Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen whatsapp viestit ei näy enää näytöllä

Vierailija
23.02.2019 |

Mies on yhtäkkiä vaihtanut asetukset niin että whatsapp viestit ei näy enää näytöllä. Lukee vain "1 whatsapp viesti".

Itselläni on sama käytössä kyllä, mutta outoa että yhtäkkiä päätti vaihtaa asetuksia. Itse vaihdoin asetukset hullun exäni takia, joka lähetti jotain kaipuuviestejä. En halunnut että poikaystävä saisi väärää kuvaa.

Ollaan seurusteltu 8 kuukautta ja emme asu yhdessä.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, missäs lukee että 1 wa viesti? Eikö tule vaan näytön yläreunaan se pikku symboli jos ei ole sallittu että viesti näytölle läsähtää?

Vierailija
2/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Käytkö useinkin katsomassa miehen puhelinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta, miksi sinun pitäisi ne viestit nähdä?

Vierailija
4/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki vaan mieleen jos on joku salasuhde,hoito..

ap

Vierailija
5/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuki vaan mieleen jos on joku salasuhde,hoito..

ap

Vain jos asutte Porvoossa.

Vierailija
6/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu? Ei ihme jos on muuttanut asetuksia jos käyt tosiaan kyyläämässä miehen puhelinta, 

Vierailija
7/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajua, että mitä miehen puhelimen asetukset sulle kuuluu tai edes kiinnostaa.

Vierailija
8/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ihmetyttää, jos joku äkkiä lisää yksityisyyttä. Eikä siinä tarvitse kuin nähdä puhelun pöydällä, ei tarkoita että puhelinta sen kummemmin urkittaisiin.

9/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli epäilet miestäsi sen takia, että itse olet piilotellut häneltä eksältäsi saamiasi viestejä?

Mä itse poistin aikanaan viestien näkymisen oman naiseni lähettämien viestien takia. Ei muiden tarvi nähdä esim töissä mitä hän mulle laittaa.

Ja saa kait sitä asetuksia muuttaa muutenkin?

Vierailija
10/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tässä vuosien seurustelun aikana ehtinyt huseerata asetuksiensa kanssa aika paljonkin. Nyt lopputulema on se, että hän ei ole enää facessa, eikä käytä wa:a, vaan hän kaivoi kaapista vanhan nokialaisen, jolla nykyään joko soittaa tai laittaa tekstiviestin. Tätä edelsi vuoden mittainen alati tiukentuva yksityisyysasetusten munklaus. Ehkäpä ap:nkin mies on vain poistumassa pikkuhiljaa somesta?

Vierailija
11/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikkialla lukee että jos mies rupee vaihtelee asetuksiaan niin ettei esim. viestit enää näy, niin kyse on usein pettämisestä?

Ap

Vierailija
12/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka piilottaminen tarkoittaa sinun puhelimessasi salailua, niin ei miehellä ole samat syyt.

Sulla on itselläsi salattavaa ja nyt vainoharhaisesti kuvittelet, että muillakin on samalla tavalla.

Vierailija
13/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli ap:lla paljonko?  15?

Vierailija
14/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin muuttaisin asetuksia, jos puolisoni kävisi lukemassa viestejä, vaikka vain siitä näytöltäkin muka "vahingossa". Eivät esimerkiksi kaverieni lähettämät henk.koht. viestit kuulu muille, vaikka niissä mitään sinänsä valonarkaa olekaan.

Vierailija
15/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen aikuinen nainen. Eikö teitä muka yhtään alkaisi herätyskellot soimaan, kun asetukset vaihdetaan??

Vierailija
16/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kk suhde ja epäilet että pettää.. missä luottamus? Jos et luota ni lopeta se suhde. Pahenee vaan.

Vierailija
17/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyylä olet. Itse en edes tiedä mitkä asetukset miehelläni on puhelimessa ja näkyvätkö ne viestit siinä ruudulla vai eivät. 

Vierailija
18/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkäisesti sinun kyttäyksen takia. En ole ikinä katsonut miehen puhelinta niin läheltä että näkisin millaiset asetukset hänellä on.

Vierailija
19/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehellä ei voi hälytyakellot soida kun SINÄ olet mennyt vaihtamaan asetukset?

Vierailija
20/70 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan olen aikuinen nainen. Eikö teitä muka yhtään alkaisi herätyskellot soimaan, kun asetukset vaihdetaan??

Ei, koska en tiedä mitkä ne asetukset nytkään ovat eikä kiinnosta puolison puhelin muutenkaan yhtään. Ei uskoisi että olet muka aikuinen - lapsellista kyttäämistähän tuo on, teinihommaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi