Kuinka kauan vanhempasi seurustelivat ennen avioliittoa?
Kuulin juuri erään ihmisen vanhemmista. Muutama kk olivat yhdessä ja heti avioon... olleet sillä tiellä kohta 20 vuotta.
Kommentit (8)
6kk. Naimisissa nyt jo yli 30 vuotta ja onnellisia ovat edelleen.
Seurustelivat noin kolme vuotta, josta vuoden olivat kihloissa. Sitten avioliitossa 24 vuotta ja ero.
Vanhempani menivät naimisiin kun olin 17 vuotta. Alkuni sain aika pian vanhempien ensitapaamisen jälkeen. Nyt täytän kohta 39 vuotta ja vanhempani ovat edelleen yhdessä ja ilmeisesti hyvinkin onnellisia kaikkien näiden vuosien jälkeen.
Pari vuotta olivat yhdessä. Nyt 35 vuotta avioliittoa takana. Minä ja puolisoni seurusteltiin puoli vuotta, sitten kihlat ja pari kk päästä naimisiin. Kymmenen vuotta liittoa takana ja onnellisia edelleen 😊
Seitsemän vuotta. Tapasivat kun äitini oli 13 ja isäni 15v, että ekoina seurusteluvuosina eivät olisi edes päässeet naimisiin :D
Vamhempani eivät menneet koskaan keskenään naimisissa. Isäni tosin oli naimisissa toisen naisen kanssa, kun äitini alkoi odottamaam mua. Olen siis syrjähypyn tulos. No, siihen se suhde melko nopeasti päättyikin, kun äiti oli raskaana. Ja niin loppui isän avioliittokin.
Seurustelusta en tiedä, mutta kihloissa olivat 9 vuotta ennen naimisiin menoa.
Vanhempani olivat tietääkseni seurustelleet n. 1,5 vuotta, kun menivät naimisiin. Nyt olleet aviossa n. 55 v.
Itse kosin kun oltiin seurusteltu 6kk, ja 6kk siitä mentiin naimisiin. Kesällä tulee 25 v täyteen.