennään vaikka silti pelko on läsnä. Olen jopa miettinyt onko tämä kehon merkki siitä, että lasta ei ole turvallista saattaa tähän maailmaan :/ kaikkea sitä miettiikin kun on aikaa! Tämän ei ollut tarkoitus olla mikään masentava tai ahdistusta herättävä romaani. Halusin vain tuoda myös omia ajatuksiani esille :) 

Esikoinen 11/20
Haaveissa sisarus taaperolle

926/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

plääh, kp 20/30. en nyt tässä tai edellisessä kierrossa ole pongannut ovulaatiota niin tarkasti, mitä nyt yrittänyt limoja seurailla, mutta samanlaista vatsannippailua ei ole ollut kuin parissa ekassa luomukierrossa. Hieman huolestuttaa että ovuloinko normaalisti. Nyt tosin maha on vähän kipeä, mutta tuntuu lähinnä lihasjumitukselta ahkeran makuuhuoneen puolella tapahtuneen "treenauksen" jäljiltä :D

Nemille paljon tsemppiä että vahvistuisi!  Ja Villahuiville jaksamista ja hyviä tuntemuksia uuteen kiertoon.

Tsempit ja plussatuulet ja tarrasukat ja kaikki maailman onni muillekin. Tunnustan myös lukevani päivittäin, vaikka yritän olla ajattelematta asiaa. Yritin myös olla mainitsematta miehelle tämän kierron ovulaation tarkempaa ajankohtaa, mutta se perhana on itsekin seurannut tiiviisti kalenteria :D yritä tässä nyt sitten olla vaan neutraali ja ajattelematta liikoja asiaa.

Meillä tosiaan nyt yk5  menossa, mietin että missä vaiheessa kannattaa sitten yrittää saada aikaa tutkimuksiin? Ei olla hoitoihin tähtäämässä (ainakaan näillä näkymin), mutta haluttaisiin kuitenkin tutkimukset mikäli ei ala kohta tapahtua jotain. Tosiaan ollaan 36/35v pariskunta joka yrittää ensimmäistä.

36v pariskunta, ensimmäistä lasta yritetään
yk 10 -> la 2/21

927/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustelidae kirjoitti:

plääh, kp 20/30. en nyt tässä tai edellisessä kierrossa ole pongannut ovulaatiota niin tarkasti, mitä nyt yrittänyt limoja seurailla, mutta samanlaista vatsannippailua ei ole ollut kuin parissa ekassa luomukierrossa. Hieman huolestuttaa että ovuloinko normaalisti. Nyt tosin maha on vähän kipeä, mutta tuntuu lähinnä lihasjumitukselta ahkeran makuuhuoneen puolella tapahtuneen "treenauksen" jäljiltä :D

Nemille paljon tsemppiä että vahvistuisi!  Ja Villahuiville jaksamista ja hyviä tuntemuksia uuteen kiertoon.

Tsempit ja plussatuulet ja tarrasukat ja kaikki maailman onni muillekin. Tunnustan myös lukevani päivittäin, vaikka yritän olla ajattelematta asiaa. Yritin myös olla mainitsematta miehelle tämän kierron ovulaation tarkempaa ajankohtaa, mutta se perhana on itsekin seurannut tiiviisti kalenteria :D yritä tässä nyt sitten olla vaan neutraali ja ajattelematta liikoja asiaa.

Meillä tosiaan nyt yk5  menossa, mietin että missä vaiheessa kannattaa sitten yrittää saada aikaa tutkimuksiin? Ei olla hoitoihin tähtäämässä (ainakaan näillä näkymin), mutta haluttaisiin kuitenkin tutkimukset mikäli ei ala kohta tapahtua jotain. Tosiaan ollaan 36/35v pariskunta joka yrittää ensimmäistä.

Ollaan samanikäisiä. Minä kävin yksityisellä gynellä ultraamassa ja peruskokeissa kun oli mennyt 10kk ilman minkäänlaista tärppiä. Ja kun vuosi tuli täyteen niin hakemaan lähetettä julkiselle. Julkisella se vuosi on siis iästä riippumatta se maaginen raja, ellei ole jotain erityistä valmiiksi tiedossa.

MUTTA, esim. Felicitas Mehiläisen sivuilla suositellaan, että mikäli on yli 35v niin olisi hyvä jo 6kk:n jälkeen ryhtyä tutkimuksiin, koska aika on kortilla.

Halpaa huvia se ei ole, laskin, että olen nyt käynyt kahdesti lapsettomuuteen erikoistuneen gynen luona, yksi ultra tehty ja kahdet verikokeet. Mies toimittanut siemennesteanalyysin. Minulla vielä ensi kuussa aukiolotutkimus. Kaikki tämä on yhteensä noin tuhat euroa. Mutta silti parempi näin kuin että olisin odottanut vielä n 6kk että oltaisiin saatu se eka aika julkiselle (jono on nyt siellä pitkä). Tarvitsen tietoa ja faktaa, jotta voin rauhoittua asian edessä.

Joten minun neuvoni yli 35-vuotiaalle on, että jos yhtään kokee, että kaipaa tietoa niin 6kk:n jälkeen vaan aika yksityiselle gynelle. Ei niitä kaikkia tutkimuksia kuitenkaan tuolloin tarvitse tehdä.

Villahuivi, harvoin sitä kunnolla iloitsee toisten menkoista, mutta nyt kyllä olen vilpittömästi onnellinen puolestasi! 😊

N36, M38. Yritys aloitettu 01/19, ei löydettyjä vikoja. Ensimmäistä toivotaan.

928/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä kuva noista testeistä. Nyt tilasin siis sekä herkkiä että normaaleja testejä. Ennen saamani herkät tekstit on olleet tuollaisia kuin tuo alempana oleva. Nyt ne olikin tuollaisia kuin tuo ylempänä oleva ja alempana oleva on muka normaali. 🤔

Esikoinen la 10/2020. 💜

929/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin eilen kaverin reilun kahden viikon ikäistä lasta sen aikaa kun hän kävi asioilla. Samaan aikaan olin tosi ihastunut vauvaan, ja samaan aikaan olin kyllä hurjan kateellinen.. mieleen hiipii pelko, saanko omaa koskaan. No, tiedätte miltä se tuntuu.

Meillä nyt viides yrityskuukausi menossa ja passitin jo miehen varaamaan ajan siemennesteanalyysiin, mihin saatiin lähete Felicitakselta. Mulla kun todettiin se vähäinen munasolujen määrä, niin aloitetaan hoidot heti kun mahdollista alkututkimusten jälkeen.

Nyt kp7 ja alan huomisesta eteenpäin tikutella ovista. Mulla lyhyt säännöllinen kierto 21pvä joten ovis saattaa tulla hyvinkin aikaisessa vaiheessa. Mieli on ollut maassa, niin ihana lukea teidän kannustavia kirjoituksia!

Ilmastoahdistuksesta ajattelen että Suomeen kannattaa synnyttää uusia ihmisiä koska täällä on ainakin vielä toistaiseksi hyvät oltavat ja korkea koulutus mahdollistaa sen että Suomesta voi hyvinkin tulla niitä ihmisiä jotka pystyvät puuttumaan ilmastonmuutokseen, tekemään uusia innovaatioita ym.. en tiedä. Jokatapauksessa oman lapsen saamisen toive on niin suuri etten ole vakavasti pohtinut, kannattaako lasta ilmastonmuutoksen takia hankkia. Jokatapauksessa jos saamme ”vain” yhden lapsen, minun ja mieheni jäljiltä ihmisten lukumäärä on taas yhtä pienempi. Noin niinkuin periaatteessa.

Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille ja ihanaa viikonloppua!

N 39 M 39
lapset 11/2020 ja 07/2023

930/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanat SiBi ja Doshika ja muut. ❤️

Vähän omaa tähän alkuun, koska angsti. 😥Primolutien ottaminen nyt loppu ja nyt näyttää menkatkin alkavan aiemmin. Pääseepä nopeammin eroonkin sitten, jos nyt alkavat. Mieli on matala, nyt ehkä vielä matalampi, koska sain juuri äsken rauta- ja kilpparilabrat: P-ferrit on 15, vaikka syön viidettä kuukautta rautaa. En tajua, miten se on voinut laskea? Mulla ei ole runsaat kuukautisetkaan. No, myös TSH on taas laskenut alle viiterajan. T4v noussut 17. Kysynkin, että te, joilla ollut pulmaa raudan kanssa, niin millä rautavalmisteella olette saaneet ferritiinin nousemaan? Mulla vasta maaliskuussa lääkäri.

Nemille viivan vahvistumista, Villahuiville onnittelut menkoista. 😅 Ja mustelidae, meillä täällä pk-seudulla päin sanottiin ihan terveysasemallakin, että yli 35-vuotiaat vois mennä jo 6kk yrityksen jälkeen asiasta puhumaan ja tutkituttamaan. Tässä ilmeisesti kuitenkin alueellisia eroja. Tsemppiä!

Rentoa perjantaita kaikille! 😍

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

931/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, näistä menkoista on itsekin onnellinen 🤦🏻‍♀️😆 jospa tämä tästä, kun ensimmäine kunnon vuotopäivö on takana, ja tuloksena 120ml 12h aikana... eilinen oli tiputtelua tähän verraten, vaikka vuotoa tuliki koku 30ml. 😳 sehä on melkein puolet normikuukautisvuodon määrästä....

Nonii ja asiaan, mitä aloin kommentoimaan: Kaneli78, mitä rautaa itse syöt? Mitem sen otat? Syötkö/juotko milloin ennen ja jälkee raudan ottamisen? Onko muita vitamiineja/hivenaineita käytössä?

932/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täällä palstalla on oppinut, että voi olla kiitollinenkin menkoista ja oviksesta. Kunpa kaikki pian vois olla!

Aiemmin söin Maltoferin tippoja 200ml päivässä, 2h aamupalasta ja ennen lounasta. Koska alkoivat tulla kalliiksi, siirryin Maltoferin tabletteihin, joita vatsa kestää nyt 100 verran ja sen otan ennen nukkumaanmenoa veden kanssa. Muuten syön D-vitamiinia 50mikrogrammaa, jotain vahvaa B-vitamiiniyhdistelmää ja C:tä. C-vitamiinin aion nostaa 500. Hmm, mitähän muita. Nyt en muista. Syön päivittäin tuoretta pinaattia (rauta) ja pähkinöitä (seleeni, e-vit). Ihana Villahuivi, kiitos jo etukäteen. 😍

Ps. Muut, paitsi C-vitamiinin, otan aina eri aikaan vuorokaudesta.

Yritys alkoi 3/2019. Nyt ollut 3-4kk taukoa. Tiputtelu vaivaa, mitään syytä sille ei löydy. Teroluteja silti taas 6kk.

933/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli78, rauta ja c-vitamiini pitää ottaa yhtä aikaa! Ja samaan aikaan ei muuta. Plus että 2h pitää olla ennen ja jälkeen väliä aterioissa, joissa on kahvia, teetä, maitotuotteita, viljatuotteita, kaakaota jne. Lisäksi d-vit vaatii kalsiumia joko tabletista tai maitotuotteita käyttämällä. B-, D- ja kalsiumin voi ottaa yhtä aikaa.

Onnistuisiko ottaa esim Ferrodan 100mg ja sen maltoferin 100mg yhdessä c vitamiinin kanssa?

934/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneli78, millä tavoin eri aikaan otat vitamiinit? 😊

Oliko niin, ettei hyödytä ottaa multivitamiineja tyhjään vatsaan aamukahvin kanssa? Koska eivät kunnolla yhtaikaa imeytyisi...joten ne tulisi nauttia erikseen.

Sitten jotkut vitamiinit tulisi nauttia rasvojen kanssa, jotta ne imeytyisi parhaiten?

Josko joku osais täsmentää, tää oli vaan sellaista juttua radiossa, enkä kuullut sitä kanavaa kunnolla kokonaan, että jäi harmittaan.

Itse vetelen aamulla prenatal multivitamiinit, kalaöljyä, vehnänalkioöljyä, D-vitamiinia, Inositol, Ubiqinon ja foolihappolisä. Illalla otan B-vitamiinilisää ja Calsiumia, sekä Magnesiumia ja loppukierron ajan otan myös Karoteiinia.

En tiedä teenkö oikein vai väärin, mutta näin itsestä tuntuu parhaimmalta😊

Tähtitaivas☆

935/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahuivi kirjoitti:

että 2h pitää olla ennen ja jälkeen väliä aterioissa, joissa on kahvia, teetä, maitotuotteita, viljatuotteita, kaakaota jne. Lisäksi d-vit vaatii kalsiumia joko tabletista tai maitotuotteita käyttämällä. B-, D- ja kalsiumin voi ottaa yhtä aikaa.

Onnistuisiko ottaa esim Ferrodan 100mg ja sen maltoferin 100mg yhdessä c vitamiinin kanssa?

Villahuivi, nyt kerrot jotain sellaista, mitä kuulin radiosta, että ei siis vitamiineja samaan aikaan aamupalalla kahvin, teen jne kanssa...

Siinä kanavalla sanottiin, että hyvin monet ottaa vitamiinit aamulla aamupalan yhteydessä ja että se olisi hyödytöntä....

Epätietoisuutta tästä varmasti ja eipä näitä aamulla kiireessä mieti....

Tähtitaivas☆

936/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä myo-inositolia tilasi ulkomailta? Mistä? Kiinnostaisi testata! Sopiiko se Terolutin ja metformiinin kanssa otettavaksi?

937/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähti☆ kirjoitti:

Villahuivi, nyt kerrot jotain sellaista, mitä kuulin radiosta, että ei siis vitamiineja samaan aikaan aamupalalla kahvin, teen jne kanssa...

Siinä kanavalla sanottiin, että hyvin monet ottaa vitamiinit aamulla aamupalan yhteydessä ja että se olisi hyödytöntä....

Epätietoisuutta tästä varmasti ja eipä näitä aamulla kiireessä mieti....

Yleensäkin on parempi pitää se 2h väliä ruokailuissa tai tietyissä ruoka-aineissa ennen vitamiinien ja hivenaineide ottoa. Lisäksi pitää varmistaa että ne on oikeassa muodossa, jotta paras imeyymisteho saadaan!

938/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Villis ja Tähti.

Juuri sulta, Villahuivi, opin syksyn puolella noita, että en enää ota esim.aamupuuron ja kahvin kanssa mitään. Raudan ja c:n otan siis yhdessä ja muut yleensä lounaan jälkeen, mutta ennen päivällistä. Jos juon iltapäivällä kupin kahvia, niin sitten otan nuo muut päivällisen jälkeen, mutta 2h ennen rautaa ja c:tä. Aikamoista taiteilua välillä. Huomenna tilaan netistä uusia tuotteita, voisin katsoa ton Ferrodanin samalla. Maitotuotteita en käytä lainkaan, kalsiumin syönti jäänyt, mikä on hölmöä, kun sitä on kaapissakin. Aloitanpa sen taas huomenna. Tulee vaan välillä niin paha olo, jos vahingossa otan vähänkin liian tyhjään vatsaan ja sitten alan kammota niitä tuotteita.

939/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää tuosta Myo-Inositolista. Vielä hetki sitten sitä sai apteekista, kuulin joidenkin sitä ostaneen. Sitten se vedettiin pois, tai jotain tapahtui,(?)

Tosin huomaa hyvin, että ihan Inositol sinänsä, luontaiskaupaupasta on toimiva 😊 Vaikutus lienee yksilöllinen, mutta mulla ainakin boostaa ovulaatiota ja lisää liman määrää.

Viimeksi, kun kävin klinikalla inseminaatiohoidossa jokunen kuukausi sitten, niin lääkäri ihmetteli liman määrää🤗 Olin silloin ottanut pelkästään Inositol luontaistuotetta, en letroja, koska ollaan yritetty myös täysin luomusti tärppiä inseminaatiohoidoilla.

Mutta siis joo, tehoaa ihan tämä Inositol tuotekin, vaikka ei sitten ihan niin tehokasta olisi tuon Myo-Inositolin kanssa(?)

Suosittelen tätäkin, ellei toista enää saa😊

Tähtitaivas☆

940/6611 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neni, miltä vaikuttaa, onko testi vahvistumassa?

Jännän äärellä🤗

Vahvistumista ja plussaa sinne!!💖💖💖

Tähtitaivas☆