Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva vuodelle 2020-21

23.02.2019 |

Juttukaveria, vauvakuumeilijoita, yrittäjiä, vertaistukea?

Taustatietoa, ollaan nuoripari 22-24 joilla molemmilla ammatit ja työ taskussa sekä asunto, johon mahtuisi kolmaskin meidän lisäksi.

Meillä vauva-asia alkaa olla ajankohtainen - ollaan ympäripyöreästi sovittu ehkäisyn (kondomi) pois jättäminen heinä-elokuussa. Se hetki alkaa lähestyä ja jännitys pulppuaa ja tekisi mieli puhua jokaiselle, mutta toisaalta en halua muiden tietävän yrityksestä tarkkaan. Moni asia jännittää ja jo perussairauteni (kilpirauhasen vajaatoiminta) vuoksi ensimmäinen konkreettinen asia raskautumisen eteen on käydä lääkärissä kontrollissa jotta lääkitys saadaan kohdalleen. Tämä täytyy siis jo tehdä noin 3 kk ennen raskauden yritystä, eli lääkäriin tulisi asian tiimoilta mennä jo sitten huhtikuussa!

Onko muita? Mitä te huomioitte ennen yrityksen aloittamista?

Kommentit (6611)

4941/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan, onnittelut plussanneille ja suuret suuret pahottelut km kokeneille.

Päivitys omasta tilanteesta: oman kolmannen km jälkeen menkat alkoivat 47pv jälkeen eli edistystä toipumiseen sillä keskimmäisen km jälkeen kierto venyi 77pv teroluteista huolimatta.. nyt edellinen normaali kierto 37pv että pikkuhiljaa normaalisoidutaan. Uskon kovasti keskenmenojen syyksi minun hormonaaliset ongelmat kun ei kierto ole ollu missää vaiheessa normaali, eli siis pitkät kierrot olleet mulla.

Nyt kuitenkin verikokeessa käyty ja alku tutkimukset alkoivat, ottivat 11 putkea verta ja ekat tulokset tulivat joissa kaikki näytti ok (paasto glukoosi, munuaiset ja kilpirauhanen) loput näytteet lähti lentokoneella helsingin päätyyn ja niitä tuloksia saapi ilmeisesti odotella useamman viikon.

Taukoa yrityksestä ollut jo pari kk ja nyt alkaa raskausyritys asia taas tulla mielenpäälle, josko sitä uskaltaisi alkaa tikuttelemaan ja tilamaan inocapseja 😬

Tavallaan toivoisi että kokeista selviäisi jokin syy keskenmenoille ja että se olisi hoidettavissa mutta toisaalta taas toivoisi ettei selviäisi mitään mikä estäisi raskaaksi tulon hmph.... Vähän pelottaa....

4942/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut keskenmenon kokeneille ❤ Tuntuu niin epäreilulta kun tietää kuinka kovasti kaikki täällä haluaisivat vauvan.

Me ei sitten kerrotakaan yrityksestä ystäville kun mies haluaa pitää vielä vain meidän välisenä. Itse nyt ajattelin että jos ei vuoden sisällä tärppää niin haluaisin kertoa perheelle ja läheisille ystäville.

Taas tänään töissä kysyi työkaveri että milloin meille tulee lapsia. Minkälaisen vastauksen he oikein olettavat saavansa.. Suurin osa ihmisistä ei kuitenkaan halua kertoa yrityksestä varsinkaan puolitutuille. Ei ole itsellä koskaan tullut mieleen keneltäkään kysellä. Alkaa todella ärsyttämään. Pitää kai keksiä jotakin nasevaa sanottavaa takaisin.

Minulla dpo 7 ja menkkoja odotan alkavaksi mahdollisesti ensi maanantaille. Minulla on vain yksi normaali raskaustesti kaapissa ja ajattelin säästää sen ja katsoa ensin alkaako menkat. Katsotaan pitääkö tämä suunnitelma vai kipaisenko vielä kauppaan ostamaan herkkiä testejä 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
4943/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista, tosiaan täältä hyvä kysellä kun ite en tiennyt tuota ekan ultran ajankohtaa😇 vois kuvitella kans itteni tietäen että varaisin yksityiselle ajan jos raskaaksi tulisin..🥰 Olen erittäin pahoillani keskenmenon kokeneiden puolesta,varmasti kauhea kokemus. 😢tsemppiä kovasti!

Täällä menossa yk 8 ja varailin yksityiselle aikaa jos saisi jotain tutkimuksia jo tehtyä, koska ei vaan pää kestä epätietoisuutta. Onko muita jotka mennyt ennen vuoden yritystä. Itellä ovulaatio tullu joka kk kovista kivuista päätellen, mutta 0 raskautta tässä ajassa silti.

n30/m41 itsellä ensimmäinen toiveissa (miehellä ennestään lapsia)
yritys aloitettu 2/20

4944/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flomama kirjoitti:

Haaveissa21 kirjoitti:

Flomama kirjoitti:

Haaveissa21 kirjoitti:

Voimia kaikille niitä tarvitseville. ❤️

Tuosta haluttomuudesta tuli mieleen, että meillä menee niin, että jos mä oon liian halukas ja tyrkky niin toista ei enää haluta. Oviksen aikoihin mun pitäs pitää tunteet vähän kurissa (oon ihan kauhea oviksen aikoihin),eikä kertoa miehelle missä vaiheessa kiertoa mennään. Ei tulis paineita.

Mulla taitaa tänään olla keskenmenosta neljä viikkoa. En oikein varmaksi osaa sanoa mistä se pitäs laskea. Mulla on tiistaista asti ollu tunne, että menkat alkaa. Ihan positiivista, että jotain tunnetta tulee. Ehkäpä kierto alkaa toimia. 🤔 No, vuotoa ei oo kuitenkaan näkynyt, jomotellut vain ja siitä syystä tulee ihan mieleen kesä/heinäkuun seutu kun oli samanlaiset kivut ilman vuotoa ja olin raskaana. Mutta nyt vaan tilanne se, että ei kyllä voi olla mahdollista. Mutta silti pöhkö mieleni toivoisi, että olisin raskaana. Niin, sitä mä tosiaan taas toivon, vaikka hetki sitten ei yhtään innostanut ajatus. No, päivä ja hetki kerrallaan ja katsellaan mitä tulevaisuuus tuo tullessaan.

Tsemppiä myös sulle Haaveissa21 :)

Mulla nyt reilu 3 viikkoa km. Tuntuu että aika matelee. Ennustan menkkoja alkavaksi tän viikon lopussa. Mulla kierto normaalisti 26pv. Tietty km jälkeen ei mitään hajua miten menee.

Toisaalta ei haittaa vaikka menis joitakin päiviä enemmän kun miehen kanssa ei olla samassa maassa nyt. Millä vklla sul tuli km ja montako päivää kierto normaalisti? Voidaan yhdessä ennustaa. Miehet ei aina ihan ymmärrä ehkä ja toivoo vaan sit kaikesta huolimatta. Mulla kans mies uskoi loppuun saakka että ei ole mennyt kesken vaikka itse tiesin jo ja olin myös sanonut.

Kiitos. Mä en oo ihan 100%varma milloin meni kesken mutta viikot oli n. 8+3. Sikiön sydän löi vielä 8+0, mutta 8+6 kohtu oli jo tyhjentynyt. Kierto ollu yleensä 28-30pv. Nyt ehkä menossa kp30 ja tuntuu että ne vihdoin alkais, mutta mitään ei vielä näy. Jospa sulla tulee menkat normaalissa tahdissa! Semmoisiahan ne miehet välillä on. Kuulosti tutulta. Meillä oikeastaan aika vähän puhuttu koko aiheesta. Tais olla kova paikka miehellekin. Vissiin mun mies kuitenkin toipunut pettymyksestä, kun oli meillä viikko sitten rakkautta ilman ehkäisyä. En todellakaan jaksa uskoa, että siitä sen kummempaa olis seurauksena. Mä jo ajattelin että pitää keksiä itselle joku uus harrastus, jos ei aika sitten niin matelis, eikä tulis mietittyä mikä kp nyt on menossa.

Milloin sä pääset miehes luo? Tähtäätkö siihen että olis ovis? Lisää haastetta teillä kyllä, kun toinen on kaukana. Kaikkea hyvää. 🙂

Vähän kun googlailin niin vaikutti siltä että km jälkeen voi mennä vähän pidempään et menkat tulee. Oliko sulla spontaani km? Mulla alko vuoto ja kaikki tuli sit pois ilman lääkkeitä. Jotenkin ymmärsin että niin että spontaanin jälkeen paranis nopeammin. Tiedä sit. Mulle se viikon pidennys sopis hyvin. Miehellä työt painaa päälle vielä ens kk puoleen väliin niin että meidän näkeminen saattaa viivästyä. Itse haluaisin tän vauvaprojektin priorisoida, mutta toisaalta en halua hänelle asettaa paineita. Ei kait se nyt niin yhden kierron päälle ole, mutta mä haluaisin kyllä mahd pian olla taas raskaana. Tsemppiä myös sulle :)

Jep. Spontaani oli mullakin.

Miten nää päivät voikin tuntua näin pitkiltä.. Mulla olis ollu tänään eka lääkärineuvola. Ehdittiin sekin jo varata ennen ku meni kesken. Ehden kerran käytiin ehdittiin äippäneuvolassa käydä. Niin turhauttavaa kun tietää että raskaus olis jo menossa pitkällä jos olis saanu jatkua. Mutta nyt ollaan taas lähtötilanteessa. Tai sitten ollaan, kun menkat taas joskus alkaa. Mua kyl jo vähän epäilyttää onko mulla tulehdus kun vaan jomottelee alakertaa, muita oireita ei kyllä oo.🤔 Vai oonko luulotautiseksi jo muuttumassa..

Kultakalalle hyviä treenejä!

Pitäskö sitä itsekin greippimehuostoksille mennä. Alkaa unohtua mun "tulee jos on tullakseen taktiikkaa" 😅

Kukas hän olikaan jolla oli jo menkat monta päivää myöhässä. Joko oot uudelleen testannu?

4945/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsirbulainen meillä on nyt yk 7 menossa ja käytiin viime kuun lopussa lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä ja sen jälkeen ultra, verikokeet ja miehen siemennestenäyte. Oli pakko käydä minun mielenrauhani vuoksi koska aloin olla niin stressaantunut ja olin vakuuttanut itseni että minussa on jotain 'vikaa'.

Kaikki näytti normaalilta ja yritetään vielä pari kuukautta luomuna ja sitten lisätutkimuksia mahdollisesti. Itse olen tikuttanut ovisplussan muistaakseni joka kierrossa paitsi kaksi ensimmäistä kiertoa. Kierrot minulla vaihdelleet, n. 28-40 pv välillä ollut. En tiedä voiko olla että ei vieläkään ole tasaantunut pillereiden lopettamisen vuoksi.

4946/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttu-Inkeri kirjoitti:

Heissan, onnittelut plussanneille ja suuret suuret pahottelut km kokeneille.

Päivitys omasta tilanteesta: oman kolmannen km jälkeen menkat alkoivat 47pv jälkeen eli edistystä toipumiseen sillä keskimmäisen km jälkeen kierto venyi 77pv teroluteista huolimatta.. nyt edellinen normaali kierto 37pv että pikkuhiljaa normaalisoidutaan. Uskon kovasti keskenmenojen syyksi minun hormonaaliset ongelmat kun ei kierto ole ollu missää vaiheessa normaali, eli siis pitkät kierrot olleet mulla.

Nyt kuitenkin verikokeessa käyty ja alku tutkimukset alkoivat, ottivat 11 putkea verta ja ekat tulokset tulivat joissa kaikki näytti ok (paasto glukoosi, munuaiset ja kilpirauhanen) loput näytteet lähti lentokoneella helsingin päätyyn ja niitä tuloksia saapi ilmeisesti odotella useamman viikon.

Taukoa yrityksestä ollut jo pari kk ja nyt alkaa raskausyritys asia taas tulla mielenpäälle, josko sitä uskaltaisi alkaa tikuttelemaan ja tilamaan inocapseja 😬

Tavallaan toivoisi että kokeista selviäisi jokin syy keskenmenoille ja että se olisi hoidettavissa mutta toisaalta taas toivoisi ettei selviäisi mitään mikä estäisi raskaaksi tulon hmph.... Vähän pelottaa....

Varmasti pelottaa. Voima 🤗.

Mä en oikein osaa kuvitellakaan kuinka rankkaa on teillä, jotka kuukausia/ vuosia yritätte saada lasta. Joten voima🤗 jokaiselle teillekin! Toivotaan tärppejä! Kyllähän tuo oma keskenmeno pysäytti ja sai ajattelemaan monia asioita uudella tavalla.

4947/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipari kirjoitti:

Tsirbulainen meillä on nyt yk 7 menossa ja käytiin viime kuun lopussa lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä ja sen jälkeen ultra, verikokeet ja miehen siemennestenäyte. Oli pakko käydä minun mielenrauhani vuoksi koska aloin olla niin stressaantunut ja olin vakuuttanut itseni että minussa on jotain 'vikaa'.

Kaikki näytti normaalilta ja yritetään vielä pari kuukautta luomuna ja sitten lisätutkimuksia mahdollisesti. Itse olen tikuttanut ovisplussan muistaakseni joka kierrossa paitsi kaksi ensimmäistä kiertoa. Kierrot minulla vaihdelleet, n. 28-40 pv välillä ollut. En tiedä voiko olla että ei vieläkään ole tasaantunut pillereiden lopettamisen vuoksi.

Kiitos vastauksesta, tuttu fiilis että aattelee että itsessä jotain vikaa, huojentavaa että muitakin jotka käyvät ennen sitä vuoden kulumista, saa kuitenkin mielenrauhaa jo siitä että tietää että tutkimuksia on tulossa☺️ Tsemppiä teille❤️

yritys aloitettu 2/20

4948/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alkuraskauden ultra on kyllä monelle se "pelastus", kun oikeastaan muuten vasta siellä nt-ultrassa saa varmuuden että pienellä on kaikki kunnossa.

Neuvolassakin aletaan kuunnella sydänääniä vasta tuon nt-ultran jälkeen.

Itse en aiemmin ole alkuraskauden ultraa hyödyntänyt, talvella siihen mentiin kun olin aivan varma ettei kaikki ole kuten kuuluu ja vaisto oli oikeassa. Me käytiin siinä rv 11+6 ja kaverin koko vastasi rv 10+....eli no, jos olisimme aikaisemmin menneet olisimme nähneet sykkeen ja pudotus olisi ehkä entistä kovempi. Vaikeita juttuja, kun mikään ultra ei kuitenkaan takaa että sen vauvan saa syliin saakka. Mutta ehdottomasti hyödynnetään tuo maksullinen mahdollisuus jos vielä joskus raskaus meille suodaan. Pääkaupunkiseudulla edullisin on PerheArtella ja aivan ihana paikka onkin.

Täällä ei uutta, menkat ohi ja on päästy takaisin lemmenpuuhiin 🙏 ovista odotellen, mutta rennolla asenteella edelleen. Ollaan vähän katseltu asuntomarkkinoitakin, josko se oma ihana talokin löytyisi jossain kohtaa 😊

4949/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 21 ja vatsassa se joku jännä tuntuu. Ja nyt ei oo "littana" masu vaan vähän turvonnut olo toisin kuin viime kierrossa. Nyt on jännät paikat ja oon kyllä tosi toiveikas 🤩 nyt ois kai noin kiinnittymisen ajat

4950/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 21 ja vatsassa se joku jännä tuntuu. Ja nyt ei oo "littana" masu vaan vähän turvonnut olo toisin kuin viime kierrossa. Nyt on jännät paikat ja oon kyllä tosi toiveikas 🤩 nyt ois kai noin kiinnittymisen ajat

4951/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin 👍

Miten menee Tryoutilla, haltilla ja portlandilla (kirjotinko tän viimeisen nimimerkin oikein edes 🙈)?

Mulla on joku dpo5 menossa mut oon saanu aika hyvin vauva-ajatukset työnnettyä taka-alalle. Tuntui et ne ekat 3 tai 4 yrityskiertoa oli tosi intensiivisiä ja sit jotenkin "luovutin". Kai se johtuu siitä kun oon kokenut lapsettomuuden aiemmin niin elättelin toiveita et nyt tärppää joko nopeasti tai ei ollenkaan. Ja kun ei tärpännyt nopeasti niin heitin kirveen kaivoon 🥺 toivon silti salaa vielä jotain ihmettä mutta päätin että en voi elää ja hengittää näitä yritysasioita koko ajan. On paljon kevyempi olo sen suhteen ainakin ☀️

N40 ja kolmas lapsi toiveissa, ensimmäinen yhteinen. Ya 04/20.
Menneisyydessä käyty läpi lähes koko hoitokimara keskenmenoineen.
+ 08/21 kkm rv 9+5
+ 12/21, LA 08/22

4952/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chard kirjoitti:

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin 👍

Miten menee Tryoutilla, haltilla ja portlandilla (kirjotinko tän viimeisen nimimerkin oikein edes 🙈)?

Mulla on joku dpo5 menossa mut oon saanu aika hyvin vauva-ajatukset työnnettyä taka-alalle. Tuntui et ne ekat 3 tai 4 yrityskiertoa oli tosi intensiivisiä ja sit jotenkin "luovutin". Kai se johtuu siitä kun oon kokenut lapsettomuuden aiemmin niin elättelin toiveita et nyt tärppää joko nopeasti tai ei ollenkaan. Ja kun ei tärpännyt nopeasti niin heitin kirveen kaivoon 🥺 toivon silti salaa vielä jotain ihmettä mutta päätin että en voi elää ja hengittää näitä yritysasioita koko ajan. On paljon kevyempi olo sen suhteen ainakin ☀️

Minulla on ollut samanlaisia mietteitä, ollaan aloitettu yrittäminen yhtä aikaa ja ollaan saman ikäisiä myös 😊

Itsekin odotin ensimmäiset kierrot, että tärppi käy, ja eipä käynyt 😔 Kokoajan yrittää hiipiä se epätoivo, että entä jos ei enää onnistu ja sitten taas usko on kova, että vielä se onnistuu, kun aika on oikea ❤️ Mies on saman ikäinen kuin minä, tilastojen valossa sekin on heikentävä tekijä.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin ❤️

Iltatähti toiveissa ❤️ ya 4/20

4953/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Chard ja Neiti Kesäheinä. Minulla mittarissa oli 40v, puolisolla 43v kun taapero saatiin alulle 8 kk yrittämisen jälkeen. Joten ei se mahdotonta ole näin kypsemmälläkään iällä vaikkakin mahdollisuudet kokoajan pienenevät.

Toiveikkaana vain eteenpäin ❤️

4954/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsirbulainen kirjoitti:

Kiitos asiallisista vastauksista, tosiaan täältä hyvä kysellä kun ite en tiennyt tuota ekan ultran ajankohtaa😇 vois kuvitella kans itteni tietäen että varaisin yksityiselle ajan jos raskaaksi tulisin..🥰 Olen erittäin pahoillani keskenmenon kokeneiden puolesta,varmasti kauhea kokemus. 😢tsemppiä kovasti!

Täällä menossa yk 8 ja varailin yksityiselle aikaa jos saisi jotain tutkimuksia jo tehtyä, koska ei vaan pää kestä epätietoisuutta. Onko muita jotka mennyt ennen vuoden yritystä. Itellä ovulaatio tullu joka kk kovista kivuista päätellen, mutta 0 raskautta tässä ajassa silti.

Meillä tosiaan vasta yk 5 meneillään mutta kaikkea tässäkin on jo ehtinyt miettimään, että entä jos me ollaan se pariskunta jolla ei vaan tärppää...suunnittelin, että jos tässä vielä seuraava (siis yk 6 ja 6 kk) yrityskerta menee puihin niin oman mielenrauhan vuoksi kävisin ainakin gynekologilla tarkistuttamassa paikat uä:llä. Mutta katsotaan miten käy :)

Nyt menossa dpo 8 ja alavatsan aristelu jatkuu yhä. Aikaisemmissa kierroissa aristelua ollut vain 2-3 pv ovulaation jälkeen. Toivon, että joku siellä nyt tarraisi lujasti kiinni ja aiheuttaisi kipuilun 😊 lisäksi tänään alkoi pahoinvointi mutta sitä oli kyllä viime kierrossakin ennen kuukautisia, tosin ei ihan näin aikaisin. Luulenpa että nämä olot on taas kovan raskaustoiveen tuotetta mutta toivossa on hyvä elää 😅

4955/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu tehny ovistestejä kierron loppupuolella? Kp19 (kierto 28-29) ja ovistestin viiva taas vahvistunut. Oviksen jälkeen siis heikkeni. 😅 Epätoivoista🙈

4956/6611 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromisuola kirjoitti:

tsirbulainen kirjoitti:

Meillä tosiaan vasta yk 5 meneillään mutta kaikkea tässäkin on jo ehtinyt miettimään, että entä jos me ollaan se pariskunta jolla ei vaan tärppää...suunnittelin, että jos tässä vielä seuraava (siis yk 6 ja 6 kk) yrityskerta menee puihin niin oman mielenrauhan vuoksi kävisin ainakin gynekologilla tarkistuttamassa paikat uä:llä. Mutta katsotaan miten käy :)

Nyt menossa dpo 8 ja alavatsan aristelu jatkuu yhä. Aikaisemmissa kierroissa aristelua ollut vain 2-3 pv ovulaation jälkeen. Toivon, että joku siellä nyt tarraisi lujasti kiinni ja aiheuttaisi kipuilun 😊 lisäksi tänään alkoi pahoinvointi mutta sitä oli kyllä viime kierrossakin ennen kuukautisia, tosin ei ihan näin aikaisin. Luulenpa että nämä olot on taas kovan raskaustoiveen tuotetta mutta toivossa on hyvä elää 😅

Okei,joo kannattaa se varmasti😊🙏 nuo oireet voivat tosiaan olla aivan senkin takia kun toivoo kovasti,mulla joka kk ollut paljon raskausoireita ja senkin takia pettymys ollut aina suuri. Miettinyt varmasti asiaa liikaa! 😬 mutta liikunnasta saanut vähän mielenrauhaa nyt.😊

yritys aloitettu 2/20

4957/6611 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvahaaveilija34 kirjoitti:

Onko joku muu tehny ovistestejä kierron loppupuolella? Kp19 (kierto 28-29) ja ovistestin viiva taas vahvistunut. Oviksen jälkeen siis heikkeni. 😅 Epätoivoista🙈

Minä, huvikseni 😁 läpi kierron tulee melko vahvaa viivaa mulla. Ennen ovista heikkenee vähän, ovis on selvä plussa ja sen jälkeen tulee tommosta kuvan kaltaista viivaa suurimman osan ajasta.

N40 ja kolmas lapsi toiveissa, ensimmäinen yhteinen. Ya 04/20.
Menneisyydessä käyty läpi lähes koko hoitokimara keskenmenoineen.
+ 08/21 kkm rv 9+5
+ 12/21, LA 08/22

4958/6611 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas!

Tänään ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen vihdoin alkoivat! Kierron pituus oli 39 päivää! Huh. Jo oli aikakin, koska turha kierto oli yrittää raskautua ilman ovulaatiota :)

Tsemppiä muillekin, joilla yritys jatkuu ja piinailijoille myös!

4959/6611 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitykkä-77 kirjoitti:

Tsemppiä Chard ja Neiti Kesäheinä. Minulla mittarissa oli 40v, puolisolla 43v kun taapero saatiin alulle 8 kk yrittämisen jälkeen. Joten ei se mahdotonta ole näin kypsemmälläkään iällä vaikkakin mahdollisuudet kokoajan pienenevät.

Toiveikkaana vain eteenpäin ❤️

Kiitos Äitykkä77 tsempeistä ❤️

Hienoa Pullatuuniin, että kuukautiset alkoivat keskenmenon jälkeen 😊 Tsemppiä yritykseen ❤️

Iltatähti toiveissa ❤️ ya 4/20

4960/6611 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pullatuuniin :)!

Mulla on piinaviikot ja tämä on niin raastavaa... mitä ihmettä tässä keksisi, että odottelu ei olisi niin kuumottavaa!