Tuo Hansu_junior pitäis potkaista pois huutonetistä.
Kiitos sen, kukaan ei huuda muiden myyjien samanlaisia kohteita :(
Kommentit (24)
Vierailija:
kuvittelet kilpailevasi kenenkään uutta trokaavan kanssa?Kaikista Anttilan ja cittarien yms. käytetyistä vaatteista ei kannata pyytää 2 euroa enempää ja tuntuu, että huutonetissä tuo myyjien toivehinta noissa vaatteissa on ihan päätön. Siis sitten juuri se syy, miksi ei kauppa käy. Lähtöhinnat käytetylle vaatteille järjettömiä. Eikä hintatoiveidensa Hv:n taakse piilottaminen kannata, sillä silloin moni ostaja myös karsastaa ko. kohteita. Itse vältän hv-kohteiden huutamista ihan niin kauan kuin ei vaan ole tarvis huudella (vaatepaketeissa se on ok).
Siis Disney ja Mansikka Marja. Ei mitään Anttilan ym. " halpis rytkyjä" .
Sinun pitää vaan tehdä entistä houkuttelevampia otsikoita. Itse ainakin inhoan jos otsikossa super magee, upee, tää on pakko katsoa ym ym. Avaan otsikot joissa tuotteet nimi, väri ja koko ja jokin lievä ilmaisu tuotteet hyvyydestä, esim. nätti, kaunis, siisti, kiva.....
Jos esim. koko puuttuu, avaamatta jää!
Hei kaikille
Haluaisiko ketjun aloittaja siis, että saisi omat samankaltaiset tavaransa kaupaksi ja tämän vuoksi sulkisi minun tunnukseni ? Tuolla logiikalla minäkin suljetuttaisin kaikkien muiden vaatemyyjien tunnukset :)
Harmi sinällänsä, koska tämä ketju ei todellakaan ole mitään muuta kuin ilmaista mainosta minun kohteilleni :D Parempaa näyteikkunaa ei olisi voinut toivoakaan. Et ollenkaan tullut ajatelleeksi loppuun saakka asiaa * tsot tsot * . Ja mitä tulee siihen, kuka saa kaupaksi ja mitäkin, riippuu enimmäkseen hinnoista ja tuotteesta ja toki henkilön palautteista ja tyylistä: kukapa haluaisi ostaa myyjältä joka käyttäytyy kuten ketjun aloittaja?
Sain tiedon tästä ketjusta yhden vakio-ostajani kautta ( juu, minulla on vakio-ostajia...) mikä oli mahdottoman mukavasti tehty, verrattuna siihen että puhutaan paskaa selän takana (sinäkin alkuperäinen kirjoittaja voisit avautua mailitse osoitteeseeni, jonka varmaan tiedätkin tai vaikkapa huutonetin yksityisviestin kautta ) eikä pyrkiä käyttämään mustamaalaamistani omien kohteittesi myynnin edistämiseksi julkisella foorumilla.
Ja mitä tulee siihen kamalaan voittoon mitä saan huutonetistä, niin tarkkaile ensin paria asiaa: minä maksan tullimaksut tuotteista, en pelkästään tuotteen hintaa ja postituskuluja. Kohteiden ilmoittamiseen menevä aika on hurja, puhumattakaan kuinka paljon aikaa päivittäin kuluu tavaroiden pakkaamiseen ja postittamiseen (esim. tänään n.3/h vierähtänyt huutonethommien parissa, vaikka tänään en edes pakannut tavaroita). Ja jos olet kykenevä, huomaat varmaan nopeasti että " tuntipalkkani" ei täten ole kovinkaan suuri.
Ja ihan mieluusti vaihtaisin osani ostajan puolelle: se nyt vaan on niin paljon hauskempaa :)
Jos tuntuu, että olisi vielä jotain kritiikkiä/kommenttia tarjolla, niin laittakaa ihmeessä tänne. Käyn toki lukemassa ja kommentoimassa, mutta olisihan se ihan kiva/reilua kertoa kaikille kenen huutonetmyyjän kanssa tässä joutuu keskustelemaan koska omakin nimeni on tänne kuitenkin tuotu esiin. Tosin minusta oli aika helppo jäljittääkin ketjun aloittaja : myy mansikka marjaa ja disneyta ( rytkyiksiko sinä niitä nimitit , erikoinen myyntipuhe omillekin kohteille ) ja on vähän yli 200 palautetta. Ai että huutonetin hakutoiminto on sitten mannaa...
Nyt hyvät yöt kaikille (mukaville ostajille :D ) ** Oli ihan pakko lisätä sulkeiset *** T:Hanna (hansu_junior)
Ps. Oiskohan tähän perään pitänyt vielä laittaa linkki myytäviin kohteisiini?? Hmm... no eiköhän kaikki sinne jo osaa :D
- en myöskään huuda hv-kohteita, jos en erityisesti ole juuri hakemassa sellaisessa kohteessa myytävää tuotetta ja muutakaan samanlaista kohdetta ei ole