Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua - minua kiusataan ammattikorkeassa, enkä jaksa enää käydä siellä!

Vierailija
23.02.2019 |

Kiusaaminen on pahentunut pikku hiljaa, mutta nyt joulun jälkeen se paheni siihen pisteeseen etten enää jaksa. Haluan muutenkin vaihtaa alaa. Se, että kiusaamista lähdettäisiin selvittämään ei ole vaihtoehto, koska aion kuitenkin lähteä pois koko kampukselta. Olen niin uupunut aina kouluviikon jälkeen että ajatus kouluunpaluusta rasauttaa todella pahoin. Juuri kun olen saanut itseni kuntoon, niin pitäisi taas jaksaa pysytellä ja sinnitellä epävarmuudessa.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

. Se, että kiusaamista lähdettäisiin selvittämään ei ole vaihtoehto, koska aion kuitenkin lähteä pois koko kampukselta. .

Ja muutenkaan aikuiskoulutuksessa ei varmaan muutenkaan opettajat puutu kiusaamiseen, kun aikuiset ihmiset kyseessä.

Mutta mikäs sille voi, jos henkilökemiat eivät natsaa, ei voi pakottaa tekemään esim. Ryhmätöitä henkilön janssa, josta ei erityisesti pidä

Kyllä meillä tehtiin ryhmätöitä monenlaisten ihmisten kanssa. Töissä joudut tekemisiinsä ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa, on syytä opetella tulemaan toimeen jo hyvissä ajoin. 

Henkilökemioita voi sitten miettiä ystävien ja puolison valinnassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla